املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

به تعهد خود در نهضت ملی مسکن عمل می‌کنیم/آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی

رییس بنیاد مسکن گفت: در روستاها و شهرها تعداد 590 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در حال ساخت است که تا خرداد سال آینده سقف 400 هزار واحد را به عنوان تعهد دو سال اول خود به اتمام می‌رسانیم.

 

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب نهضت ملی مسکن در حوزه شهری و روستایی توفیقات خوبی داشته است. در حوزه روستایی عملیات اجرایی ۳۷۱ هزار واحد شروع شده که از این تعداد ۱۹۲ هزار واحد به اتمام رسیده است. تعداد باقی‌مانده نیز تا خرداد سال آینده تکمیل می‌شود و سقف ۴۰۰ هزار واحدی که تعهد دو سال اول بنیاد در نهضت ملی مسکن را به اتمام می‌رسانیم.

وی افزود: در بخش شهری نیز ۲۰۵ هزار واحد را شروع کردیم. ۳۵ هزار واحد هم تسهیلات دریافت نکردند اما بنیاد مسکن درخصوص ناظر نظام فنی به آنها کمک کرده است.

 

به گفته صالحی، بنیاد مسکن جمعا حدود ۵۹۰ هزار واحد شهری و روستایی را در حال ساخت دارد. بیشتر واحدهایی که به اتمام رسیده روستایی است و ۱۲ هزار واحد شهری نیز تکمیل شده است.

 

رییس بنیاد مسکن با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها در استانها به پیشرفت ۹۵ درصد رسیده است گفت: تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی از واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا را افتتاح می‌کنیم.

وی درباره قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: قیمت‌ها بر اساس هزینه تمام شده است. البته بنیاد مسکن در حوزه تامین مصالح تلاش دارد با خرید عمده هزینه‌ها را به نفع مردم کاهش دهد و امیدواریم امانت‌دار خوبی باشیم.

پیشنهاد سردبیر
یک قرن انتظار برای خرید خانه در ایران

صالحی درباره تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی گفت: تا کنون حدود ۱۰۰ هزار پرونده دریافت وام در شعب بنیاد مسکن تشکیل شده و آماده ارسال به بانک است. سهمیه بنیاد در سال گذشته ۲۰۰ هزار فقره بود که امسال به ۳۵۰ هزار فقره افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم بانک‌ها مثل گذشته همراهی خوبی در پرداخت وام مسکن روستایی داشته باشند. تجربه هم نشان داده بانک‌ها در موضوع مسکن روستایی بیش از مسکن شهری همکاری می‌کنند.
رییس بنیاد مسکن با اشاره به برنامه واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در روستاها گفت: با توجه به این تعداد عرضه قطعا تقاضا برای جذب تعداد وامهای تعیین شده را خواهیم داشت.

 

 

برای دریافت مشاوره درباره خرید و فروش مسکن ملی پرند با شماره 09121281328 نماس بگیرید

 

منبع

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *