املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

چنانچه متقاضی مسکن ملی نتواند پس از ثبت نام در طرح، وجه اولیه را واریز کند، از سامانه حذف نشده و تا زمان تأمین وجه در صف تخصیص پروژه قرار می‌گیرد.

متقاضیانی که در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده و پیامک واریز وجه را دریافت کرده باشند اما امکان واریز وجه ندارند، از سامانه حذف نشده و پس از واریز، مجدداً در پروژه‌های دیگر تخصیص داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر ضعیف است، تصریح کرد: لازمه تحقق این امر، افزایش میزان تسهیلات و کاهش نرخ سود تسهیلات است که در این زمینه نیز وام‌های کم بهره با مدت پرداخت طولانی برای دهک های یک تا چهار درنظر گرفته شده است.

وی از خدمت ویژه دولت به متقاضیانی که پس از ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن امکان واریز وجه اولیه را ندارند سخن گفت و افزود: چنانچه متقاضی نتواند پس از ثبت نام در طرح، وجه اولیه را واریز کند، از سامانه حذف نشده و تا زمان تامین وجه در صف تخصیص پروژه قرار می گیرد.

 بنا به گفته معاون عمرانی استاندار،  ۴۹ هزار متقاضی مسکن ملی وجود دارد که در هفته گذشته عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در شهر با حضور مقامات کشوری و استانی و نمایندگان مجلس آغاز شد که بارقه امیدی برای خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن است و امیدواریم این مساکن براساس قول مسئولان، در موعد مقرر به شهروندان تحویل داده شود.

بر اساس آمار سامانه نهضت ملی مسکن، تا لحظه انتشار خبر، 6 میلیون نفر متقاضی واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در سامانه تعبیه شده، ثبت نام کرده‌اند.

پیشنهاد سردبیر
افزایش قیمت هر متر مسکن ملی تا ۱۲ میلیون

متقاضیان برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن باید دارای فرم «ج»، دارای سابقه سکونت، فاقد مسکن و در زمان تحویل واحد مسکونی در وضعیت تاهل باشند و با توجه به این شرایط، تا این لحظه 1.4 میلیون متقاضی برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن واحد شرایط شناسایی شدند.

هم اکنون برای 800 هزار متقاضی واحد شرایط نهضت ملی مسکن افتتاح حساب بانکی شده است اما تا این لحظه تنها 170 هزار مشترک دارای قرارداد پرداخت تسهیلات هستند، همچنین در بخش خودمالکی نیز اکنون 400 هزار متقاضی واحد شرایط به بانک معرفی شده اما 100 هزار متقاضی قرارداد پرداخت تسهیلات با بانک دارند.

به گزارش فارس، با توجه به آمار ارائه شده از 1 میلیون 200 هزار متقاضی در بخش خودمالکی و سایر بخش‌ها به بانک تنها 270 هزار مشترک دارای قرارداد تسهیلات هستند که معادل 23 درصد است و 76 درصد متقاضیان واجد شرایط معرفی شده به بانک، قرارداد پرداخت تسهیلات از سوی نظام بانکی ندارند.

👇جهت مشاوره رایگان خرید و فروش امتیاز مسکن ملی پرند  کلیک کنید 👇👇

خرید و فروش مسکن ملی پرند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

نظر شما برای ما مهم است ❤️

  1. احسان
    احسان 6 آذر 1402

    بعلت عدم توانایی واریز وجه رد درخواست شدم الان که فقط بعد ۲۰ روز میخام واریز کنم میگن امکانش نیست.لطفا مطالب درست منتشر کنید

  2. احسان
    احسان 6 آذر 1402

    بعلت عدم توانایی واریز وجه رد درخواست شدم الان که فقط بعد ۲۰ روز میخام واریز کنم میگن امکانش نیست.لطفا مطالب درست منتشر کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *