املاک پرند
املاک پرند

فاز چهار پرند
قیمت آپارتمان در فاز چهار پرند
نقشه فاز چهار پرند
اپارتمان فاز چهار پرند
فاز چهار شهر پرند
املاک فاز چهار پرند
فاز چهار شهر جدید پرند
قیمت آپارتمان فاز چهار پرند
اجاره خانه در فاز چهار پرند
اجاره آپارتمان در فاز چهار پرند

خرید-آپارتمان-در-پرند1
خرید-آپارتمان-در-پرند1

خرید خانه و آپارتمان در فاز ۴ پرند

یکی از شهرهای جدیدی که در اطراف شهر تهران ساخته شده، شهر جدید پرند است که زیر مجموعه شهرستان رباط کریم استان تهران محسوب می شود.

این شهر هفت فاز دارد که یکی از بهترین قسمت های آن، فاز ۴ پرند است.

شهر جدید پرند در  فاصله ۳۰ کیلومتری با تهران  قرار دارد؛ از این رو رفت و آمد به تهران از  فاز ۴ پرند آسان است.

از ویژگی های جالب شهرستان پرند این است که دارای خط مستقیم راه آهن بوده و قطار شهری یا مترو تا ایستگاه راه آهن تهران،  همه روزه در حال فعالیت است. وصل بودن مترو بین این شهرستان و تهران، یکی از بهترین و مناسب ترین ویژگی هایی است که باعث شده است شهرستان پرند به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید خانه و آپارتمان مطرح باشد.

فاز 4 پرند
نقشه فاز 4 پرند

از دیگر کارکردهای شهرهای جدید و کوچک اطراف شهرهای بزرگ، می توان تسریع روند مهاجرت از شهرهای بزرگ به شهر های کوچک برای تقلیل مخارج و هزینه ها نام برد. خیلی از افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند به واسطه هزینه های مختلف، نمی توانند شرایط خوبی از لحاظ معیشتی در شهرهای بزرگ داشته باشند. در حالی که اگر همان درآمد و مزایا را در شهر کوچک تر نزدیک شهر بزرگ، مانند شهر جدید پرند داشته باشد، شرایط بهتری را تجربه کنند.

مزایای خرید آپارتمان در فاز 4 پرند

مثلا شهر تهران به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و پایتخت ایران، شهری شلوغ و پرجمعیت و متاسفانه در اکثر روزهای سال، آلوده است و اخیرا شاهد هستیم خیلی از افراد، قصد مهاجرت از  تهران شهر به یک شهر نزدیک تر دارند.

 به واسطه مشکلات مسکن  و گرانی بازار خرید و فروش آپارتمان در کلان شهری مانند تهران،  یکی از بهترین گزینه ها برای خرید آپارتمان فاز ۴ پرند است. در شهر جدید پرند خوشبختانه تمام اصول مهندسی و شهرسازی به زیباترین و مدرن ترین حالت ممکن مورد استفاده قرار گرفته شده است و خرید آپارتمان در  فاز ۴ پرند یک سزمایه گذاری بسیار مناسب محسوب می شود.

چهار

خرید آپارتمان در فاز 4 پرند

به عبارت دیگر این شهر (که پیشوند شهر جدید را یدک می‌کشد)، واقعاً دارای المان های مدرن در شهرسازی است و خرید مسکن در آن می‌تواند برای خیلی از خانواده‌ها و جوانان (که در شهر تهران قادر به خرید مسکن و خانه نیستند ) مناسب باشد. خیلی از افراد می‌توانند در همان شهر پرند سکونت کنند، اما محل کار و فعالیت آنها، تهران باشد. چرا که مسیرهای ارتباطی بین تهران و پرند بسیار مناسب است.

نزدیکی این شهر به تهران می تواند یکی از ویژگی‌های خوبی باشد که افراد به راحتی و با استفاده از خطوط ارتباطی مانند مترو می توانند فعالیت خود را در تهران ادامه دهند.

نه تنها شهر جدید پرند، بلکه همه شهرهای مختلفی که در اطراف شهرهای بزرگ ساخته می‌ شوند، در واقع می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاهش جمعیت شهرهای بزرگ  نیز  باشند. البته به شرط اینکه شهرهای کوچک کنار شهرهای بزرگ بتواند تمام امکانات لازم را برای زندگی افراد را فراهم آورند. شهر جدید پرند تمام امکانات رفاهی ممکن را برای شهروندان خود فراهم کرده است. مانند فاز ۴ پرند که امکانات خوبی برای شهروندان مهیا کرده است. شما می توانید با خرید آپارتمان در  فاز ۴ پرند از این امکانات استفاده کنید.

قیمت آپارتمان در پرند
قیمت آپارتمان در پرند

املاک پرند ارائه دهنده مشاوره در زمینه خرید آپارتمان در  فاز ۴ پرند

شهرهای جدید، مبتنی بر اصول شهرسازی جدید ساخته می‌شوند و زیرساخت‌ها ی مناسب و مدرن آنها سبب شده است که شاهد مهاجرت افراد مختلف به آن ها باشیم. خیلی از افراد قدرت خرید خانه و آپارتمان در شهرهای بزرگ مانند تهران را ندارند.

اما به واسطه مهارت ها و استعدادهای خود قادر  بهفعالیت شغلی در تهران هستند و از این رو بهترین راهکار این است که در شهرهای کوچک نزدیک شهرهای بزرگ سکونت داشته باشند.

خرید آپارتمان در فاز چهار پرند یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق، برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن است. املاک پرند آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه خرید آپارتمان در فاز ۴ پرند است. فاز ۴ پرند دارای همه امکانات لازم برای خرید خانه و آپارتمان است.

 فاز 4 پرند به مساحت  303 هکتار و در مجموع در  فاز ۴ پرند 15620 واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد  .

برای فاز 4 با توجه به این تعداد آپارتمان حدود 65000 نفر جمعیت پیش بینی می شود .

نقشه فاز 4 پرند 

اپلیکیشن املاک پرند

فاز 4 پرند کجاست؟

فاز چهار پرند به طور کلی شامل املاک مسکن مهر می شود املاک فاز 4 پرند  در این فاز اثری از املاک ویلایی پرند به چشم نمی خورد و کاملا با مسکن مهر روبرو هستیم  و به طبع آن برخی امکانات رفاهی و خدماتی املاک فاز 4 پرند در فاز ۴ پرند کاسته شده است.

 برخی از پروژه های مسکن مهر که در فاز چهار شهر جدید پرند اجرا گردیده یا در حال اجرا می باشد، عبارتند از :

پروژه های فاز 4 پرند

پروژه تعاونی مسکن میثم نهاجا فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن پروفیل سعید فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن بنیاد فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن تکسام فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن شوگا فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن همراه اول فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن احجام فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن بیمارستان ساسان فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن بازنشستگان کشوری فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن آجا فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن آورین سازه فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن برهان فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن آبادگران میلاد فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن اکباتان فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن پلاستوفوم فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن هواشناسی فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه تعاونی مسکن بنیاد رودکی فاز ۴ شهر جدید پرند

پروژه های فاز 4 پرند

خریدآپارتمان در فاز چهار پرند

لیست تعاونی های مشغول به ساخت  در فاز 4 :

سامان گذر، منصف اندیشان ، ظفر آرمه ، سازه گران فردا ، توان آزما ، پارسوماش ، میثم نهاجا ، زنبه ، احجام ، وثوق ساخت ، آذر گستر میانه ، ساروج دالاهو ، چم تهران ، کارکنان کرایه اتومبیل اسلامشهر ، پاه ، اجرا گستر آریا ، ایتوک ، کارکنان شیشه و گاز شوکا ، میهن آرا ، موسسات مطالعاتی و تحقیقاتی ، نگین جنوب ، سازه گران فردا ، تیرک بنا الوند ، شاهد ، رجایی ، امتداد ایده برتر ، امین طرح ایستا ، مهر تربیت بدنی ، حقیقت برتر ، سیترک بنا الوند ، اورین سازه مهر ، سازه گستر ثانی ، صابرین ، برق منطقه 19 شمیرانات ، مهر کارکنان صدا و سیما ، مهر 7 منطقه 5 ، صنایع آموزشی ، سازندگی آجا ، آموزشگاه های پیرایش ، مهر برهان ، مهر 6 منطقه 8 ، چراغ دانش ، مهر 6 منطقه 4 القدیر ، مهر 7 منطقه 14 ، کارکنان مشاهیر ، بازنشستگان سازمان بازنشستگی کشوری ، مهر کارکنان بازنشستگی کشوری ، آبادگران میلاد ، سدید ریخته گر ، پروفیل سعید ، بیمارستان ساسان ، کارکنان هواشناسی ، لامیران ، بنیاد رودکی ، پلاستوفوم ، کارکنان وزارت صنایع و معادن ، کارکنان شرکت عمران پرند ، امور مالیاتی ، کارکنان ایتوک ایران ، تعاونی مسکن معاونت غذا و دارو ، گروه صنعتی اکباتان ، ایران خودرو دیزل ، پدافند هوایی ، امتداد ایده برتر ، ذوب فلزات ، لاستیک البرز ، سازمان برنامه و بودجه ، نیروگاه کلان ، کارکنان ارابه گشت ، ابنیه گستر عالی ساز ، پونک این پارس ، تک ایستا جنوب ، تکسام ، بنیاد

بوستان مشاهیر پرند در این فاز قرار دارد

این بوستان که قبلا رودخانه بوده و با تغییر کاربری در حال حاضر به بوستان تبدیل شده ممکن است در آینده مشکلاتی به همراه داشته باشد.

آپارتمان در فاز 4
خرید آپارتمان در فاز 4

خرید آپارتمان فاز 4 پرند

خرید آپارتمان در  فاز ۴ پرند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد خرید خانه در این شهر جدید و زیبا را دارند. از این رو در این مقاله در مورد خرید آپارتمان در فاز ۴ پرند توسط املاک پرند مطالبی را ارائه می کنیم.

خرید آپارتمان در فاز 4 پرند

شهرهای کوچک نزدیک شهر های بزرگ،  گزینه مناسب برای خرید مسکن

امروزه یکی از بهترین راهکارها برای خرید خانه و آپارتمان، توجه به شهر های کوچک است. شهر های کوچکی که در اطراف شهرهای بزرگ و کلانشهر مانند تهران و سایر مراکز استانها  بنا شده اند، دارای ظرفیت های زیاد مسکونی و اقتصادی هستند.

به عبارت دیگر مناطق اطراف شهرهای بزرگ، می‌توانند یک گزینه بسیار مناسب برای خریداری ملک باشد. چرا که این مناطق به شهرهای بزرگ نزدیک هستند و شما می توانید با قیمت مناسب تر و کمتری (نسبت به شهرهای بزرگ) برای خرید خانه و آپارتمان اقدام کنید.

اصولاً شهرستان های کوچک اطراف شهرستان‌های بزرگ به دلیل داشتن ترافیک کمتر، آلودگی هوای کمتر و مسکن ارزان ‌تر و از همه مهمتر نزدیک بودن به شهرهای بزرگ، یکی از فرصت های بسیار خوب برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان و مسکن محسوب می شوند.

استقبال از  خرید خانه و آپارتمان و سکونت در شهرهای کوچک به حدی است در چند سال اخیر شاهد رشد جمعیت قابل توجه در این شهر ها بوده ایم.  شهر پرند نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.  در سال ۹۰ شهرستان پرند دارای ۲۸ هزار نفر جمعیت بود. اما در عرض ۵ سال بعد، یعنی  تا سال ۹۵ جمعیت شهر جدید پرند به چیزی حدود ۱۰۰ هزار نفر رسید.

در کل می‌توان گفت در دو دهه گذشته توسط دولت‌ها توجه ویژه ای به شهرهای کوچک شده است. شهرهای کوچک نقش مهمی در توسعه نواحی روستایی  دارند. اغلب می توان تولیدات کشاورزی را در زمان کمتر و با قیمت مناسب تر به این شهرها آورد.  همچنینفرصت ‌های شغلی کوچک با شرایط ارزان ‌تر نیز در آنها وجود آورد. جالب است بدانید اغلب استارت آپ ها (به دلیل مخارج بالا  در شهر های بزرگ) تصمیم می گیرند دفتر خود را در شهرهای کوچک دایر کنند.

شهر های کوچک در آلمان

 توجه به شهر های کوچک مختص کشور ایران نیست و خیلی از کشورهای دنیا از این راهکار برای توسعه اقتصادی خود استفاده کرده اند. جالب است بدانید یکی از کشورهایی که در ۵۰ سال اخیر با ایجاد بسترهای مناسب، شهرهای کوچک را در کنار شهرهای بزرگ ایجاد کرد تا هم تراکم جمعیتی را به خوبی مدیریت کند و هم امکانات را در سطح کشور پخش کند، کشور آلمان است.  تجربه موفق آلمان نشان می‌دهد که احداث شهرهای جدید و ایجاد امکانات در آنها تا چه میزان می‌تواند موثر باشد.

 

فاز 4
پرند فاز 4

خرید آپارتمان در فاز 4 پرند

معرفی پروژه های فاز چهار پرند

پروژه تعاونی پست شمیرانات آدرس: فاز چهار پرند

پرند پروژه و تعاونی میثم نهاجا آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ساسان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی مهر۷ آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی مشانیر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی صدرا بین الملل آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ظفر آرمه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی راه آهن آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی آذر گستر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی همراه اول آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی احجام آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی پاه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی باغستان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی تاکسیرانی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی پارسوماش آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ژلاتین کپسول آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ساروج دالاهو آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی الغدیر آدرس: فاز چهار پرند

پروزه و تعاونی آموزش و پرورش آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی شهید رجایی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی بانک ملی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی شهر ری آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی امور مالیاتی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ایتوک آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی صنعت ایده برتر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ذوب فلزات آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی آپک آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی صنایع آموزشی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی کتیوان آرمه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی آرمان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی گل نرگس آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی پست شهران آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی امیرالمونین آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ایرانخودرو آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی کارکنان دولت آدرس: فاز چهار پرند

پروژه های فازچهار جنوب

پروژه پولاد پادیر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه سامان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه آرش ارمه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه مهاب مکانیک آدرس: فاز چهار پرند

پروژه رهدشت پیام آدرس: فاز چهار پرند

پروژه رهدشت پیام۲ آدرس: فاز چهار پرند

پروژه تکسام فا آدرس: فاز چهار پرند

پروژه جهاندیده آدرس: فاز چهار پرند

پروژه توسار آدرس: فاز چهار پرند

پروژه اسکان سازان پردیس آدرس: فاز چهار پرند

پروژه سابیر بین الملل آدرس: فاز چهار پرند

پروژه چین ایلیا آدرس: فاز چهار پرند

خیابان های فاز چهار 

خیابان بوعلی سینا آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۲۹اسفند آدرس: فاز چهار پرند

خیابان مرداد آدرس: فاز چهار پرند

خیابان مهر آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۱۶آذر آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۹دی شرقی آدرس: فاز چهار پرند

بلوار گلها آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۷تیر آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۱۷شهریور آدرس: فاز چهار پرند

خیابان اردیبهشت آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۱۵خرداد آدرس: فاز چهار پرند

خیابان و بلوار ۲۲بهمن آدرس: فاز چهار پرند

amllakparand
املاک پرند

 

فاز 4 پرند به دلیل اینکه بیشتر پروژه های آن از پارکینگ و انباری برخوردار هستند از استقبال بسیار خوبی برخوردار است و به همین خاطر همیشه از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده .

لازم به ذکر است که اولین پروژه های مسکن مهر هم در این فاز ساخته شده است ؛ به همین خاطر بیشتر پروژه های فاز 4 پرند وام بانکی ندارند و تسویه حساب هستند با بانک و تعدادی از پروژه ها مثل پروژه شهر ری هم توانسته اند سند تک برگ دریافت کنند .

 

    متأسفیم ، آگهی موجود نیست

معرفی پروژه های فاز چهار پرند

پروژه تعاونی پست شمیرانات آدرس: فاز چهار پرند

پرند پروژه و تعاونی میثم نهاجا آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ساسان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی مهر۷ آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی مشانیر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی صدرا بین الملل آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ظفر آرمه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی راه آهن آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی آذر گستر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی همراه اول آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی احجام آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی پاه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی باغستان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی تاکسیرانی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی پارسوماش آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ژلاتین کپسول آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ساروج دالاهو آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی الغدیر آدرس: فاز چهار پرند

پروزه و تعاونی آموزش و پرورش آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی شهید رجایی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی بانک ملی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی شهر ری آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی امور مالیاتی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ایتوک آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی صنعت ایده برتر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ذوب فلزات آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی آپک آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی صنایع آموزشی آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی کتیوان آرمه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی آرمان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی گل نرگس آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی پست شهران آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی امیرالمونین آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی ایرانخودرو آدرس: فاز چهار پرند

پروژه و تعاونی کارکنان دولت آدرس: فاز چهار پرند

پروژه های فازچهار جنوب

پروژه پولاد پادیر آدرس: فاز چهار پرند

پروژه سامان آدرس: فاز چهار پرند

پروژه آرش ارمه آدرس: فاز چهار پرند

پروژه مهاب مکانیک آدرس: فاز چهار پرند

پروژه رهدشت پیام آدرس: فاز چهار پرند

پروژه رهدشت پیام۲ آدرس: فاز چهار پرند

پروژه تکسام فا آدرس: فاز چهار پرند

پروژه جهاندیده آدرس: فاز چهار پرند

پروژه توسار آدرس: فاز چهار پرند

پروژه اسکان سازان پردیس آدرس: فاز چهار پرند

پروژه سابیر بین الملل آدرس: فاز چهار پرند

پروژه چین ایلیا آدرس: فاز چهار پرند

خیابان های فاز چهار 

خیابان بوعلی سینا آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۲۹اسفند آدرس: فاز چهار پرند

خیابان مرداد آدرس: فاز چهار پرند

خیابان مهر آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۱۶آذر آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۹دی شرقی آدرس: فاز چهار پرند

بلوار گلها آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۷تیر آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۱۷شهریور آدرس: فاز چهار پرند

خیابان اردیبهشت آدرس: فاز چهار پرند

خیابان ۱۵خرداد آدرس: فاز چهار پرند

خیابان و بلوار ۲۲بهمن آدرس: فاز چهار پرند