املاک پرند
املاک پرند

خرید آپارتمان در فاز پنج پرند به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. در واقع پرند رویای هر آنکس را که خانه دار شدن را در ذهن خود می پروراند اما توان خرید ملک در تهران را ندارد، به واقعیت تبدیل می نماید. پرند شهر نوبنیاد است که در فاصله حدود 30 کیلومتر از تهران و در قسمت جنوب غرب آن واقع شده است. در حال حاضر شرکت ها و سرمایه گذاران بزرگ و کوچکی در آن در حال ساخت و ساز هستند. از لحاظ جغرافیایی این شهر به فرودگاه امام خمینی از یک سو و شهرک صنعتی پرند از سوی دیگر بسیار نزدیک است. از جمله امکانات رفاهی پرند می توان به دارا بودن ایستگاه راه آهن و همچنین مترو اشاره نمود.

رهن و اجاره در فاز 5 پرند

هر آنچه که باید در خصوص خرید آپارتمان در فاز پنج پرند بدانید:

باید در نظر داشت که این شهر به نسبت بزرگ و نوساز دارای 7 فاز است که از این بین 3 فاز اول به شرکت های خصوصی یا خانه های شخصی تعلق دارد و 3 فاز دیگر که فاز ۵ پرند نیز شامل آن می شود، به واحد های مسکن مهر معروف هستند. از لحاظ قیمت فاز 2 و 3 دارای هزینه بیشتری بوده زیرا امکانات رفاهی بیشتری دارد اما فاز ۵ پرند نیز هم اکنون به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد افراد زیادی را به سمت خود جلب نموده است.

فاز پنج پرند

هر آنچه که باید در خصوص خرید آپارتمان در فاز پنج پرند بدانید:

امروزه مشاورین املاک بسیاری در حال خرید و فروش آپارتمان در شهر پرند می باشند. با کمی جستجو در آنها می توان رنج و بازه قیمتی متفاوت و گسترده ای برای خانه ها مشاهده نمود اما این بین املاک پرند به خوبی توانسته است که آپارتمان های موجود را بر اساس امکانات آنها تقسیم بندی نموده و بر اساس نیاز افراد به آنها معرفی نماید. از همین رو با در نظر گرفتن تجربه املاک پرند برای خرید آپارتمان در فاز پنج پرند، لازم است تا همواره موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • افرادی که قصد پیش خرید خانه در پرند یا سرمایه گذاری در آن را دارند، می توانند در فاز های 4 الی 6 سرمایه گذاری نمایند زیرا این فازها در حال تکمیل شدن بوده و سرمایه گذاران بسیاری را نیز که مهمترین آنها مسکن مهر است، در این بخش می توان مشاهده نمود. البته قبل از خرید آپارتمان در فاز پنج پرند به صورت پیش خرید لازم است تا در خصوص پیمانکار، سابقه تحویل خانه ها توسط وی و کیفیت ساخت حتما اطلاعات لازم را به دست آورید. یکی از مشکلات اساسی افراد در پیش خرید آپارتمان، این موضوع می باشد که خانه ها در زمان مقرر تحویل داده نمی شود. به صورت کلی در فازهای بالایی گاها دیده می شود که امکانات رفاهی مناسب نمی باشد و حتی جاده ها نیز به همان شکل اولیه رها شده اند اما فاز 5 پرند از این مورد مستثنی بوده و توانسته است که وضعیت خوبی را به دست آورد.

نکات خرید آپارتمان در فاز پنج پرند

5 194x300 1

  • فاز پنج به مسکن مهر تعلق دارد

در خرید آپارتمان در فاز پنج پرند باید در نظر داشته باشید که این فاز به مسکن مهر تعلق داشته و در مرحله تکمیل و بهره برداری می باشد. این فاز دارای زیرساخت مناسب و امکانات شهری قبل قبولی است که امکان زندگی آسان در منطقه مذکور را فراهم می آورد. عموم آپارتمان های منطقه پرند از نوع برج بوده و از آسانسورهای مختلف برای رفت و آمد استفاده می نمایند. در خصوص قیمت خرید آپارتمان در فاز پنج پرند با توجه به پیمانکار، زیر بنا، امکانات و مواردی از این قبیل، قیمت ها متفاوت می باشد اما آنچه که مسلم است، هزینه مقرون به صرفه فاز 5 به نسبت فازهای پایینی است. البته باید در نظر داشت که هم اکنون با بالا رفتن هزینه اجاره بها و منزل در کل کشور، هزینه خرید در فاز 5 پرند نیز افزایش داشته است اما با هم به نسبت سایر فازها، رشد این بخش کمتر بوده است.

  • یکی از دغدغه های خرید آپارتمان در فاز پنج پرند، نبود امکانات زندگی می باشد که خوشبختانه امروزه با بهره برداری از دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور در پرند این نگرانی نیز از بین رفته است. حتی موقعیت کاری که در شهرک صنعتی پرند وجود دارد، موجب شده است تا افراد بسیاری که در این شهرک فعالیت می نمایند برای نزدیکی محل کار به منزل، شهرک پرند را انتخاب نمایند. با این توضیحات می توان به این نتیجه رسید که خرید آپارتمان در فاز پنج پرند، در آینده نه چندان دور به گزینه خوبی برای زندگی تبدیل می شود لذا سرمایه گذاری در این فاز یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد. منطقه آفتاب یا کوزو سابق از مهمترین مناطق فاز 5 می باشد که هم اکنون افراد زیادی در آن زندگی کرده و از خرید خود نیز راضی می باشند.
  • متخصصان املاک پرند بیان می دارند که فاز ۵ پرند به صورت حرفه ای و البته متمرکز تر، به پروژه های مسکن مهر تخصیص می یابد. آپارتمان های برج گونه این فاز عموما به صورت بلوک بندی شده اند و از لحاظ مدیریت نیز دارای هیات مدیره هستند تا نگهداری آن آسان تر باشد. از لحاظ مساحت نیز فاز دارای پهنای گسترده است به گونه ای که تخمین زده می شود حدود 14 هزار هکتار تنها به این فاز تخصیص داده شده است. گفته می شود که حدود 28 هزار واحد مسکن مهر در این فضا وجود دارد که می تواند حدود 1000 نفر را در خود جای دهد.

۵ 300x246 1

بررسی خرید آپارتمان در فاز پنج پرند

جمع بندی:

اگر قصد خرید آپارتمان در فاز پنج پرند را دارید باید حتما با مشاور املاکی مشورت نمایید که با این فاز و امکانات آن به خوبی آشنا باشد. گاها انتخاب بین پروژه های مسکن مهر متفاوت که توسط پیمانکارهای مختلف نیز اجرا می شوند و خیابان های گوناگون که هر کدام نیز زیرساخت متفاوتی دارند، بسیار دشوار می باشد از همین رو می بایست که حتما با یک مشاور املاک آگاه مشورت نمایید. این بین املاک پرند با چندین سال سابقه در حوزه خرید، فروش، اجاره و رهن در فاز 5 پرند آماده ارائه مشاوره تخصصی و راهنمای شما عزیزان است.

پنج 200x300 1

شاید جالب باشه براتون که اطلاعاتی راجع به فاز پنج پرند داشته باشید تا در خرید و فروش های آینده تون و سرمایه گذاری هایی که میخواهید انجام بدین راحت تر بتونید تصمیم بگیرید.
فاز ۵ پرند یکی از بهترین فاز‌های پرند هست؛ بهترین از نظر امکاناتی مثل :امکانات رفاهی؛درمانی؛آموزشی؛مراکز تجاری متعدد و فروشگاه های زنجیره ای و….
یعنی درمانگاه شبانه روزی داره؛ ۴ باب داروخانه فروشگاه زنجیره ای کوروش و فروشگاه رفاه و جانبو همگی در این فاز قرار دارند .
و از همه مهم تر ایستگاه مترو است که به زودی در این فاز شروع به فعالیت میکند.
توجه داشته باشید که ریل های مترو جاگذاری شده و فقط تکمیل ایستگاه اون باقی مانده .
غیر از ایستگاه راه آهن پرند که به ایستگاه میدان راه آهن تهران متصل است و روزانه ۱۲ قطار رفت و برگشت به پرند رو داره؛ ایستگاه مترو هم تا خرداد سال ۱۴۰۰ هم به بهره برداری میرسد که این امر سبب افزایش دسترسی به تهران خواهد شد و با توجه به زیاد شدن روز افزون حاشیه نشینی در تهران ؛ شاهد افزایش قیمت مسکن در پرند و خصوصا فاز پنج پرند خواهیم بود.
تنوع زیاد پروژه های ساختمانی در این فاز زیاد است .
یکی از بهترین و پر متقاضی ترین پروژه های این فاز شهرک آفتاب فاز پنج یا همون کوزو ۵ هست که سال ساخت آن مربوط به سال ۹۲ است؛یادتون باشه که بیشتر اقساط این آپارتمان ها پرداخت شده و این به نفع شماست؛یعنی وقتی خرید میکنید تعداد اقساط کمتری رو نسبت به پروژه های جدید که وام های اونها هم از نظر تعداد اقساط و هم از نظر مبلغ کل وام بیشتره پرداخت خواهید کرد.
 اکثر امکانات در نزدیکی این شهرک واقع شده . 
فاز پنج شهر جدید پرند پروژه های دیگری به غیر از کوزو ۵ یا همون شهرک آفتاب داره.
مثل پروژه نقاشان ؛ ارشاد ؛لیلیوم و خیلی دیگر از ساختمان هایی که تازه ساخت هستند که در پایین صفحه اسم تمام اونها هست .
 به طور کلی این فاز از قابلیت سرمایه گذاری بالایی برخورداره؛ یعنی پتانسیل خوبی برای پیشرفت و افزایش سرمایه شما رو دارا هست.

مسعود مرادی کارشناس امور ملکی در شهر جدید پرند 09121281328

    متأسفیم ، آگهی موجود نیست

شهر پرند شهری دارای ۷ فاز است که از فاز صفر تا فاز 6 آن می باشد.
فاز صفر تا فاز دو مسکن شخصی ساز و دارای سند تک برگ است و از فاز سه پرند تا فاز شش پرند داری مسکن مهر پرند که سند پنج برگ عمران می باشد است.
در این مقاله اشاره ی مستقیم به فاز پنج پرند میکنیم و مزایا و معایب زندگی و سرمایه گذاری را در فاز پنج پرند مورد بررسی قرار می دهیم.

tabligh

فاز پنج پرند هم دارای مزایا و هم دارای معایب مختلفی می‌باشد که تیم املاک پرند به عنوان مشاور املاک امین شما تمام این موضوعات را به صورت جزئی برای شما بازگو می کند تا شما به عنوان خریدار با دید باز بتوانید برای خرید خانه در فاز پنج پرند تصمیم بگیرید.
یکی از بزرگترین معایب موجود در فاز پنج پرند به فاز پنج شمال پرند وجود پروژه های نیمه ساخته و غیر تحویلی می باشد که متاسفانه از زمان ساخت مسکن مهر در فاز پنج پرند تا کنون تکمیل نشده و این باعث شده زیر ساخت مناسبی در فاز پنج شمال پرند تعبیه نشود و ساکنین در فاز پنج شمال پرند با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند.
ولی قسمت جنوبی فاز پنج پرند که قسمت عظیم آن را شهرک آفتاب (کوزو پنج) تشکیل داده است و باقی پروژه های موجود در جنوب فاز پنج پرند تقریبا قابل سکونت هستند و تحویل داده شده اند باعث شده تا قسمت جنوبی فاز پنج پرند برای سرمایه گذاری و سکونت بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.

آپارتمان در کوزو 5

همچنین از مزیت های بزرگ خرید آپارتمان در فاز پنج پرند وجود بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی (بیمارستان مهر ایران) می باشد که هم اکنون در مرحله ی نازک کاری ساختمان بیمارستان می باشد و این در آینده ی فاز پنج پرند بسیار تأثیرگذار می باشد هم چنین شهرک آفتاب (کوزو پنج) از نظر داشتن امکانات به تنهایی دارای امکانات فراوانی می باشد و دارای مراکز درمانی از قبیل چندین داروخانه ی شبانه روزی و در مانگاه است و هم چنین تقریبا فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیادی در این شهرک وجود دارد که ساکنین فاز پنج پرند در رفاه قرار داده است.

آپارتمان در فاز ۵ پرند

تهیه آپارتمان در پرند و خرید آپارتمان در فاز پنج پرند با توجه به آینده ی پیش رو در پرند این فاز را تحت تاثیر خود قرار می دهد قسمت شمالی فاز پنج پرند که پروژه ی عظیم‌ مپسا نام دارد که شهرک بسیار گسترده ای است و دارای چندین زون (فاز) است.
دارای ساختمان های ۳ طبقه می‌باشد که هم دارای سازه ی بتنی و هم دارای سازه ی سبک (LSF) می باشد و در برابر زلزله مقاومت بسیار بالایی را دارد .

هم چنین وجود بلوار انقلاب اسلامی در قسمت شمالی فاز پنج پرند که با وجود پلی که در حال احداث است و این بلوار را به بلوار رسول اکرم در فاز شش پرند وصل می کند و دسترسی بسیار مفیدی را برای فاز پنج پرند به وجود می آورد که باعث کم شدن حجم ترافیک در بلوار جمهوری می شود و یک راه جدید را به فازهای مهر نشین پرند به وجود می آورد.

 

یکی از راه های حفظ سرمایه و مقابله با تورم خرید آپارتمان در پرند است در این تورمی که در اقتصاد کشور حاکم است بسیار مقرون به صرفه است و کسانی که بودجه ی نسبتا کمی دارند می توانند در فاز پنج پرند آپارتمان خریداری کنند.

 

املاک پرند با مشاوره ی حرفه ای در زمینه ی خرید و فروش آپارتمان در پرند به شما کمک می کند که با کمترین هزینه در پرند صاحب ملک شوید و آینده ی خود و فرزندانتان را تضمین کنند زیرا بهترین سرمایه برای آیندگان ملک می باشد.

قیمت آپارتمان در فاز پنج پرند از متری ۵ میلیون تا ۸ میلیون قابل خریداری هستند

املاک-پرند
املاک فاز 5 پرند

و تقریبا با مبلغ ۴۵۰میلیون میتوانید یک آپارتمان ۷۸ متری دو خواب در برج های ۱۵ طبقه کوزو پنج پرند ملک خریداری کنید.
هم چنین اگر علاقه ای به سکونت و یا سرمایه گذاری در برج ها و بلوک های با تعداد واحد بالا ندارید میتوانید در دیگر پروژه های موجود در فاز پنج پرند از قبیل پروژه لادن ٫ لیلیوم ٫ وزارت ارشاد ٫ کوک و… ملک خریداری کنید.
خرید آپارتمان در پرند با کمک راهنمایی مشاورین املاک پرند به شما کمک می کند تا خرید مطمئن و خوبی داشته باشید.

 

معرفی پروژه های فاز پنج پرند

مشاور املاک پرند |املاک فاز ۵ |۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ | فاز ۵ پرند در حدود ۱۴۳۳ هکتار می باشد و در مجموع در فاز پنج پرند ۲۸۲۴۸ واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد . برای فاز ۵ با توجه به این تعداد آپارتمان حدود ۱۱۰/۰۰۰ نفر جمعیت پیش بینی می شود

5

برخی پروژه های شاخص اجرا شده در این فاز عبارتند از :

 واحد های ساخته شده توسط کنسرسیوم مپسا

واحد های ساخته شده توسط شرکت ترکیه ای کوزو

 

 

فاز ۵ شهر جدید پرند نیز تماما املاک مسکن مهر را شامل می شود ؛و بصورت بلوک بندی شده و بصورت هیات مدیره ای اداره می شوند .

مهم ترین پروژه اجرا شده در این فاز پروژه ترکیه ساز کوزو میباشد که در حاضر به شهرک آفتاب تغییر نام داده است .

این فاز با توجه به امکانات مناسبی که دارد برای بهره بردای ( سکونت ) و سرمایه گذاری همزمان کاملا فرصت مناسبی است .

در این پروژه تمامی امکانات رفاهی موجود میباشد .

قیمت املاک هم کاملا منطقی می باشد .

ارزش خرید هم از تمامی فاز های پرند خصوصا فاز ۴ پرند بالاتر است .

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مناطق فاز پنج شهر جدید پرند را می توان منطقه کوزو نامید. که امروزه به شهرک آفتاب تغییر نام داده است. ولی اهالی پرند همچنان با همان نام قبلی سر و کار دارند .

 

بر اساس اسناد منتشر شده، فاز ۵ پرند در مساحتی حدود چهارده هزار و سی و سه هکتار تعریف شده است که مطابق برنامه ریزی اولیه برای بیست و هشت هزار و دویست و چهل و هشت واحد مسکن مهر مشخص و با توجه به این حجم از سازه های تعریف شده، جمعیتی بالغ بر یکصد و ده هزار نفر را در خود جای خواهد داد. البته که این آمار بر اساس طرح های اولیه بوده و در حال حاضر به این آمار نمی توان استناد کرد.

 

خیابان های فاز ۵ پرند نیز مزین به اسامی سوره های قرآن می باشد که برخی از آنها عباتنداز:

 

خیابان امام رضا (ع) فاز ۵ پرند

 

خیابان شهید همت فاز ۵ پرند

 

خیابان شهید صیاد شیرازی فاز ۵ پرند

 

خیابان شهید باکری فاز ۵ پرند

 

خیابان فلق فاز ۵ پرند

 

خیابان قدر فاز ۵ پرند

 

خیابان علق فاز ۵ پرند

 

خیابان آل عمران فاز ۵ پرند

 

خیابان فتح فاز ۵ پرند

خیابان نجم فاز ۵ پرند

 

خیابان عصر فاز ۵ پرند

 

خیابان کوثر فاز ۵ پرند

 

خیابان نمل فاز ۵ پرند

 

خیابان یوسف فاز ۵ پرند

 

خیابان شهید خرازی فاز ۵ پرند

 

خیابان انبیاء فاز ۵ پرند

 

خیابان لقمان فاز ۵ پرند

 

خیابان حدید فاز ۵ پرند

 

خیابان نوح فاز ۵ پرند

 

خیابان قلم فاز ۵ پرند

 

و غیره که در حال حاضر اسامی بسیاری از این خیابان ها تغییر نموده که برخی از آنها شامل :

 

خیابان رسول اکرم فاز پنج شهر جدید پرند

 

خیابان شهید خرازی فاز پنج شهر جدید پرند

 

خیابان شهید محلاتی فاز پنج شهر جدید پرند

 

خیابان شهید رجایی فاز پنج شهر جدید پرند

 

فعالیت شرکت های تعاونی مسکن در خصوص احداث پروژه های مسکن مهر کشور؛ در این فاز از شهر بسیار چشمگیر است و جمعیت بالایی را دراین منطقه ساکن نموده است و از طرفی موجب افزایش سرانه کار در این شهر شده است. برخی از پروژه های فاز ۵ پرند شامل:

 

پروژه مسکن مهر کوزو فاز ۵ پرند

پروژه مسکن مهر مپسا فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر هسا فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر سامان فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر ۳۳ توپخانه فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر سنگسر فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر ایثار گشت فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر همگام فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر کوری مریم فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر پمپ برکه فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر هتل هما فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر نقاشان فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر صنایع شهید شیرودی فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر ایران تایر فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر تونل راه فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر کهریزک فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر آمیتیس ساز فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر البرز عمران فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر ۳۳ تکاور فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر کوک فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر آرین فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر فراز نمای فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر سفیران صلح فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر کارخانجات تولیدی فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر پارس فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر ناشنوایان کرج فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر میراث فرهنگی فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر کمیته امداد فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر اقامه نماز جمعه فاز ۵ پرند

 

پروژه مسکن مهر جعفریه فاز ۵ پرند

 

لازم به ذکر است که  ایستگاه قطار پرند به زودی به فاز پنج در فاز پنج جنوب انتهای بلوار امام رضا متقل خواهد شد.

در حال حاضر هم قطار در این ایستگاه فعالیت دارد ؛ منتها هنوز ایستگاه مسافر بری آن فعال نشده و فعالیت باربری دارد.

 

 

 

 

 

لیست تعاونی های مشغول به ساخت در شمال فاز ۵  پرند :
مپسا ، تک ایستا جنوب ، سبک سازه پرند ، پارس ، تراسازه تبریز ، بام شهر هفتم ، امسا ، پولاد پی سنگسر ، آتیه سازان جعفریه ، صنعت پویان کاوشگر ، پایا سازه پاسارگاد ، بهسازه ، نسیم شمال ، هساکو ، ماد مارال ، آباد فلز پارس ، تیر تاوه ، جهش سازه ، بنا برج ظفر ، کتیوان آرمه ، حصین پناه ساز ، پن دژ کاوه ، کران کاو ، تیتس پناه ساز ، ماب سازه ، سبک سازان سریع ، تگن سازه ، تیوا ، کوزو ، سازندگان صنعتی برتر ، گسترش سامان ، تیرک بنا الوند ، سنگسر ، سازانه بتن ، زیر ساخت بنا ، فراز نمای کندلوس ، کیان ویلا ، کوری مریم ، لشگر ۲۳ تکاور ، مهر پزشکی قانونی ، مهر امید دژبان  ، سیما چوب ، ایثار گشت میلاد ، مهر پخش فرآورده های نفتی ،  آفنداک ، مهر آتش نشانی ، اتحادیه نقاشان ، تعاونی ورزشگاه شیرودی ، مهر ۳ منطقه ۵ ، سبز لیو ، عمران سازه پرند ، تعاونی مسکن مهر همگام و قالب های پیشرفته ، البرز عمران کرج ، تعاونی مسکن مهر شرکت خصوص سازی ، مهر ناشنوایان کرج ، انبوه بنای ایرانیان ، مهر ۳ منطقه ۱ ، آمیتیس سازه هستی ، میراث فرهنگی ، تعاونی مسکن مهر اقامه نماز ، رنج گنج ، کمیته امداد ، آموزش و پرورش منطقه ۲ ، آرکوپات ، مسکن تماس ، مهر ۳ منطقه ۱۵

پروژه کوزو۵(شهرک آفتاب) آدرس :فاز پنج

پروژه مپسا۵ آدرس :فاز پنج

پروژه زیر ساخت آرین آدرس :فاز پنج

پروژه کندلوس آدرس :فاز پنج

پروژه پرشین آدرس :فاز پنج

پروژه ریحانه آدرس :فاز پنج

پروژه عمران البرز آدرس :فاز پنج

پروژه ایران تایر آدرس :فاز پنج

پروژه عمارت گستر اوج(سنگسر)آدرس :فاز پنج

پروژه سازان بتن(صفه)آدرس :فاز پنج

پروژه تماس فاز۵ آدرس :فاز پنج

پروژه آرکوپات فاز۵ آدرس :فاز پنج

پروژه ستاد نماز جمعه آدرس :فاز پنج

پروژه رنج و گنج آدرس :فاز پنج

پروژه نیلوفر آدرس :فاز پنج

پروژه آمیتیس سازه آدرس :فاز پنج

پروژه سامان آدرس :فاز پنج

پروژه گل مریم آدرس :فاز پنج

پروژه همگام آدرس :فاز پنج

پروژه ۲۳ارتش آدرس :فاز پنج

پروژه ۳۳توپخونه آدرس :فاز پنج

پروژه و مجتمع گلایل آدرس :فاز پنج

پروژه ارشاد آدرس :فاز پنج

پروژه سفیران صلح آدرس :فاز پنج

پروژه شهید شیرودی آدرس :فاز پنج

پروژه شرکت نفت (خلیج فارس) آدرس :فاز پنج

پروژه رنگین کمان آدرس :فاز پنج

پروژه نقاشان آدرس :فاز پنج

پروژه هاتل آدرس :فاز پنج

پروژه لادن آدرس :فاز پنج 

پروژه میثاق آدرس :فاز پنج

بلوار حمیدی آدرس :فاز پنج

خیابان های فاز۵

خیابان و بلوار حمیدی آدرس :فاز پنج

خیابان پوریای ولی آدرس :فاز پنج

خیابان مهدی آدرس :فاز پنج

خیابان شهلا آدرس :فاز پنج

خیابان دانش آدرس :فاز پنج

خیابان همت آدرس :فاز پنج

خیابان و بلوار امام رضا آدرس :فاز پنج

خیابان صیاد شیرازی آدرس :فاز پنج

خیابان محلاتی آدرس :فاز پنج

خیابان نجفی رستگار آدرس :فاز پنج

خیابان و بلوار بابایی آدرس :فاز پنج

خیابان باکری آدرس :فاز پنج

خیابان جهان آرا آدرس :فاز پنج

خیابان بقایی آدرس :فاز پنج

خیابان دستواره آدرس :فاز پنج

خیابان علم الهدی آدرس :فاز پنج

خیابان قدر آدرس :فاز پنج

خیابان نسا آدرس :فاز پنج

خیابانهای فاز۵

کوچه های اقاقیا آدرس :فاز پنج

کوچه های نرگس آدرس :فاز پنج

کوچه های زنبق آدرس :فاز پنج

کوچه های شقایق آدرس :فاز پنج

کوچه های کوکب آدرس :فاز پنج

کوچه های لاله آدرس :فاز پنج

کوچه های ارکیده آدرس :فاز پنج

کوچه های یاس آدرس :فاز پنج

کوچه های نسترن آدرس :فاز پنج