املاک پرند
املاک پرند

خرید آپارتمان در پرند از شهرهای جدیدی که در نزدیکی تهران ساخته شده، می توان به شهر پرند اشاره کرد. این شهر در جنوب غرب تهران واقع شده و در مجاورت فرودگاه امام خمینی که تنها فرودگاه بین المللی ایران است قرار دارد. برنامه های توسعه عمرانی و صنعتی در این شهر در حال پیشرفت بوده و به زودی با عبور خطوط مترو از این شهر تازه، دسترسی به پایتخت آسانتر خواهد شد.

مناطق مسکونی در این شهر در چندین فاز مختلف طراحی و بنا شده است. البته می توانید به دلخواه خود از منازل ویلایی هم در پرند بهره مند شوید. اگر خرید آپارتمان در پرند را مدنظر دارید، بهتر است با فازهای مختلف پروژه های مسکونی این شهر آشنایی داشته باشید.

  خرید آپارتمان در پرند

خرید-آپارتمان-در-پرند1

 

شهر پرند و پروژه های مسکونی

در حال حاضر تعداد فازهای مسکونی قابل استفاده در پرند، 7 فاز است اما بدون شک، در آینده به این تعداد افزوده خواهد شد.

3 فاز اول یعنی فاز 1، 2، 3 از پروژه های شخصی ساز و یا املاک شرکتی تشکیل شده اند.

۳ فاز بعدی یعنی فاز 4، 5، 6 جزو پروژه های مسکن مهر می باشد که توسط بخش دولتی آماده و در حال واگذاری است.

بدون شک خرید آپارتمان در پرند، در فازهای اول از نظر داشتن امکانات بهتر است. به هر حال در زمین هایی که دولت اقدام به احداث پروژه های مسکن مهر کرده است، میزان امکانات هنوز به حد مطلوبی نرسیده و باید در آینده منتظر آبادانی بیشتر این مناطق باشیم تا در حال حاضر! مناطق مسکن مهر پرند خصوصا فاز 6 پرند فرصت بسیار مناسبی جهت سرمایه گذاری است چرا که در آینده ای نزدیک امکانات این فاز هم مثل فاز 4 و فاز 5 پرند تکمیل خواهد شد این موضوع باعث افزایش قیمت جشم گیری خواهد شد.

امکانات فازهای 1 تا 3 شهر پرند

مسکن مهر پرند

اگر برای سکونت در نظر دارید چه مدت بنا به سکونت در آن منطقه در نظر گرفتید?

تعداد افراد خانواده محترم شما چند نفر است?

آیا خودروی شخصی دارید آیا فرزند در سن مدرسه دارید?

مدارس نزدیک به محل زندگی شما با پایه های تحصیلی فرزندانتان تطابق دارد?

پارکینگ برای شما اهمیت دارد  فروشگاه‌های مواد غذایی در نزدیکی محل شما وجود دارد؟

اماکن انتظامی و قضایی در نزدیک محل زندگی شما وجود دارد و از لحاظ امنیتی امکانات کافی وجود دارد ؟

و مسائل بسیار زیاد دیگری که مشاور ملکی شما با کمک شما این موارد را برای شما برنامه ریزی خواهد کرد و طبق این موارد به شما املاکی را معرفی خواهد کرد که در بین این املاک معمولاً بین ۳ تا ۵ گزینه را انتخاب خواهید کرد و بین این ۳ تا ۵ گزینه با کمک مشاور تحلیل بیشتری خواهید کرد و در نهایت خرید خود را انجام خواهید داد.

 اگر برای سرمایه گذاری ملکی را انتخاب می کنید د در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری بلند مدت انجام می‌دهید یا کوتاه مدت ؟

تفاوت این دو سرمایه گذاری بسیار متفاوت است است در سرمایه گذاری کوتاه مدت شما باید املاکی رو خریداری بفرمایید که حداقل ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار قیمت گذاری شده اند و به دلایل مختلف مثل نیاز مالی مالک و غیره به فروش میرسند را خریداری کنید و در کوتاه مدت نیز به فروش برسانید!

 اما در سرمایه گذاری بلند مدت شما باید ملکی را خریداری بفرمایید که در مناطقی که هنوز عمران و آبادی در آن مناطق به صورت صددرصد انجام نشده خرید کنید تا بعد از از گذشت زمان و به تبع آن عمران و آبادی کاملا منطقه سرمایه شما افزایش پیدا کند و به سود دهی برسد البته این نکات به صورت خیلی خلاصه بیان شد برای مطالعه بیشتر مقالات و نکات مهم در مورد خرید و فروش و سرمایه گذاری املاک خصوصاً در املاک پرند به وب سایت املاک پرند مراجعه بفرمایید.

 
املاک-پرند

گرانترین منازل در 3 فاز نخستین شهر پرند واقع شده اند. بخصوص فازهای 1 و 2 و 3. در این سه فاز می توانید خانه های ویلایی با سند مجزا نهایت در 2 الی 3 طبقه بیابید که فضای سبز و امکانات خوبی از نظر طراحی و ساختمان سازی در اختیار دارند. فاز یک هم از جمله فازهایی از شهر پرند که در آن به شکل خصوصی ساخت و ساز اتفاق افتاده و به همین دلیل هم جمعیت کمتری در آنجا ساکن هستند و به نسبت می توان این منطقه را جزو محله های ساکت دانست.
فاز 2 پرند را میتوان بهترین فاز شهر پرند دانست ؛ باغ ویلا های پرند در شمال این فاز قرار دارند که متراژ های آن از 400 متر شروع شده و تا 900 متر هم میرسد.
در فاز 2 تیپ ویلایی هم موجود است که از متراژ 160 متر تا 250 متری متفاوت است.

امکانات عمومی شهر پرند

برای خانواده هایی که قرار است با خرید آپارتمان در پرند، خانه دار شده و از وضعیت عذاب آور مستاجر بودن نجات پیدا کنند،  نکات و سوالات مختلفی ممکن است پیش بیاید. از جمله امکانات رفاهی عمومی، حمل و نقل، وجود مراکز درمانی و مدارس و امکانات ورزشی و تفریحی.

 

تقریبا این شهر، چیزی در حدود 500 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. بین این جمعیت، معمولا خانواده هایی که محصل دارند، از وجود دبیرستانها و مراکز آموزش دولتی پرند راضی اند.

پرند بیش از سه دانشگاه دولتی که مهمترین آنها دانشگاه آزاد واحد پرند و دانشگاه پیام نور پرند و دانشگاه علمی کاربردی پرند است را دارا می باشد

به زودی پرند شاهد سیستم حمل و نقل درون شهری به صورت حمل و نقل اتوبوسرانی یاهمان شرکت واحد است که زیر نظر شهرداری پرند به اجرا خواهد رسید همینطور مرکز درمانی جدید ۹۶ تختخوابی پرند که در حال ساخت است و هم اکنون سهام آن هم قابل خرید می باشد که سرمایه گذاران محترم می توانند در این بخش هم سرمایه‌گذاری کنند که مزایای زیادی نیز دارد ی اطلاع از شرایط این سرمایه گذاری و دیگر سرایت سرمایه‌گذاری‌هایی در پرند تنها کافی است با شماره تلفن ویژه 09121281328 دپارتمان املاک پرند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

وجود انواع مراکز فروشگاهی و خرید در سطح شهر به حالت مطلوب است.

از مزیت های این شهر می توان به نزدیکی 30 دقیقه ای به تهران، کم هزینه تر بودن خرید خانه و یا اجاره در آنجا، آلودگی کمتر نسبت به تهران و نزدیکی به شهرکهای صنعتی، ساخت و سازهای اصولی و منظم، اشاره کرد. در ضمن باید نسبت به آینده این شهر امیدوار بود و جهش های قیمت هم در زمین و هم آپارتمان، را پیش بینی کرد. همانطور که در سال های اخیر اتفاق افتاده است. به همین دلیل می توانید روی خرید آپارتمان در پرند، به قصد سرمایه گذاری بلند مدت هم حساب باز کنید.

برای خرید آپارتمان در فاز 3 پرند یا قیمت آپراتمان در پرند با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

خرید آپارتمان درپرند با وام
خرید آپارتمان در پرند

مردم تهران بزرگ از آلودگی صوتی همچنین آلودگی هوا و ترافیک جمعیتی این ترافیک تصویری هر روز خسته تر از دیروز هستند و از همه مهمتر افزایش قیمت ها در تهران چه در بخش املاک و چه در سایر بخش ها که هزینه زندگی در شهر بزرگ تهران رو روز به روز بیشتر به چشم می آید.

 این مسئله باعث شده که حاشیه نشینی در اطراف تهران از رونق بی سابقه برخوردار بشه.

 در حاشیه تهران مناطق زیادی برای سکونت وجود دارد.

 بررسی کلی متوجه میشین که شهر جدید پرند املاک پرند که لقب یک شهرو به خود  اختصاص دادند بهترین گزینه برای سکونت و سرمایه گذاری می باشد.

؟ حتما می پرسید چرا

 برای این سوال دلایل بسیار زیادی رو میشه عرض کرد…

برای  نمونه املاک پرند و دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند  ۱۰ دلیل برای سکونت و سرمایه گذاری در شهر  جدید پرند ارائه می دهد.

۱– نزدیکی شهر جدید پرند به  تنها فرودگاه بین المللی ایران

۲–   نزدیکی شهر جدید پرند به تهران تنها ۳۰ کیلومتر با تهران

۳ – نبود آلودگی هوا شهر پرند هیچ گونه آلودگی هوا ای ندارد

۴– قابلیت سرمایه گذاری فوق العاده قیمت املاک در پرند ظرف یک سال گذشته بیش از ۳ برابر شده

۵– رفت و آمد بی دغدغه تمامی مسیرهای   پرند به صورت اتوبان هست همچنین پرند ریل قطار نیز دارد

۶– مراکز آموزشی مناسب پرند دارای مراکز دانشگاه پیام نور دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی کاردانی و کارشناسی ارشد می باشد.

۷ – امکانات تفریحی مدارهای مجتمع تفریحی سرزمین ایرانیان است که به لحاظ وسعت امکانات رتبه خوبی دارد و مجتمع تفریحی ایرانیان درمان خود می تواند به عنوان بزرگترین مجتمع خاورمیانه به حساب بیاد وسعت این مجتمع ۲۰ هکتار است ۲۰ حرفه ای اتومبیل سواری اسب سواری و موتور سواری در این مجموعه وجود دارد کودکان می توانند از شهربازی مخصوص استفاده کنند دارای سینما و رستوران نیز هست بازی های پینت بال و گل نیز زیرمجموعه این مرکز تفریحی می باشد که به زودی افتتاح خواهد شد.

۸ – بناهای تاریخی املاک‌پرند  قلعه سنگی یکی از بناهای تاریخی هست که در مجاورت پرند قرار دارد و دوستداران  تاریخ و فرهنگ می توانند از این بنا دیدن فرمایند و این مجموعه قدمت هزار ساله داره و به دوران آل بویه نسبت داده میشه .

ساخت این بنا حدود ۲۰۰ سال طول کشیده و تمام ساخت این بنا با سنگ ساخته شده سنگهای کاملاً غیر هم شکل و نامنظم این میتونه نشان دهنده قدمت پرند باشه.

 

۹– پایتخت مهر ایران پرند پایتخت مسکن مهر ایران است و بیشترین مسکن مهر در کل کشور در شهر جدید پرند ساخته شده  این موضوع باعث شده که تمام شهر از یک بافت تشکیل شده باشه و به شدت جای سرمایه گذاری رو نشون میده.

 

۱۰مترو پرند در سال ۱۴۰1 به بهره‌برداری می رسه و این  مسئله میتونه به شدت توی قیمت املاک پرند تاثیر گذار باشه.

 

این دلایل تنها بخشی از فواید سرمایه گذاری و سکونت در شهر جدید پرند (پایتخت مهر ایران) است برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره اختصاصی دپارتمان املاک و سرمایه گذاری املاک پرند با شماره ویژه 09121281328 تماس بگیرید یا از اپلیکیشن اختصاصی و سایت املاک پرند استفاده فرمائید

شهر جدید پرند در نزدیکی تهران و جزو توابع شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران محسوب می شود. این شهر با شهرستان زرندیه هم مرز است.

 پرند به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از آب و هوای مطلوب، دسترسی خوب و نزدیکی به شهرک های صنعتی و شهرک فرودگاهی امام خمینی از آینده خوبی برخوردار است. 

اگر چه قیمت آپارتمان در پرند تهران در سالهای اخیر با رشد مواجه بوده است ولی هنوز به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب در استان تهران بشمار می آید. شهر جدید پرند دارای ۷ فاز است که از فاز صفر تا ۶ را شامل می گردد.

 با توجه به استقبال گسترده ساکنین تهران و شهرهای اطراف برای سکونت و یا خرید آپارتمان در پرند جمعیت شهر در سالهای اخیر با رشد زیادی مواجه شده است. در شهر پرند افراد از شهرهای مختلف پرند سکونت دارند که اغلب آنها به دلیل یافتن شغل به این شهر کوچ کرده اند. 

البته برخی افراد نیز برای برخورداری از سکوت و آب و هوای تمیز این منطقه این شهر را برای سکونت ترجیح می دهند. قیمت آپارتمان در پرند بستگی به فاز محل سکونت، امکانات، متراژ و محله آن دارد. 

در ادامه به بررسی عوامل موثر در قیمت آپارتمان در شهر پرند می پردازیم.

قیمت آپارتمان در پرند

قیمت آپارتمان در پرند به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر چه اغلب ساختمانهای مسکونی پرند بصورت مجتمع و آپارتمان است ولی در فازهای قدیمی آن یعنی فازهای صفر تا سه که شخصی ساز هستند می توان ویلا و خانه های دربستی را نیز پیدا نمود. قیمت خانه های ویلایی و آپارتمان های فاز صفر تا سه پرند بالاتر از فازهای دیگر است.

  قیمت آپارتمان در پرند به عوامل مختلفی مانند امکانات شهری، امکانات رفاهی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و بطور کلی آبادانی آن محله دارد. بدین ترتیب قیمت آپارتمان در فاز صفر پرند و یا فازهای یک تا سه بیش از سایر مناطق است. فازهای چهار، پنج و شش پرند متعلق به مسکن مهر است لذا قیمت آپارتمان در فاز ۴ پرند و یا پنج و شش کمتر است. 

فازهای مسکن مهر که در حال ساخت و ساز هستند، با کمبود امکانات مواجه هستند لذا قیمت کمتری داشته ولی از آینده خوبی برخوردارند. برای اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند با دفتر مشاور املاک پرند تماس بگیرید.

قیمت آپارتمان پرند

قیمت آپارتمان در پرند چند است؟

برای اطلاع از قیمت املاک در پرند باید هدف از خرید املاک و آپارتمان را بدانید. اگر قصد سکونت در شهر پرند را دارید، خرید آپارتمان در فازهای صفر تا سه پیشنهاد می شود. قیمت آپارتمان در پرند در این مناطق بیش از سایر مناطق است.

 بدین ترتیب اگر قصد سرمایه گذاری داشته و یا اینکه بودجه شما محدود است می توانید برای خرید آپارتمان در فازهای بعدی اقدام نمائید. همچنین قیمت های رهن و اجاره پرند در مقایسه با تهران بسیار کمتر و مناسب تر است. 

با توجه به پروژه مترو خط یک تهران که به شهر پرند نیز امتداد می یابد، در صورت تکمیل مترو و سهولت دسترسی به شهر تهران قیمت آپارتمان پرند تهران با رشد زیادی روبرو می شوند. شهر پرند دارای حدود ۹۶۰۰۰ واحد مسکونی مهر است که بزرگترین پروژه مسکن مهر در ایران محسوب می شود. بطور کلی قیمت مسکن مهر نسبت به فازهای شخصی ساز ارزان تر است.

  قیمت آپارتمان در پرند تا متری ۱۰ میلیون تومان بسته به امکانات و فاز آن متغیر است. برای اطلاع از قیمت ویلا در پرند و یا آپارتمان در فازهای مختلف با دفتر مشاور املاک پرند تماس بگیرید.

قیمت مسکن مهر در پرند

قیمت آپارتمان در پرند فازهای مختلف

قیمت آپارتمان در پرند در فازهای مختلف آن متفاوت است. 

برخی واحدهای مسکن مهر دارای وام بوده و با شرایط اقساطی به فروش می رسند.

 برخی در مرحله ساخت و ساز بوده و برخی مراحل پایانی خود را طی می کنند. شهر پرند در ابتدای اتوبان تهران ساوه قرار داشته و دسترسی به آن از طریق اتوبان و بزرگراه آزادگان میسر است.

 این شهر دسترسی خوبی به شهرهای تهران، کرج، قم و ساوه دارد و در منطقه ای صنعتی واقع شده است لذا فرصت اشتغال یابی و سرمایه گذاری خوبی برای آن وجود دارد. از طرفی نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی و برنامه احداث هتل بین المللی ۵ ستاره در آن فرصت خوبی برای فعالیتهای تجاری و اقتصادی فراهم می آورد. برای اطلاع از قیمت مغازه در پرند و قیمت آپارتمان در پرند به دفتر مشاور املاک پرند رجوع کنید. 

بزرگترین آرشیو فایلهای رهن و اجاره، خرید و فروش انواع واحدهای تجاری، مسکونی و اداری شهر پرند را از ما بخواهید.

فازهای مسکونی شخصی ساز پرند

قیمت آپارتمان پرند

اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند در املاک پرند

دفتر مشاور املاک پرند سالها تجربه تخصصی در حوزه خرید و فروش، رهن و اجاره املاک پرند دارد. اگر مالک ملک در پرند بوده و تصمیم به فروش آنرا دارید و یا اینکه تمایل به خرید و رهن و اجاره انواع واحدهای مسکونی و تجاری در پرند داشته باشید به دفتر املاک پرند مراجعه کنید.

 املاک پرند با داشتن بزرگترین و کامل ترین بانک اطلاعاتی پرند بهترین مشاور و راهنمای شما خواهد بود. اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند در کمترین زمان ممکن و طبق اسناد واقعی ارائه می شود. مالکان با سپردن ملک خود به دفتر املاک می توانند در اسرع وقت ملک خود را به فروش و یا اجاره بسپارند. خریداران و سرمایه گذاران جهت اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند و آخرین فرصتهای سرمایه گذاری با املاک پرند تماس حاصل نمائید.

 املاک پرند همواره آخرین و جدیدترین فایلهای خرید و فروش و یا رهن و اجاره را در وب سایت منتشر می نماید. 

جهت خرید انواع آپارتمان، ویلایی، تجاری و زمین و یا رهن و اجاره انواع آپارتمان، ویلایی و تجاری با مشاوران املاک پرند مشورت کنید. علاوه بر این آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به مسکن، وام و خرید و فروش ملک را از طریق وب سایت و کانال تلگرام املاک پرند می توانید دریافت کنید. 

با خرید و فروش، رهن و اجاره واحدهای مسکونی و تجاری از طریق املاک پرند ضمن برخورداری از خدمات مشاوره و اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند در فازهای مختلف، معامله پر سود و خوبی را تجربه خواهید نمود.

املاک پرند مرکز خرید و فروش آپارتمان در پرند

در حال حاضر بیشتر ساختمان ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند زیرا هم از ایمنی بیشتری برخوردار است و هم قیمتی مناسب نسبت به خانه های ویلایی دارد.

شهر پرند یکی از شهرهای اطراف تهران می باشد و شهری تازه تاسیس است که فاصله چندانی با تهران ندارد و در ۳۰ کیلومتری تهران شده است. علاوه بر این، این شهر به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی که تنها فرودگاه بین المللی ایران است، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و باعث شده است بسیاری از افراد برای زندگی و یا سرمایه گذاری این شهر را انتخاب کنند. به همین دلیل گروه تخصصی املاک پرند در خدمت شماست تا شما پس از اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

شهر جدید پرند در نزدیکی تهران و جزو توابع شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران محسوب می شود. این شهر با شهرستان زرندیه هم مرز است.

 پرند به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از آب و هوای مطلوب، دسترسی خوب و نزدیکی به شهرک های صنعتی و شهرک فرودگاهی امام خمینی از آینده خوبی برخوردار است. 

اگر چه قیمت آپارتمان در پرند تهران در سالهای اخیر با رشد مواجه بوده است ولی هنوز به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب در استان تهران بشمار می آید. شهر جدید پرند دارای ۷ فاز است که از فاز صفر تا ۶ را شامل می گردد.

 با توجه به استقبال گسترده ساکنین تهران و شهرهای اطراف برای سکونت و یا خرید آپارتمان در پرند جمعیت شهر در سالهای اخیر با رشد زیادی مواجه شده است. در شهر پرند افراد از شهرهای مختلف پرند سکونت دارند که اغلب آنها به دلیل یافتن شغل به این شهر کوچ کرده اند. 

البته برخی افراد نیز برای برخورداری از سکوت و آب و هوای تمیز این منطقه این شهر را برای سکونت ترجیح می دهند. قیمت آپارتمان در پرند بستگی به فاز محل سکونت، امکانات، متراژ و محله آن دارد. 

در ادامه به بررسی عوامل موثر در قیمت آپارتمان در شهر پرند می پردازیم.

 قیمت آپارتمان در پرند چند است؟

برای اطلاع از قیمت املاک در پرند باید هدف از خرید املاک و آپارتمان را بدانید. اگر قصد سکونت در شهر پرند را دارید، خرید آپارتمان در فازهای صفر تا سه پیشنهاد می شود. قیمت آپارتمان در پرند در این مناطق بیش از سایر مناطق است.

 بدین ترتیب اگر قصد سرمایه گذاری داشته و یا اینکه بودجه شما محدود است می توانید برای خرید آپارتمان در فازهای بعدی اقدام نمائید. همچنین قیمت های رهن و اجاره پرند در مقایسه با تهران بسیار کمتر و مناسب تر است.

با توجه به پروژه مترو خط یک تهران که به شهر پرند نیز امتداد می یابد، در صورت تکمیل مترو و سهولت دسترسی به شهر تهران قیمت آپارتمان پرند تهران با رشد زیادی روبرو می شوند. شهر پرند دارای حدود ۹۶۰۰۰ واحد مسکونی مهر است که بزرگترین پروژه مسکن مهر در ایران محسوب می شود. بطور کلی قیمت مسکن مهر نسبت به فازهای شخصی ساز ارزان تر است.

  قیمت آپارتمان در پرند تا متری ۱۰ میلیون تومان بسته به امکانات و فاز آن متغیر است. برای اطلاع از قیمت ویلا در پرند و یا آپارتمان در فازهای مختلف با دفتر مشاور املاک پرند تماس بگیرید.

قیمت مسکن مهر در پرند

قیمت آپارتمان در پرند فازهای مختلف

قیمت آپارتمان در پرند در فازهای مختلف آن متفاوت است.

برخی واحدهای مسکن مهر دارای وام بوده و با شرایط اقساطی به فروش می رسند.

 برخی در مرحله ساخت و ساز بوده و برخی مراحل پایانی خود را طی می کنند. شهر پرند در ابتدای اتوبان تهران ساوه قرار داشته و دسترسی به آن از طریق اتوبان و بزرگراه آزادگان میسر است.

 این شهر دسترسی خوبی به شهرهای تهران، کرج، قم و ساوه دارد و در منطقه ای صنعتی واقع شده است لذا فرصت اشتغال یابی و سرمایه گذاری خوبی برای آن وجود دارد. از طرفی نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی و برنامه احداث هتل بین المللی ۵ ستاره در آن فرصت خوبی برای فعالیتهای تجاری و اقتصادی فراهم می آورد. برای اطلاع از قیمت مغازه در پرند و قیمت آپارتمان در پرند به دفتر مشاور املاک پرند رجوع کنید.

بزرگترین آرشیو فایلهای رهن و اجاره، خرید و فروش انواع واحدهای تجاری، مسکونی و اداری شهر پرند را از ما بخواهید.

فازهای مسکونی شخصی ساز پرند

قیمت آپارتمان در پرند به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر چه اغلب ساختمانهای مسکونی پرند بصورت مجتمع و آپارتمان است ولی در فازهای قدیمی آن یعنی فازهای صفر تا سه که شخصی ساز هستند می توان ویلا و خانه های دربستی را نیز پیدا نمود. قیمت خانه های ویلایی و آپارتمان های فاز صفر تا سه پرند بالاتر از فازهای دیگر است.

  قیمت آپارتمان در پرند به عوامل مختلفی مانند امکانات شهری، امکانات رفاهی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و بطور کلی آبادانی آن محله دارد. بدین ترتیب قیمت آپارتمان در فاز صفر پرند و یا فازهای یک تا سه بیش از سایر مناطق است. فازهای چهار، پنج و شش پرند متعلق به مسکن مهر است لذا قیمت آپارتمان در فاز ۴ پرند و یا پنج و شش کمتر است.

فازهای مسکن مهر که در حال ساخت و ساز هستند، با کمبود امکانات مواجه هستند لذا قیمت کمتری داشته ولی از آینده خوبی برخوردارند. برای اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند با دفتر مشاور املاک پرند تماس بگیرید.

قیمت آپارتمان پرند

اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند در املاک پرند

دفتر مشاور املاک پرند سالها تجربه تخصصی در حوزه خرید و فروش، رهن و اجاره املاک پرند دارد. اگر مالک ملک در پرند بوده و تصمیم به فروش آنرا دارید و یا اینکه تمایل به خرید و رهن و اجاره انواع واحدهای مسکونی و تجاری در پرند داشته باشید به دفتر املاک پرند مراجعه کنید.

 املاک پرند با داشتن بزرگترین و کامل ترین بانک اطلاعاتی پرند بهترین مشاور و راهنمای شما خواهد بود. اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند در کمترین زمان ممکن و طبق اسناد واقعی ارائه می شود. مالکان با سپردن ملک خود به دفتر املاک می توانند در اسرع وقت ملک خود را به فروش و یا اجاره بسپارند. خریداران و سرمایه گذاران جهت اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند و آخرین فرصتهای سرمایه گذاری با املاک پرند تماس حاصل نمائید.

 املاک پرند همواره آخرین و جدیدترین فایلهای خرید و فروش و یا رهن و اجاره را در وب سایت منتشر می نماید.

جهت خرید انواع آپارتمان، ویلایی، تجاری و زمین و یا رهن و اجاره انواع آپارتمان، ویلایی و تجاری با مشاوران املاک پرند مشورت کنید. علاوه بر این آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به مسکن، وام و خرید و فروش ملک را از طریق وب سایت و کانال تلگرام املاک پرند می توانید دریافت کنید.

با خرید و فروش، رهن و اجاره واحدهای مسکونی و تجاری از طریق املاک پرند ضمن برخورداری از خدمات مشاوره و اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند در فازهای مختلف، معامله پر سود و خوبی را تجربه خواهید نمود.

املاک پرند مرکز خرید و فروش آپارتمان در پرند

قیمت آپارتمان در پرند

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در پرند را توصیه می کنیم همچنین اگر به دنبال سرمایه گذاری در بخش املاک هستید نیز توصیه ما به شما  خرید آپارتمان در پرند است زیرا شهر پرند روند رو به رشد دارد و اگر شما آپارتمانی در این شهر خریداری کنید در چند سال آینده سود خواهید کرد.

با توجه به اینکه شهر پرند شامل ۷ فاز است به همین دلیل قیمت آپارتمان در پرند نیز با توجه به این فازها محاسبه می شود. به طور کلی املاک در پرند به دو قسمت تقسیم می شوند؛ املاکی که توسط افراد حقیقی و به صورت شخصی ساخته شده اند و در فاز صفر (۰) فاز ۱ فاز ۲ و بخشی از فاز ۳  پرند واقع شده اند و همچنین مسکن های مهر که در فاز ۳ پرند فاز ۴ پرند فاز ۵ پرند و فاز ۶ پرند قرار دارند.

فروش آپارتمان در پرند

پس قیمت آپارتمان در پرند با توجه به اینکه آپارتمان مورد نظر جزو آپارتمانهای شخصی ساز است و یا جزو مسکن مهر است، متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در پرند می توانید با گروه مشاورین املاک پرند در ارتباط باشید، حتی اگر قصد خرید آپارتمان در پرند را نیز نداشته باشید می توانید به صورت رایگان با متخصصان گروه دپارتمان املاک پرند مشورت کنید تا شاید پس از شنیدن مزایای خرید آپارتمان در پرند، راغب به انجام این کار شوید.

اما قیمت آپارتمان در پرند فقط مختص خرید آپارتمان نیست بلکه گروه تخصصی مشاور املاک پرند می توانند در زمینه اجاره و رهن آپارتمان در پرند نیز شما را راهنمایی کنند، و قیمت رهن و اجاره آپارتمان را نیز در اختیار شما قرار دهند و همچنین آپارتمانی متناسب با هزینه شما پیشنهاد دهند.

مسکن مهر پرند

مسکن مهر پرند مانند مسکن های مهر سایر شهرها می باشد که توسط شرکت عمران ساخته می شود و با قیمتی مناسب تر و دریافت پول به صورت اقساطی، به خانواده های بسیاری برای صاحب خانه شدن کمک می کند.

اما گاهی خرید و دریافت مسکن مهر پروسه ای طولانی دارد که برای بسیاری از افراد خسته کننده است و عملا باعث اتلاف وقت ایشان می شود، به همین دلیل دپارتمان تخصصی املاک پرند اقدام به فروش مسکن مهر پرند نموده است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند چه آپارتمان جزو مسکن های مهر باشد چه جزو مسکن های شخصی ساز، می توانید به سایت یا اپلیکیشن املاک پرند یا شماره تلفن ویژه ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ دپارتمان املاک پرند به آدرس  پرند میدان استقلال بلوار جمهوری مراجعه کنید.
مسکن مهر پرند در چهار فاز ۳, ۴, ۵ و ۶ واقع شده است که شامل پروژه های مختلفی می شود.

اگر به دنبال خرید آپارتمانی با قیمت مناسب هستید بهترین گزینه خرید آپارتمان های مسکن مهر است که برای خرید آن باید به شهر پرند بروید تا بتوانید از قیمت آپارتمان در پرند و قیمت مسکن مهر پرند همچنین قیمت خرید خانه در پرند  مطلع شوید و این کار کمی دشوار است اما دپارتمان املاک پرند نیاز به مراجعه حضوری ندارد و کارشناسان این دپارتمان  از طریق برنامه های مجازی نیز به شما مشاوره میدهند و شما را از تمام قیمت های روز املاک در پرند مطلع می کنند که این کار نوعی صرفه جویی در وقت محسوب می شود.

خرید آپارتمان در پرند

افراد بنا به دلایل مختلفی مانند زندگی و یا سرمایه گذاری اقدام به خرید ملک می کنند، یکی از مکان های مناسب برای خرید آپارتمان شهر جدید پرند است که هم برای زندگی و استفاده خوب است و هم برای سرمایه گذاری.

این شهر با توجه به اینکه در نزدیکی تهران واقع شده است از امکانات ویژه ای مانند خط مترو، ایستگاه راه آهن، نزدیکی به چند آزادراه، خط اتوبوس و تاکسی برخوردار است. علاوه بر این چون شهری تازه تاسیس است دارای بافتی مناسب و تمیز و آب و هوای خوب و مطلوب می باشد همچنین یکی از شهر های خلوت محسوب می شود، تمام این مزایا در کنار قیمت مناسب باعث شده است بسیاری از افراد این شهر را برای سکونت انتخاب کنند.

 برای خرید آپارتمان در پرند می توانید از طریق گروه مشاورین املاک پرند اقدام به خرید کنید و فقط با یک تلفن و یا پیام از قیمت آپارتمان در پرند مطلع شوید، فیلم آپارتمان هایی که متناسب با هزینه شما است را ببینید و یکی را برای خرید انتخاب کنید، به همین راحتی و بدون اتلاف وقت.

پس اگر قصد خرید آپارتمان را دارید وقت را تلف نکنید و در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق اپلیکیشن مشاور املاک پرند با ما در ارتباط باشید.

گروه مشاورین املاک پرند در تمام برنامه های فضای مجازی صفحه ای فعال دارند تا شما عزیزان از هر روشی که دوست دارید اقدام به برقراری ارتباط با ایشان کنید.

برای خرید و اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند می توانید از اپلیکیشن و سایت املاک پرند استفاده نمایید و یا تماس با شماره املاک پرند ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ و یا به صفحات شبکه های اجتماعی املاک پرند مراجعه نمایید، دپارتمان املاک پرند با در اختیار داشتن ۱۵۰ کارشناس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا خریدی مطمئن با قیمتی مناسب را با ما تجربه کنید.

مراحل خرید در املاک پرند به چه صورت است ؟

برای خرید ملک در پرند شما باید مراحل زیر را طی بفرمایید:

 

۱-   مشخص نمودن نیازهای خود به صورت دقیق

 

 دقیقاً چه ملکی مد نظرتان است؟

 

حدود متراژ ملک مورد نظر شما  چند متر باشد؟

 

ملک مورد نظر شما در کدام فاز پرند باشد؟

 

ملک مورد نظر شما آپارتمان باشد یا ویلایی یا مشایی  یا باغ ویلایی؟

 

ملک مورد نظر شما چند  اتاق خواب داشته باشد؟

 

 آیا نیاز به اتاق خواب مستر دارید؟

 

 آیا ملک مورد نظر شما شخصی ساز باشد؟

 

 آیا ملک مورد نظر شما پارکینگ داشته باشد؟

 

ملک مورد نظر شما در صورت آپارتمان بودن در طبقه چندم واقع شود؟

 

 جهت ملک کدام سمت باشد؟ آیا نورگیر بودن برای شما مهم است؟

 

  آیا داشتن دیوارهای مشترک  برای شما مهم است؟

 

 ملک مورد نظر را برای سکونت می خواهید؟

 

 اگر می خواهید سکونت داشته باشید برای مثال حدوداً چند وقت می خواهید سکونت بفرمایید ؟

 

 چه امکاناتی مد نظر شماست؟

 

 آیا خودرو دارید؟ این پرسش مهمی است ! چرا که شما باید دسترسی به وسایل نقلیه عمومی را در نظر بگیرید!

 

آیا خانواده شما کم جمعیت است یا پرجمعیت؟ این پرسش مهم است ! چرا که دسترسی به سوپر مارکت برای خرید روزانه را باید در نظر بگیرید!

 

 آیا  فرزند شما نیاز به مدرسه دارد؟ اگر بله در کدام مقطع؟

 

 برای سرمایه گذاری می‌خواهید؟

 

 اگر برای سرمایه گذاری میخواهید این سرمایه گذاری قرار است در چند وقت به شما سود دهی داشته باشد؟

 

 آیا قصد وام گرفتن دارید؟

 

 آیا سند شش دانگ برای شما مهم است است اگر بله چرا؟

 

 بودجه در نظر گرفته شده برای خرید چه مبلغی می باشد؟

 

 در صورت سرمایه گذاری آیا غیر از مبلغی که نقد پرداخت می کنید مبلغ  رهن خانه را هم روی مبلغ خرید می توانید اضافه کنید؟

البته جای نگرانی نیست ما در املاک پرند  قبل از اینکه ملکی را به شما معرفی کنیم تمامی این پرسش ها را و بسیاری سوالات دیگر را از شما خواهیم داشت و با توجه پاسخ های شما ملک مورد نظر را برای شما جستجو خواهیم کرد.

 

تخصص ما ارائه بهترین فرصت ها به شماست .

۲- بعد از پاسخ دادن به این سوالات ملک مورد نظر به شما معرفی می شود.

ترجیحا برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما بعد از دیدن فیلم و عکس های ملک مورد نظر در وب سایت و اپلیکیشن املاک پرند .

از شما دعوت به عمل می آید تا به صورت حضوری تشریف فرما شوید به دفتر املاک پرند  و بعد از پر کردن  کارت سرویس  همراه با مشاور  شخصی  خود به محل ملک مراجعه کرده و ملک  یا املاک مورد نظر  را از نزدیک  بررسی فرموده و مشاور شخصی شما  ملک را برای شما کارشناسی خواهد نمود و نتیجه کارشناسی را در برگه کارشناسی یا همان کارت سرویس مکتوب خواهد کرد و به امضای دو طرف خواهد رساند .

۳- بعد از مرحله ای سرویس ملک  از مالک ملک به همراه شما دعوت به جلسه عقد قرارداد بیع می شود.

 در این جلسه  اسناد ملک توسط مدیر قرارداد املاک پرند(زیر نظر دکتر مسعود مرادی مدیر املاک مسعود پرند) مورد بررسی قرار می گیرد و استعلامات لازم انجام می شود.

شما به عنوان خریدار مبلغی هر چند اندک به فروشنده ملک پرداخت می نمایید و در مبایعه نامه ذکر می شود و عقد بیع جاری میشود؛تمامی توافقات ت و شرایط معامله  برد برد که بین شما و مالک ملک  در حال انجام است در مبایعه نامه قید می گردد و به امضای طرفین میرسد؛ و با توجه به اینکه بانک  از مبلغ بیش از ۱۹۹ میلیون تومان را بدون مبایعه نامه چک رمزدار صادر نمی کند شما باید برای  تسویه حساب نهایی این مبایعه نامه را همراه خود داشته باشید.

مدارک مالک و نسخه اصلی مبایعه نامه نزد املاک باقی می ماند تا روز محضر و تسویه نهایی؛در این مرحله با امضای طرفین کد رهگیری صادر می شود و عقد بیع به صورت رسمی جاری می گردد. شما همراه مبایعه نامه به بانک تشریف می برید بعد از تهیه چک در روز موعود به دفتر مراجعه کرده و همراه نماینده دفتر و مشاور شخصی و شخص مالک به دفترخانه مراجعه کرده و بعد از استعلامات دفترخانه   نقل و انتقالات انجام شده و معامله پایان می پذیرد.

لازم به ذکر است تعهدات املاک پرند در مرحله  به پایان نخواهد رسید و این تازه  شروع ماجراست .

  فرصت طلایی خرید خانه در پرند با کمترین بودجه برای سکونت و سرمایه گذاری

خرید خانه در پرند با مبلغ کمتر فرصت طلایی را در اختیار افراد با درآمد متوسط رو پایین قرار داده است که به راحتی می توانند صاحب خانه شوند و هم فرصتی برای سرمایه گذاری خواهد بود. داشتن خانه یکی از ملزومات برای هر خانواده محسوب می شود و به همین دلیل مهمترین هدف پس انداز یا سرمایه گذاری آنها، مسکن می باشد. در واقع می توان گفت خرید خانه جزو امن ترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری ها در ایران به شمار می رود. پرند شهر نسبتا جدید است که در فاصله ی نزدیکی از تهران قرار دارد این شهر به دلیل شرایط خاصی که دارد به یکی از مهمترین شهرهای اطراف تهران مبدل شده است. از آنجا خرید و فروش و نقل مکان از یک شهر بزرگ به شهر کوچکتر که امکانات کمتری دارد کاری سخت  دشوار است بنابراین به تحقیق و بررسی بیشتری نیاز است تا درست ترین تصمیم را در مورد خرید خانه بگیرید.

موقعیت شهر پرند

شهر پرند در جنوب غربی تهران قرار دارد و نزدیکی آن به فرودگاه امام خمینی موقعیت این شهر را بسیار خاص کرده است پیش بینی می شود که در آینده تبدیل به یکی از شهرهای پرجمعیت شود. پرند شهری نسبتا جدید است و ساکنین آن عمدتا مهاجرینی از شهرهای تهران و سایر شهرهای کوچکتر اطراف می باشند. دلایلی که خرید خانه در پرند را مورد توجه قرار می دهد عبارتند از:

  • ساختمان های اصولی و مقاوم در برابر زلزله
  • نزدیکی به فرودگاه امام خمینی
  • نزدیک بودن به شهرک صنعتی پرند
  • ترافیک کم
  • هوای پاک
  • نزدیکی به آزاد راه تهران- ساوه
  • مسکن های مهر
  • ظرفیت بالا برای ایجاد شغل
  • قطار بین شهری

پرند را شهر مسکن مهر می نامند زیرا بیشترین تعداد آپارتمان ساخته شده تحت عنوان مسکن مهر را دارد. قیمت ارزان آپارتمان ها و موقعیت خاص جغرافیایی افراد ترغیب به خرید خانه در پرند کرده است.

قیمت آپارتمان در پرند

قیمت آپارتمان در پرند نیز یک فاز تا فاز دیگر بسیار متفاوت است. پرند از چندین فاز تشکیل شده و در هر فاز تعداد زیادی شهرک های آپارتمانی ساخته شده که هر کدام بنا  به موقعیت قرارگیری، قیمت های متفاوتی دارند اگر بودجه شما برای خرید خانه در پرند در حد متوسط است می توانید، فاز های قدیمی تر که قیمت مناسب تری دارند مانند فاز ۱ تا ۳ را برای خرید انتخاب کنید.

فازهای ذکر شده دارای امکانات کامل برای زندگی نظیر، درمانگاه، پارک، مرکز خرید، میوه و تره بار، فروشگاه و… است. اگر بودجه شما کم است اما قصد خرید خانه در پرند را دارید فازهای ۴,۵,۶  برای شما بهترین گزینه می باشد.  اکثر آپارتمان های موجود در فازهای ۴ و۵ و ۶ را شهرکهایی که در قالب مسکن مهر ساخته شده تشکیل داده که قیمت نسبت به آپارتمان های فاز های فاز ها ۱ تا ۳ کمتر می باشد و برای افرادی که بودجه کمتری دارند بسیار مناسب است. همچنین امکانات این فازها هرچند نسبت به فازها ۱ تا ۳ کمتر است اما امکانات اولیه نظیر مدرسه، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید را دارا می باشد و این مناطق را به بهترین مکان برای خرید آپارتمان در پرند و سکونت در آن تبدیل کرده است.

یکی از عواملی که باعث روی آوردن مردم به خرید مسکن های مهر در پرند شده علاوه بر هزینه کمتر ساخت آنها، داشتن وام با سود بسیار کم است که به عنوان یک مزیت کمکی، افراد می توانند روی آن برای خرید خانه در پرند حساب کنند.

سرمایه گذاری با پیش خرید آپارتمان

شهر پرند دارای ۷ فاز است که تعداد زیادی آپارتمان در حال احداث دارد شهرک بنا به موقعیت خود و متراژهایی که دارد و همچنین امکاناتی که برای واحدها پیش بینی شده قیمت متفاوتی دارد. پیش خرید کردن آپارتمان نیز یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در مسکن است که می توان روی آن حساب کرد. مناسب ترین قیمت آپارتمان در پرند برای پیش خرید فازهای ۴ تا ۷ می باشد.

دلایل سرمایه گذاری در پرند

چه چیزی هایی پرند را نسبت به سایر شهر های اطراف کلانشهر تهران متمایز کرده؟ و در آینده قرار است چه چیزهایی تغییر کند که باعث بالا رفتن قیمت املاک پرند شود؟ ظرفیت جذب جمعیت پرند بسیار بالا است و با افزوده شدن امکانات شهری مانند مترو انتظار می رود که خانواده های بیشتری به این شهر مهاجرت کنند. نزدیک بودن به شهرک صنعتی و ظرفیت ایجاد کسب و کار در پرند مهمترین عامل توسعه آن است. همچنین افتتاح متروی بین شهری در آینده نزدیک نیز به بالا رفتن قیمت آپارتمان در پرند کمک می کند. بنابراین تقاضا برای خرید خانه در پرند زیاد می شود.

 سایر عواملی که بر افزایش جمعیت و توسعه و پیشرفت پرند تاثیر دارد

علاوه بر شهرک صنعتی، ایجاد شغل و افتتاح مترو سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت املاک پرند شامل موارد زیر می شود:

  • پیشروی ساخت و ساز مسکن و افزایش تعداد فازها از ۷ تا ۱۵

  • احداث پارک جنگلی

  • توسعه مجموعه ورزشی کارتینگ شهر پرند

  • احداث نمایشگاه بین المللی

  • احداث پروژه گردشگری سرزمین ایرانیان

با وجود موارد گفته شده اما باز هم راه برای پیشرفت این شهر باز است. هدف از احداث شهر پرند ارائه زندگی شهری به سبک نوین و استاندارد می باشد که با وجود اینکه هنوز پیشرفت های این شهر کامل نشده اما تا حدی در ارائه این زندگی موفق بوده است. سرمایه گذاری در املاک پرند نیاز به چشم انداز بلند مدت دارد و چنانچه سرمایه محدودی دارید می توانید با خرید خانه در پرند و سکونت در آن هم از زندگی ایده آل شهری لذت ببرید و هم سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید.

با کامل شدن پروژه های نیمه ساخته مسکن مهر و افتتاح قریب الوقوع مترو بین شهری پرند-تهران دسترسی افراد به کلانشهر تهران راحت تر شده و تاثیر زیادی در افزایش قیمت آپارتمان در پرند خواهد داشت. از طرفی دیگر به دلیل سخت شدن زندگی برای افراد متوسط تا ضعیف در تهران احتمال مهاجرت به این شهر و سکونت در آن بیشتر می شود. بدیهی است که افزایش جمعیت  با افزایش ساخت و ساز و پیشرفت توسعه شهری همگی در یک راستا اتفاق خواهد افتاد.

 

 فرصت طلایی خرید خانه در پرند با کمترین بودجه برای سکونت و سرمایه گذاری

خرید خانه در پرند با مبلغ کمتر فرصت طلایی را در اختیار افراد با درآمد متوسط رو پایین قرار داده است که به راحتی می توانند صاحب خانه شوند و هم فرصتی برای سرمایه گذاری خواهد بود. املاک پرند-دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند با مدیریت دکتر مسعود مرادی دارای ۵۲ لایسنس داخلی و خارجی املاک و مستغلات با ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در خصوصص مشاوره منطقه شناسی و اطلاع از قیمت های واقعی و بروز خرید آپارتمان در پرند و همچنین سرمایه گذاری و سکونت در پرند با ارائه خدمات خاص و ویژه در خور شخصیت والای هم میهنان عزیز به شما کمک می نماید نه تنها نقدینگی خود را در برابر تورم افسار گسیخته محافظ نماید ؛ بلکه با خرید خانه و ملک در پرند پاتخت مهر ایران که طبق آمار در ۳ سال رشد بیش ۴ برابری داشته آینده خود و خانواده محترمتان را هم تضمین نمایید .

برای استفاده از خدمات دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند می توانید با خط ویژه املاک پرند ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ تماس حاصل نمایید و یا از وبسایت و اپلیکیشن املاک پرند استفاده نمایید. برای دسترسی به سایت املاک پرند در گوگل کلمه املاک پرند را سرچ نمایید ؛ گوگل معتبر ترین سایت را به شما معرفی خواهد کرد به روی اولین سایت که شماره تلفن املاک پرند هم در آن درج شده به نشانی amllakparand.ir  املاک پرند ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ مراجعه فرمایید و از رایگان این مجموعه استفاده نمایید .

داشتن خانه یکی از ملزومات برای هر خانواده محسوب می شود و به همین دلیل مهمترین هدف پس انداز یا سرمایه گذاری آنها، مسکن می باشد. در واقع می توان گفت خرید خانه جزو امن ترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری ها در ایران به شمار می رود. پرند شهر نسبتا جدید است که در فاصله ی نزدیکی از تهران قرار دارد این شهر به دلیل شرایط خاصی که دارد به یکی از مهمترین شهرهای اطراف تهران مبدل شده است.

از آنجا خرید و فروش و نقل مکان از یک شهر بزرگ به شهر کوچکتر که امکانات کمتری دارد کاری سخت  دشوار است بنابراین به تحقیق و بررسی بیشتری نیاز است تا درست ترین تصمیم را در مورد خرید خانه بگیرید.

موقعیت شهر پرند

شهر پرند در جنوب غربی تهران قرار دارد و نزدیکی آن به فرودگاه امام خمینی موقعیت این شهر را بسیار خاص کرده است پیش بینی می شود که در آینده تبدیل به یکی از شهرهای پرجمعیت شود. پرند شهری نسبتا جدید است و ساکنین آن عمدتا مهاجرینی از شهرهای تهران و سایر شهرهای کوچکتر اطراف می باشند. دلایلی که خرید خانه در پرند را مورد توجه قرار می دهد عبارتند از:

  • ساختمان های اصولی و مقاوم در برابر زلزله
  • نزدیکی به فرودگاه امام خمینی
  • نزدیک بودن به شهرک صنعتی پرند
  • ترافیک کم
  • هوای پاک
  • نزدیکی به آزاد راه تهران- ساوه تهران-قم و آزاد راه غدیر
  • مسکن های مهر
  • ظرفیت بالا برای ایجاد شغل
  • قطار بین شهری

پرند را پایتخت مسکن مهر می نامند زیرا بیشترین تعداد آپارتمان ساخته شده تحت عنوان مسکن مهر را دارد. قیمت خرید خانه در پرند ارزان آپارتمان ها و موقعیت خاص جغرافیایی افراد ترغیب به خرید خانه در پرند کرده است.

قیمت آپارتمان در پرند

قیمت خرید خانه در پرند در هر فاز متفاوت می باشد چرا که در هر فاز پرند امکانات رفاهی آن فاز با فازهای دیگر متفاوت است مثلاً در فاز صفر پرند دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در آن فاز واقع شده و ورودی شهر پرند فاز صفر پرند میباشد قیمت املاک معمولاً از ده میلیون و پانصد هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بستگی به اینکه آپارتمان مورد نظر در طبقه چندم واقع شده (چون این آپارتمان ها که در  فاز صفر پرند واقع اکثرا فاقد آسانسور می باشند )در نوسان است

 البته در این فاز املاکی وجود دارد که نوساز است قیمت این املاک بین ۱۴ تا ۲۰ میلیون متفاوت است بستگی به متریال یا مصالح به کار برده شده در ساختمان و لوکیشن ساختمان و موقعیت ملک و قدر و سهم واحدها از زمین  کلی ساختمان مشاعات ساختمان بسیاری موارد دیگر دارد.

قیمت آپارتمان در فاز یک پرند کمی متفاوت تر است فاز صفر پرند است چرا که اکثر آپارتمان های فاز یک پرند به صورت مشاعی و دو طبقه می باشد البته تعدادی آپارتمانهای سه طبقه نیز به صورت پروژه ای و مجتمع در این فاز پرند ساخته شده ده که قدمتی حدود ۱۳ تا ۱۵ سال دارد قیمت این املاک هم بستگی به طبقه و بازسازی هایی که در آن خانه صورت گرفته و دسترسی های آن متفاوت است ولی به طور میانگین از ۱۱ تا ۱۲ تومن معامله می شود البته بعضی از ملک هایی که در فاز یک پرند وجود دارند و متراژ آن ها بین ۵۰ تا ۶۰ متری هستند .

با توجه به اینکه خرید آپارتمان ۶۰ متری در پرند از تقاضای زیادی برخوردار است و با توجه به قانون عرضه و تقاضا قیمت این آپارتمان های ۶۰ متری و متراژ های کوچک بیش از ۱۲ میلیون تومان هم معامله می شود. خرید خانه درپرند فاز صفر  برای کسانی توصیه میشود که به دنبال محیطی امن و آرام با قیمتی معقول برای خود و خانواده هستند.

خرید خانه در فاز یک پرند برای افرادی توصیه میشود که همزمان قصد سرمایه گذاری و سکونت در محیطی امن و آرام به دور از هیاهوی مرکز شهر را دارند .

قیمت خرید خانه در پرند فاز ۲ پرند یکی از بهترین فازها برای سکونت در پرند فاز ۲ این شهر می باشد چرا که بیشتر آپارتمان ها و بافت ویلایی و باغ ویلاهای این شهر در این فاز وجود دارد و اکثر امکانات رفاهی این شهر نیز در این فاز تجمیع شده است آپارتمان های نوساز در جای جای فاز ۲ پرند به چشم می‌خورند که با متریال های گوناگون و نماهای بسیار زیبا که کم از شمال شهر تهران ندارد با خیابان های بسیار خلوت بزرگ و مشجر پر از درختهای پر برگ و آواز پرندگانی که نوید آرامش را به شما هدیه می دهند .

قیمت این املاک شخصی ساز در فاز ۲ پرند از حدود ۱۴ میلیون تومان شروع شده و گاهی تا ۲۰ میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شود بافت دیگر این فاز که معروف به مشاعی هست به آپارتمان هایی گفته می شود که در دو طبقه با حیاط مشترک ساخته شده اند دو طبقه آپارتمان چه روی هم دیگر ساخته شده‌اند و ورودی‌های جداگانه دارند را اصطلاحاً مشاعی خطاب می کنند این آپارتمان های مشاعی در فاز دو پرند مخصوص خاص پسندان ای ست که خانواده های پرجمعیت دارند و دو آپارتمان را به صورت یک جا قصد خرید دارند و همزمان از ویلایی بودن هم بی‌بهره نمانند.

قیمت آپارتمان های مشاعی در فاز ۲ پرند هم حدوداً متری ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان معامله می‌شود بستگی به بازسازی بودن ملک مورد نظر لوکیشن مورد نظر و موارد دیگر بهترین بافت برای زندگی و آسایش شما باغ ویلاهای پرند است این بافت از پرند به طور کلی شاید بهترین بهترین نقطه پرند باشد چراکه قشر خاصی در این منطقه زندگی می‌کنند معمولاً کارخانه داران و سرمایه داران شهرک های صنعتی اطراف برای نزدیکی به محل کارشان از این منطقه استفاده می کنند.

این بافت از پرند امکانات ویژه ای را به خود اختصاص داده است از بت ورود این شهرک نسبتاً بزرگ گیت های نگهبانی بزرگی وجود دارد که فقط مالکین و مشاورین املاک خاصی را به این منطقه اجازه ورود می دهد تمام خیابان ها و کوچه های این منطقه با دوربین های مداربسته تحت کنترل ۲۴ ساعت است است در تمام کوچه ها و خیابان های این منطقه نگهبان های محله به صورت ۲۴ ساعته و در پست های دونفره همراه موتور و سگ های آموزش دیده در حال گشت زنی و نگهبانی از منازل و افراد ساکن در این منطقه هستند.

تمامی ویلاهایی که در این منطقه وجود دارد دارای استخر روباز حیاط های  بسیار مشجر و گل کاری شده و با متراژ های متفاوت از ۴۰۰ متر تا ۱۰۰۰ متر موجود می باشد قیمت این باغ ویلا ها که در شمال فاز دو واقع شدند از ۱۴ میلیون تومن تا ۱۶ میلیون تومان متفاوت است

قیمت آپارتمان در فاز ۳ پرند فاز سه پرند و خرید خانه در این فاز  شامل ۲ بخش  شخصی ساز و مسکن مهر می باشد که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند این فاز با توجه به اینکه نزدیک به فاز ۲ پرند میباشد از امکانات فاز ۲ پرند بهره‌مند است به طبع آن قیمت آن هم بالاتر از فازهای ۴ پرند فاز ۵ پرند و فاز ۶ پرند می باشد قیمتهای املاک شخصی ساز در فاز ۳ پرند که نوساز هستند از متری ۱۳ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۷ میلیون تومان هم معامله می شوند قیمت مسکن مهر هایی که در این فاز احداث شدند بستگی به وضعیت اسناد آنها از متری۸ الی ۹ میلیون تومان معامله می شود که برای سکونت پیشنهاد می شود این مسکن مهر ها اکثراً دارای پارکینگ مسقف و طبقات کم می باشد

قیمت آپارتمان در فاز ۴ پرند فاز ۴ پرند شامل دو بخش شمالی و جنوبی می باشد که بخش شمالی آن از استقبال بیشتری برخوردار است است اکثر پروژه ها در این فاز دارای پارکینگ و انباری مسقف هستند قیمت آپارتمان مسکن مهر در فاز ۴ پرند از متری هفت و نیم میلیون تا هشت و نیم میلیون معامله می شود البته در فاز ۴ پرند قسمت جنوبی آن پروژه های زیادی وجود دارد که برخی از آنها هنوز تحویل نشده و اصطلاحاً غیر تحویلی میباشد که خرید این آپارتمان ها برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود .

البته به این نکته بسیار بسیار مهم توجه نمایید که اسناد این آپارتمان های غیر تحویلی بسیار مهم هستند که حتماً ۵ برگی باشند و سه برگی یا تهاتری به هیچ وجه خرید نکنید چرا که دچار مشکلات عدیده ای خواهید شد برای توضیحات بیشتر می توانید با دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند با شماره تلفن ویژه ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ تماس حاصل نمایید و از مشاوره مشاورین املاک پرند استفاده فرمایید.

 

آپارتمان در فاز ۵ پرند فاز ۵ پرند شامل حدود ۸۰ پروژه مسکن مهر پرنده باشد این پروژه ها امکانات متفاوتی را دارا می باشند که با سلایق گوناگون تطابق دارد در این فاز برجهای ۱۴ طبقه وجود دارد آپارتمان های چهار طبقه وجود دارد آپارتمان های ۸ طبقه وجود دارد آپارتمانهای با پارکینگ و انباری موجود است آپارتمان های تعاونی ساز موجود است فاز ۵ پرند دو بخش شمالی و جنوبی دارد در فاز ۵ شمال پروژه مپسا وجود دارد که دو نوع سازه در این پروژه موجود است یک نوع این سازه ها از نوع بتنی است که اصطلاحاً به آن ا ِمسا گفته می شود و نوع دیگر آن سازه‌های ال اس اف این است که معادل فارسی آن سازه های سبک سازه است این نوع سازه ها مقاومت بسیار زیادی در مقابل زلزله دارد متاسفانه در ایران این نوع سازه ها آن طور که باید و شاید از استقبال خوبی برخوردار نیستند قیمت پروژه های مپسا به جهت تقاضای کم مصرف کنندگان عزیز از دیگر پروژه های فاز ۵ پرند کمتر می باشد قیمت این پروژه ها میانگین از ۴ میلیون تومن برای lsf چهار نیم تا پنج میلیون تومان برای بتن ها قیمت گذاری می شوند فاز ۵ جنوب پرند با توجه به امکانات بسیار زیادی که دارد از جمله امکانات آموزشی درمانی رفاهی خدماتی و غیره که در حد فاز ۲ پرند میباشد و هیچ گونه کم و کاستی ندارد قیمت پروژه ها معمولاً از پنجم نیم تا شش و نیم میلیون تومن قیمت گذاری می شود بهترین پروژه برای سرمایه گذاری در این منطقه پروژه کوزو ۵ یا شهرک آفتاب این منطقه است که از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار است

 
 

قیمت فاز ۶ پرند جدیدترین فاز پرند در حال حاضر می باشد که در حال ساخت و ساز و عمران و آبادی می باشد و شاید بتوان گفت مناسبترین و بهترین فاز برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک در پرند می باشد.

چراکه عمران و آبادی در این فاز به شدت رو به گسترش است فاز ۶ پرند روی ارتفاعات پرند قرار دارد و از لحاظ آب و هوا از تمام فازهای دیگر پرند مناسب تر است به طوری که اختلاف دما درجه‌ای با دیگر فازهای پرند دارد این فاز معروف به بام پرند میباشد به تازگی شهرک های ویلایی در این فاز شروع به ساخت شده است .

مسکن ملی پرند در این فاز کلنگ زنی شده و برخی از پروژه های مسکن ملی هم پیشرفت حدود ۶۰ درصدی داشته اند که این نشان دهنده رشد سریع این فاز دارد طوری که به زودی فاز هفتم پرنده م در حال راه اندازی می باشد فاز ۶ پرند شامل ۴۵ پروژه می باشد که مهمترین آنها شهرک آسمان یا همان کوشش است.

آپارتمان های یک خوابه دو خوابه و سه خوابه برای سلایق گوناگون را پوشش می دهد این پروژه در شمال فاز ۶ قرار دارد و قیمتی معادل پنج و نیم میلیون تومان برای هر متر مربع را شامل می شود پروژه های به نام دیگری نیز در فاز ۶ وجود دارد که از آنها می توان نام برد مثل پروژه کیسون که شامل ۱۰ فاز است که از معادل فارسی آن که زون است استفاده می شود .

پروژه هسا که این پروژه شامل چهار بخش است که در حال حاضر فقط هسا ۱ و هسا ۴ پیشنهاد می شود چراکه در پروژه هسا ۳ و هسا ۲ پرند اکثر آپارتمانها دارای اسناد سه برگی یا تهاتری هستند که با خرید آنها دچار مشکلات عدیده‌ای خواهید شد البته با کمک یک مشاور خوب در این پروژه ها هم می توانید خریدهای مناسبی داشته باشید.

به شرط این که قبل از خرید از اسناد و مدارک آپارتمان مورد نظر به خوبی مطلع باشید و همچنین با قیمت به روز و مناسب ملک مورد نظر را خریداری بفرمایید قیمت املاک در فاز ۶ جنوب کمی از فاز ۶ مال پایین تر است و قیمت حدود پنج میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد می شود قبل از هرگونه معامله در پرند به وب سایت املاک پرند مراجعه فرمایید و مقالات این وب سایت را مطالعه نمایید تا با دید باز خریدی مطمئن را تجربه نمایید برای این منظور می توانید در گوگل املاک پرند را سرچ نمایید و به اولین سایت که ملاحظه می کنید مراجعه کنید یا به شماره تلفن ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ در واتساپ یا با پیام کوتاه درخواست آدرس سایت را  ارسال نمایید .

دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند  ، یک تیم معتبر شامل ۱۵۰ نفر جوان متخصص و دارای مدارک رسمی از مراکز معتبر داخلی و خارجی برای انجام کلیه خدمات ملکی حقوقی زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری با ۲۰ سال سابقه وکالت ملکی، شامل : خرید آپارتمان در پرند و فروش آپارتمان در پرند و همچنین ارائه خدمات مشاوره خصوصی قیمت آپارتمان در پرند و در راستای توسعه خدمات مشاوره ای و انجام خدمات نیابتی (شهرداری ، دارایی ، ثبت) با تیم کاملا حرفه  می باشد و با رعایت اصول منطقی و مشتری مداری، به یکی از مشاورین املاک موفق در این زمینه  تبدیل شده است.

تاکید مدیران این مجموعه بر روی عرضه خدمات با کیفیت و تضمین بهترین قیمت ممکن، منجر به وفاداری مخاطبان به املاک پرند شده است. خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل مشاوره خصوصی خرید یا سرمایه گذاری ملکی در پرند خرید املاک فاز صفر ، ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ و ۶ پرند و همچنین قیمت گذاری و کارشناسی املاک در شهر جدید پرند ، خانه های ویلایی ، زمین و املاک اداری املاک تجاری و آپارتمان های مسکونی می باشد.

عرضه خدمات عالی و یکپارچه ای شامل طراحی تا ساخت ودکوراسیون واحد در املاک پرند انجام میشود،همین امر باعث ایجاد فضایی مناسب جهت انتخاب این مرکز شده است.

 به طور کلی  میتوان گفت : قیمت آپارتمان در پرند نیز یک فاز تا فاز دیگر بسیار متفاوت است. پرند از چندین فاز تشکیل شده و در هر فاز تعداد زیادی شهرک های آپارتمانی ساخته شده که هر کدام بنا  به موقعیت قرارگیری، قیمت های متفاوتی دارند اگر بودجه شما برای خرید خانه در پرند در حد متوسط است می توانید، فاز های قدیمی تر که قیمت مناسب تری دارند مانند فاز ۱ تا ۳ را برای خرید انتخاب کنید.

فازهای ذکر شده دارای امکانات کامل برای زندگی نظیر، درمانگاه، پارک، مرکز خرید، میوه و تره بار، فروشگاه و… است. اگر بودجه شما کم است اما قصد خرید خانه در پرند را دارید فازهای ۴,۵,۶  برای شما بهترین گزینه می باشد. 

اکثر آپارتمان های موجود در فازهای ۴ و۵ و ۶ را شهرکهایی که در قالب مسکن مهر ساخته شده تشکیل داده که قیمت نسبت به آپارتمان های فاز های فاز ها ۱ تا ۳ کمتر می باشد و برای افرادی که بودجه کمتری دارند بسیار مناسب است.

همچنین امکانات این فازها هرچند نسبت به فازها ۱ تا ۳ کمتر است اما امکانات اولیه نظیر مدرسه، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید را دارا می باشد و این مناطق را به بهترین مکان برای خرید آپارتمان در پرند و سکونت در آن تبدیل کرده است.

یکی از عواملی که باعث روی آوردن مردم به خرید مسکن های مهر در پرند شده علاوه بر هزینه کمتر ساخت آنها، داشتن وام با سود بسیار کم است که به عنوان یک مزیت کمکی، افراد می توانند روی آن برای خرید خانه در پرند حساب کنند.

خرید آپارتمان در پرند

سرمایه گذاری با پیش خرید آپارتمان در پرند

برای سرمایه گذاری در پرند شاید بهترین گزینه پیش خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت خصوصاً پیش خرید مسکن مهر البته تعداد کمی از آنها باقی مانده پیش خرید مسکن مهر اصطلاحاً آپارتمان های غیر تحویلی گفته می شود به این صورت که کسی که نفر اول بوده و از دولت آپارتمان را پیش خرید کرده مبلغی را به حساب دولت واریز کرده و منتظر تحویل شدن واحد خود میباشد .

اصطلاحاً این فرد پیش خریدار اولیه می باشد و حال قصد فروش واحد خود را دارد این واحدها شامل شرایط گوناگونی می باشد که بدترین آنها واحدهای تهاتری می باشد که معمولاً پیمانکارها به جای پول از شرکت عمران واحدهایی را تحویل گرفتند که سند این واحدها به جای ۵ برگی ۳ برگی است که گرفتن ۵ برگی این واحد ها کاری بسیار مشکل است .

این واحدهای غیر تحلیلی باید مبلغی را به دولت پرداخت نمایند بابت خرید اعیانی ملک که صاحب آن خواهند شد و عرصه را هم که ۹۹ ساله اجاره خواهند کرد معمولاً سالیانه قیمت خرید این اعیانی افزایش قیمتی خواهد داشت قیمت این واحدها بر اساس واریزی آنها و موعد تحویل آنها قیمت گذاری خواهد شد.

این واحدها وقتی زمان تحویلشان نزدیک باشد به آنها اصطلاحاً اولویت تحویل می گویند به این صورت که بلوک هایی که اولویت تحویل هستند توسط پیمانکار رنگ آمیزی می شوند مشخص می‌شود که این بلوک آماده تحویل است و اس ام اس مهرفی به بانک هم برای مالک واحد ارسال میشود بهترین زمان خرید واحدهای غیر تحویلی همین زمان است.

چون شما با مبلغی که سرمایه گذاری می فرمایید و حداکثر ۲ الی ۳ ماه زمان سودی معادل حدود صد میلیون تومانی خواهید کرد البته به این نکته توجه داشته باشید که خیلی از مشاور نماها و افراد سودجو واحدهای مشکل دار را به جای این واحدها ممکن است به شما معرفی و در نهایت بفروشند در نتیجه انتخاب مشاور املاک امین را در اولویت خود قرار دهید.

شهر پرند دارای ۷ فاز است که تعداد زیادی آپارتمان در حال احداث دارد شهرک بنا به موقعیت خود و متراژهایی که دارد و همچنین امکاناتی که برای واحدها پیش بینی شده قیمت متفاوتی دارد.

پیش خرید کردن آپارتمان نیز یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در مسکن است که می توان روی آن حساب کرد. مناسب ترین قیمت آپارتمان در پرند برای پیش خرید فازهای ۴ تا ۷ می باشد.

 

دلایل سرمایه گذاری در پرند

چه چیزی هایی پرند را نسبت به سایر شهر های اطراف کلانشهر تهران متمایز کرده؟ و در آینده قرار است چه چیزهایی تغییر کند که باعث بالا رفتن قیمت املاک در پرند شود؟ ظرفیت جذب جمعیت پرند بسیار بالا است و با افزوده شدن امکانات شهری مانند مترو انتظار می رود که خانواده های بیشتری به این شهر مهاجرت کنند.

نزدیک بودن به شهرک صنعتی و ظرفیت ایجاد کسب و کار در پرند مهمترین عامل توسعه آن است. همچنین افتتاح متروی بین شهری در آینده نزدیک نیز به بالا رفتن قیمت آپارتمان در پرند کمک می کند. بنابراین تقاضا برای خرید خانه در پرند زیاد می شود.

 سایر عواملی که بر افزایش جمعیت و توسعه و پیشرفت پرند تاثیر دارد

علاوه بر شهرک صنعتی، ایجاد شغل و افتتاح مترو سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت املاک پرند شامل موارد زیر می شود:

  • پیشروی ساخت و ساز مسکن و افزایش تعداد فازها از ۷ تا ۱۵
  • احداث پارک جنگلی
  • توسعه مجموعه ورزشی کارتینگ شهر پرند
  • احداث نمایشگاه بین المللی
  • احداث پروژه گردشگری سرزمین ایرانیان

با وجود موارد گفته شده اما باز هم راه برای پیشرفت این شهر باز است. هدف از احداث شهر پرند ارائه زندگی شهری به سبک نوین و استاندارد می باشد که با وجود اینکه هنوز پیشرفت های این شهر کامل نشده

اما تا حدی در ارائه این زندگی موفق بوده است. سرمایه گذاری در املاک پرند نیاز به چشم انداز بلند مدت دارد و چنانچه سرمایه محدودی دارید می توانید با خرید خانه در پرند و سکونت در آن هم از زندگی ایده آل شهری لذت ببرید و هم سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید.

با کامل شدن پروژه های نیمه ساخته مسکن مهر و افتتاح قریب الوقوع مترو بین شهری پرند-تهران دسترسی افراد به کلانشهر تهران راحت تر شده و تاثیر زیادی در افزایش قیمت آپارتمان در پرند خواهد داشت.

از طرفی دیگر به دلیل سخت شدن زندگی برای افراد متوسط تا ضعیف در تهران احتمال مهاجرت به این شهر و سکونت در آن بیشتر می شود. بدیهی است که افزایش جمعیت و قیمت املاک در پرند و قیمت آپارتمان با افزایش ساخت و ساز و پیشرفت توسعه شهری همگی در یک راستا اتفاق خواهد افتاد.

 
اپلیکیشن املاک پرند

با توجه به قیمت روزافزون آپارتمان در شهرهای بزرگی مثل تهران، علاوه بر اینکه امید به خانه دار شدن در پایتخت هر روز کمرنگ تر می شود و تقاضا برای رهن و اجاره در میان مردم بالاتر می رود، قیمت رهن و اجاره هم هر سال نسبت به سال قبل، بسیار بیشتر شده است.

پس منطقی ترین تصمیم مخصوصا برای کسانی که سرمایه دارند اما به اندازه خرید خانه در تهران نیست، این است که در اطراف تهران مثلا شهرهای تازه تاسیس آن مثل پرند، سرمایه گذاری نمایند. به این ترتیب علاوه بر اینکه ارزش سرمایه شما کاسته نمی شود و تبدیل به احسن خواهد شد، از اجاره نشین بودن هم رهایی می یابید و علاوه بر این دو مورد، آپارتمان یا منزل ویلایی شما، مثل سرمایه ای ارزشمند برای شما باقی خواهد ماند.

هنگام خرید آپارتمان در پرند، اگر می خواهید سرمایه خود را روی آپارتمان های پیش فروش شده قرار دهید، حتما باید به بعضی نکات بیشتر توجه داشته باشید زیرا خرید این خانه ها معمولا حساس تر است و به دقت بیشتری احتیاج دارد.

برای خرید این نوع از خانه ها بهتر است آنهایی را که کاملا در مرحله نهایی بهره برداری هستند برای پیش خرید در نظر بگیرید. زیرا گاهی اوقات به دلایل مختلف، ممکن است این خانه ها به مرحله تحویل نرسند و شما درگیر پیچ و خم های قانونی بعد از آن شوید.

شما همچنین می توانید پروژه های مسکن مهر در پرند را هم برای خریداری در نظر بگیرید. پرند بیشترین تعداد پروژه های مسکن مهر را در سطح کشور به خود اختصاص داده است. قیمت واحدهای مسکن مهر در 3 فاز دوم شهر پرند (فاز 4 و 5 و 6) با هم متفاوت است و هر چه به سمت واحدهای تازه سازتر پیش بروید، به دلیل امکانات محدودتر در محیط، قیمت ها کمتر خواهند شد.

برای خرید ملک در پرند شما باید مراحل زیر را طی بفرمایید:

۱-   مشخص نمودن نیازهای خود به صورت دقیق

 دقیقاً چه ملکی مد نظرتان است؟

حدود متراژ ملک مورد نظر شما  چند متر باشد؟

ملک مورد نظر شما در کدام فاز پرند باشد؟

ملک مورد نظر شما آپارتمان باشد یا ویلایی یا مشایی  یا باغ ویلایی؟

ملک مورد نظر شما چند  اتاق خواب داشته باشد؟

 آیا نیاز به اتاق خواب مستر دارید؟

 آیا ملک مورد نظر شما شخصی ساز باشد؟

 آیا ملک مورد نظر شما پارکینگ داشته باشد؟

ملک مورد نظر شما در صورت آپارتمان بودن در طبقه چندم واقع شود؟

 جهت ملک کدام سمت باشد؟ آیا نورگیر بودن برای شما مهم است؟

  آیا داشتن دیوارهای مشترک  برای شما مهم است؟

 ملک مورد نظر را برای سکونت می خواهید؟

 اگر می خواهید سکونت داشته باشید برای مثال حدوداً چند وقت می خواهید سکونت بفرمایید ؟

 چه امکاناتی مد نظر شماست؟

 آیا خودرو دارید؟ این پرسش مهمی است ! چرا که شما باید دسترسی به وسایل نقلیه عمومی را در نظر بگیرید!

آیا خانواده شما کم جمعیت است یا پرجمعیت؟ این پرسش مهم است ! چرا که دسترسی به سوپر مارکت برای خرید روزانه را باید در نظر بگیرید!

 آیا  فرزند شما نیاز به مدرسه دارد؟ اگر بله در کدام مقطع؟

 برای سرمایه گذاری می‌خواهید؟

 اگر برای سرمایه گذاری میخواهید این سرمایه گذاری قرار است در چند وقت به شما سود دهی داشته باشد؟

 آیا قصد وام گرفتن دارید؟

 آیا سند شش دانگ برای شما مهم است است اگر بله چرا؟

 بودجه در نظر گرفته شده برای خرید چه مبلغی می باشد؟

 در صورت سرمایه گذاری آیا غیر از مبلغی که نقد پرداخت می کنید مبلغ  رهن خانه را هم روی مبلغ خرید می توانید اضافه کنید؟

البته جای نگرانی نیست ما در املاک پرند  قبل از اینکه ملکی را به شما معرفی کنیم تمامی این پرسش ها را و بسیاری سوالات دیگر را از شما خواهیم داشت و با توجه پاسخ های شما ملک مورد نظر را برای شما جستجو خواهیم کرد. کافیست با شماره ویژه 09121281328 تماس حاصل فرمائید و از مشاوران دپارتمان املاک و سرمایه گذاری املاک پرند استفاده نماييد

فروش-آپارتمان-در-پرند

فروش آپارتمان در پرند

فروش آپارتمان در پرند باید به نکات زیادی توجه بفرمایید قبل از هر چیز باید یک مشاوره املاک امین انتخاب فرمایید تا از قیمت دقیق ملک خود اطلاع لازم رو کسب نمایید چرا که قیمت املاک به دلیل اینکه مرجع معتبری ندارد در نتیجه به دست آوردن قیمت روز و قطعی آن کمی دشوار است.

قیمت-آپارتمان-در-پرند2

از آنجایی که معمولاً املاک شما یکی از سرمایه های مهم زندگی شماست؛ مشاور املاک شما می تواند نقش موثری در فروش این کالای اساسی ایفا نماید.

بعد از انتخاب مشاور املاک نوبت به شرایط فروش شما می رسد منظور از شرایط فروش دقیقاً یعنی چه ؟ 

شما باید مشخص بفرمایید که در چه زمانی نیاز به نقدینگی مورد نظر خودتان دارید یعنی چقدر زمان دارید تا ملک مورد نظر خود را به فروش برسانید ؟

این مورد در فروش رساندن ملک مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد و می تواند اختلاف قیمتی حدوداً ۱۰ تا ۲۰ درصدی را به دنبال خود داشته باشد!

 شرایط پرداخت در معامله بسیار مهم است اینکه شما کل پول را نقداً دریافت خواهید کرد یا به صورت چند مرحله ای آیا ملک مورد نظر شما نیاز به بازسازی دارد؟! اگر این طور است بازسازی جزئی است یا کلی اگر با کمی هزینه میتوان ملک را بازسازی نمود شاید مشاور املاک با توجه به اینکه در این شغل تبحر دارد و معمولاً مشاورین املاک با کسانی  که در کار دکوراسیون و بازسازی کار می‌کنند روابطی دارند می توانند با قیمت های بسیار پایین‌تر از عرف بازار برای شما بازسازی ملک را انجام بدهند و و فروش آپارتمان را هم زودتر و هم با قیمت بالاتری فروش آپارتمان را انجام بدهند که این کاملاً به نفع شماست و هم به نفع مشاور املاک .

لازم به ذکر است که شما نباید هیچ وقت از چند مشاور املاک تقاضای فروش آپارتمان خود را داشته باشیم! چرا که اصطلاحاً ملک شما خراب خواهد شد چرا که هر کدام از این مشاورین املاک که معمولاً تنها رسانه آنها دیوار و شیپور هستند که کمترین اعتبار را دارند با قیمت های مختلف ملک شما را آگهی می کنند و مصرف کننده نهایی وقتی با این صحنه مواجه می شود که یک ملک چندین و چند بار توسط اشخاص مختلف آگهی شده متوجه  می‌شود که این ملک قطعاً دچار مشکلاتی است که به سختی به فروش می‌رود و همه در تلاش برای فروش رساندن هستند و از خرید این ملک صرف نظر میکند !!!

فروش آپارتمان در پرند کار بسیار تخصصی است کاریست که تنها با آگهی دادن در شیپور و دیوار به سرانجام نخواهد رسید برای مثال املاک پرند و دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند به هیچ وجه از اپلیکیشن های آگهی رایگان مثل دیوار و شیپور استفاده نمی نماید به این دلیلکه هیچ نظارتی بر این اپلیکیشن‌ها نیست و هر شخصی ‌میتواند خود را به جای مشاور املاک جا زده و هر آگهی جعلی ثبت نماید و سوء استفاده نماید در نتیجه املاک پرند و دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود از وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی خود و همچنین خط ویژه ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ استفاده می نماید و گوگل هم این سایت را به عنوان سایت مرجع در بین تمام املاک های پرند انتخاب نموده و در لینک اول نتایج همیشه نشان می دهد  املاک پرند با مدیریت دکتر مسعود مرادی که در زمینه املاک و مستغلات دارای ۵۲ لایسنس بین المللی از موسسات داخلی و خارجی است مدیریت می‌شود؛ ایشان در تمام مصاحبه‌ها و مقالات خود همیشه بر این نکته اشاره فرمودند که به دنبال کسب اعتبار هستند نه روزی چرا که روزی دست خداست و اعتبار دست مدیران مجموعه است که به دست می‌آورند روزی رو خدا میرسونه این اعتبار که مجموعه ها با خدماتی که به مشتریانشان میرسونن به دست می آورند

amllakparand

کلام آخر:

اگر می خواهید فرصت خانه دار شدن به خود بدهید اما قیمت های نجومی در تهران و کلانشهرها این اجازه را به شما نمی دهد، حتما به املاک پرند مراجعه داشته و از موارد متعدد فروش آپارتمان در پرند، دیدن نمایید.

لازم به ذکر است املاک پرند به مدیریت دکتر مسعود مرادی همیشه به فکر زمان شماست خصوصاً در زمان کرونا  چه بیشتر به فکر سلامت شماست است و پیشنهاد ما به شما این است که قبل از مراجعه حضوری از وب سایت ما و اپلیکیشن اختصاصی ما برای دیدن املاک و خصوصاً بالا بردن اطلاعات خودتان در زمینه خرید یا فروش املاک در پرند ملاحظه بفرمایید و در صورت هرگونه سوال لطفاً حتماً با شماره تلفن ویژه دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند تماس حاصل فرمایید 0912128132  و از مشاوره مشاورین متخصص ما کمال استفاده را داشته باشید تخصص ما انتخاب بهترین ها برای شما و انجام معاملات برد برد است.

 

خرید آپارتمان پرند

شهر پرند در مجاورت تنها فرودگاه فرودگاه بین المللی ایران به فاصله ۳۳ کیلومتری جنوب غرب تهران قرار دارد.

شهر جدید پرند موقعیت بسیار خوبی دارد بطوریکه در نزدیکی شهرک های صنعتی و شهر فرودگاهی
امام خمینی جای گرفته است.

افراد زیادی به دلیل موقعیت شغلی و کسب و کار خود تمایل
به سکونت و خرید آپارتمان در پرند دارند. برای خرید و یا اجاره آپارتمان پرند
موقعیت های مناسب زیادی پیش روی شما دراملاک پرند قرار دارد.

شما می توانید در منازل شخصی ساز مشاور املاک پرند

فازهای صفر تا سه سکونت کرده و یا آپارتمان های واقع در مجتمع های مسکونی فاز چهار
تا شش را انتخاب کنید. برای خرید و فروش آپارتمان در پرند بهترین کار مراجعه به
املاک بزرگ و معتبر است. دفاتر مشاور املاک بزرگ دارای گزینه های متعددی بوده و حق
انتخاب پیش روی شما
قرار می دهند
.

خرید آپارتمان در پرند با وام نیز امکان
پذیر است و این یکی از ویژگی های خرید املاک پرند است. قیمت آپارتمان در پرند
ارزان بوده و علاوه بر هزینه کمتر یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می شود.
در ادامه به بررسی عوامل موثر در خرید آپارتمان در پرند خواهیم پرداخت.

عوامل موثر در خرید آپارتماندر پرند

شهر جدید پرند به فاصله
نزدیکی از شهر تهران در سالهای اخیر رشد زیادی داشته است. امکانات رفاهی، تفریحی،
پاساژ و مغازه های مختلف، مراکز بهداشتی و درمانی، مدرسه و مراکز آموزشی در این
شهر در دسترس قرار دارند. تمام عوامل فوق در قیمت خرید آپارتمان در پرند
تهران تاثیر دارند. از طرفی خیابان کشی و داشتن کوچه ها و خیابانهای بزرگ در کنار
هوای پاک شهر منجر به سکونت نزدیک به ششصد هزار نفر در شهر پرند شده است. پروژه
مسکن مهر پرند با ظرفیت نزدیک به ۹۶۰۰۰ هزار واحد مسکونی منجر به ایجاد ظرفیت های
خالی و پتانسیل افزایش جمعیت این منطقه می شود. همچنین برنامه های توسعه شهر پرند
از سوی شهرداری و سازمان عمران پرند پیگیری و در حال اجراست. پروژه های احداث هتل
پنج ستاره بین المللی، بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی، پارک جنگلی، دریاچه مصنوعی، باغ
شهر، پمپ بنزین، دیسنی لند، سالن های ورزشی و تفریحی چند منظوره، منو ریل، مترو
پرند، منطقه صنعتی شهر پرند برخی از برنامه های توسعه شهر پرند بشمار می آیند. به
دلایل ذکر شده خرید آپارتمان در پرند برای بسیاری افراد علاوه بر مقرون به صرفه
بودن آن، یک فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری در آینده است. فازهای صفر تا سه پرند
دارای امکانات کاملی بوده بطوریکه خیابانهای آسفالت شده، انواع مغازه و پاساژ،
امکانات درمانی و آموزشی و خدماتی شهر پرند در محدوده این فازها متمرکز است. به
همین دلیل قیمت واحدهای مسکونی این محدوده بالاتر از سایر مناطق است. فازهای چهار
تا شش در حال توسعه بوده بطوریکه در فاز شش بیشتر برجها و مجتمع های مسکونی در حال
ساخت مشاهده می شود. قیمت آپارتمان در این فازها کمتر از فازهای دیگر است. این
فازها شامل مسکن مهر پرند هستند و متفاوت از فازهای شخصی ساز منطقه محسوب می شوند.
برای اطلاع از آپارتمان فروشی پرند درفاز صفر پرند فاز یک پرند فاز دو پرند فاز سه پرند فاز چهار پرند فاز پنج پرند فاز شش پرند یا

خرید آپارتمان در پرند به
دپارتمان مشاور املاک پرند مراجعه کنید.

معرفی شهر جدید پرند

شرایط خرید مسکن مهر در پرند

خرید و فروش آپارتمان

در پرند از رونق مناسبی برخوردار است. اگر مالک واحد مسکونی هستید و یا اینکه تصمیم به خرید آپارتمان در پرند دارید بسته به بودجه و سلیقه شما انتخاب های متعددی در دسترس است.

اجاره آپارتمان در پرند نسبت به شهر تهران و یا کرج بسیار مناسب است لذا در پی افزایش بی سابقه قیمت اجاره خانه در تهران، افراد زیادی به شهر پرند عزیمت نمودند. همچنین خرید مسکن مهر پرند به دلیل قیمت های مناسب آن مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. برای خرید مسکن مهر پرند باید در فازهای چهار تا شش به دنبال گزینه مورد نظر خود باشید. شرایط خرید مسکن مهر پرند بسته به نوع پروژه متفاوت است.

برخی واحدها دارای وام بوده و برخی با شرایط اقساط و یا پیش فروش عرضه می شوند. برای اطلاع از شرایط و قیمت خرید آپارتمان در پرند با دفتر مشاور املاک پرند تماس بگیرید.

خرید آپارتمان در پرند

فاز چهار تا فاز شش

 

سرمایه گذاری مطمئن با خرید آپارتمان
در پرند

شهر جدید پرند

دورنمای خوبی برای سکونت و حتی کسب و کار دارد. از آنجائیکه شهر رشد خوبی از لحاظ تعداد جمعیت و توسعه شهری داشته است، نیاز به انواع مشاغل و کسب و کارهای مختلف در آن احساس می شود. با خرید واحدهای تجاری و اداری در پرند و یا راه اندازی کسب و کار می توانید از پتانسیل های موجود در پرند برخوردار شوید.

از طرفی موقعیت ایده آل
شهر و چشم انداز توسعه آن منجر به آینده درخشان پرند شده است. خرید آپارتمان در پرند با توسعه همه جانبه شهر در آینده نزدیک همانند یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

برای خرید واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آپارتمان و زمین در پرند
با دفتر مشاور املاک پرند تماس بگیرید. علاوه بر این آخرین و بهترین فرصت های سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در پرند را از املاک پرند دریافت کنید.

خرید آپارتمان در پرند فاز صفر تا سه

بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در پرند

دفتر مشاور املاک پرند با سالها تجربه در حوزه ملک، بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در پرند محسوب می شود.

شما می توانید برای رهن و اجاره در پرند، خرید و فروش مسکن مهر
پرند، فروش آپارتمان فاز ۲ پرند و سایر فازها، اطلاع از شرایط خرید مسکن با تسهیلات و وام به دفتر املاک پرند مراجعه کنید.

املاک پرند دارای کامل ترین و جدیدترین بانک اطلاعاتی خرید آپارتمان در پرند بوده و همواره آگهی های
فروش ویژه و جدید را در صفحه اول وب سایت بروز رسانی می کند. املاک پرند دارای کانال تلگرام است که آخرین فایل های خرید و فروش انواع آپارتمان، زمین، مغازه،ویلا و واحدهای تجاری در آن نمایش داده می شود. شما می توانید تصاویر املاک موردنظر خود را در وب سایت و تلگرام و همچنین اپلیکیشن املاک پرند  مشاهده نموده و در صورت تمایل طی تماس تلفنی از قیمت و شرایط خرید آپارتمان در پرند آگاه شوید.

همچنین طی تماس با کارشناسان مجرب املاک پرند از خدمات مشاوره خرید و فروش و سرمایه گذاری در شهر پرند برخوردارمی شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمائید.      

 

خرید آپارتمان در پرند

چرا خرید آپارتمان در پرند ؟

یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در مسیر اتوبان تهران ساوه همچنین اتوبان تهران-قم و در فاصله کمی از رباط کریم قرار دارد.
پرند جز شهرستان رباط کریم است .

شهر جدید پرند که در جنوب غربی شهر تهران قرار دارد؛ همچنین در نزدیکی شهر‌های شهریار، قم، کرج و ساوه بوده و به فاصله ی کمی از این شهر، فرودگاه امام خمینی است.

پرند، در حال حاضر دارای ۷ فاز است که قیمت آپارتمان در آن‌ها براساس ویژگی ساختمان و امکانات رفاهی محله متفاوت است.

این شهر جدید، رو به پیشرفت است و به دلیل نزدیکی به شهر تهران، هوای مساعد، قیمت مناسب ملک و وجود فرصت های شغلی و کارگاه های صنعتی و امکان اشتغال، مهاجران داخلی که از شهرهای گوناگون ایران قصد سکونت در اطراف تهران را دارند، برای سکونت به سوی خود جذب می کند و در‌نتیجه این روزها بازار خرید آپارتمان در پرند داغ است.

علاوه بر مهاجران، افراد زیادی به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در پرند علاقه دارند؛ زیرا پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک با گسترش امکانات از جمله مترو ، پرند نیز همچون سایر شهرهای نزدیک تهران رشد قابل توجه و در‌نتیجه افزایش قیمت بیشتری داشته باشد.

بهترین منطقه شهر پرند

چهار فاز اول شهر جدید پرند یعنی فاز صفر، فاز ۱، فاز ۲ و فاز ۳ پرطرفدار‌ترین فاز‌های پرند هستند زیرا آپارتمان‌های نوساز این فاز‌ها،‌ سند دار شرکتی و یا شخصی ساز هستند و همچنین امکانات رفاهی شهری در این مناطق مناسب‌تر است.

سطح قیمت خرید آپارتمان نوساز در پرند در فاز صفر تا فاز ۳ در حدود متری10 میلیون تومان تا متری15 میلیون تومان است که در مقایسه با سطح قیمت مسکن در تهران بسیار مناسب است به همین دلیل سرمایه‌گذاری از طریق  خرید آپارتمان نوساز در پرند و یا پیش خرید آپارتمان در پرند،‌ گزینه‌ بسیار خوبی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری است.

در این چهار فاز و به‌خصوص در فاز یک و دو شهر جدید پرند، خانه‌های ویلایی با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. این خانه ها که مساحت آن‌ها اغلب بالای ۱۵۰ مترمربع است، برای افرادی که علاقمند سکونت در خانه‌های ویلایی در شهر‌های آرام و خلوت هستند، بسیار مناسب است.

برای خرید آپارتمان در شهر جدید پرند ویلا و یا آپارتمان‌های مسکونی در پرند، می‌توانید از مشاوره تخصصی با دکتر مسعود مرادی 09121281328 در این منطقه استفاده نمایید.

قیمت آپارتمان در پرند

قیمت مسکن مهر در پرند

اغلب خانه های مسکن مهر  فاز ۴، فاز ۵  وفاز ۶ هستند، که قیمت آپارتمان در آن‌ها ارزان‌تر و در حدود متری 6 میلیون تومان تا متری 9 میلیون تومان است.

متراژ این آپارتمان‌ها به‌ندرت بالای ۹۰ مترمربع است. به دلیل قیمت مناسب آپارتمان در پرند و با توجه به آینده‌ای که برای این شهر پیش‌بینی می‌شود؛ افراد بسیاری برای سرمایه گذاری متقاضی خرید آپارتمان در پرند هستند.

همچنین پیش خرید آپارتمان در شهر جدید پرند، روشی مناسب جهت کاهش هزینه‌های خرید مسکن در پرند و همچنین کمک به گسترش پروژه‌های عمرانی در این شهر است.

امکانات پرند و دسترسی های آن

برای خرید آپارتمان پرند و دسترسی آسان از پرند به تهران روزانه ون‌های پرند تا مترو شاهد و بالعکس، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های پرند تا متروی صادقیه و بالعکس وجود دارند و همچنین قطار‌های روزانه از تهران به پرند در حرکت‌اند.

به علاوه خط ۱ متروی تهران در ایستگاه پرند در حال تاسیس است که برای افرادی که قصد خرید آپارتمان در پرند را دارند، خبر خوبی‌ است.

پرند، شهری رو به پیشرفت است که با وجود دارا بودن امکاناتی همچون مدارس، کلانتری‌ها، مراکز درمانی و فضای سبز؛ هنوز در حال گسترش است زیرا زیرساخت‌های لازم جهت احداث سایر امکانات از قبیل مراکز تجاری، ورزشی، تفریحی و… در این شهر تعبیه شده است.

با خرید خرید آپارتمان پرند شما به دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد واحد پرند، مدرسه ورزشی آینده سازان (علی دایی)، بیمارستان مهر ایرانیان، درمانگاه و داروخانه مهر پرند، مسجد امام رضا(ع)، مسجد امام زمان(عج)، مسجد امام حسین(ع)، شهربازی آفتاب، پارک فدک، پارک مشاهیر و… از امکانات شهر پرند است که برخی از آن‌ها در‌حال تکمیل‌اند؛بهره مند خواهید شد.

همچنین از دیگر مزیت های پرند مجاورت با شهرک در‌حال ساخت سرزمین ایرانیان است که پروژه‌ای اقامتی، تفریحی، ورزشی و تجاری است.


لطفا برای خرید و  فروش مسکن مهر پرند با شماره 09121281328 املاک پرند تماس بگیرید.

نمایش آگهی بیشتر...