املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

قیمت خانه در پرند اردیبهشت 1402 چقدر است ؟ در این مقاله به بررسی قیمت خانه در پرند در اردیبهشت 1402 میپردازیم . حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را در انتهای این مقاله با ما به اشتراک بگذارید .

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی بود که در سال 1402 از رسانه ایزی مگ پرسیده میشد این بود که قیمت خانه در اردیبهشت 1402 چقدر است .

مقدمه مقاله قیمت خانه در پرند اردیبهشت 1402

 

در برخی فازهای پرند، فروش آپارتمان با قیمتی نزدیک به خانه‌های جنوب تهران انجام می‌شود. با این حال، واحدهایی نیز وجود دارند که قیمت آن‌ها به‌ازای هر متر مربع سه تا چهار میلیون تومان است.

بر اساس گزارش ملک‌رادار و نقل‌قول از فرارو، در فاز صفر پرند، که تراکم جمعیت نسبت به سایر فاز‌ها کمتر است و ساکنان آن به امکانات رفاهی سریع‌تر دسترسی دارند، ارزش برخی از آپارتمان‌ها به تقریبا ۱۹ میلیون تومان برای هر متر مربع ارزیابی می‌شود. این مبلغ بیشتر از مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تهران است. به عنوان مثال، برای فروش یک واحد ۶۵ متری، پیشنهاد قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داده شده است.

تحلیل قیمت خانه در پرند در اردیبهشت 1402

 

به گزارش املاک پرند، وضعیت بازار رهن و اجاره در شهر پرند مورد بررسی قرار گرفته است. متخصصین املاک اعلام کرده‌اند که در بازه‌ای کوتاه، قدرت خرید مردم تغییری نکرده است، اما قیمت‌ها افزایش یافته‌اند. در نتیجه، بازار رهن و اجاره نیز از این موضوع تحت تاثیر قرار گرفته است و تعداد قراردادهای این بازار در ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

پیشنهاد سردبیر
اجاره نشین‌های تهرانی در پرند خانه‌دار شدند / کاهش 20 درصدی قیمت خانه در پرند

بیشتر مالکین در پرند به رهن کامل تمایل دارند که میزان این رهن با توجه به شرایط بازار متغیر است.

به عنوان مثال، اگر مستاجری در سال گذشته ۷۰ میلیون تومان برای رهن یک خانه در پرند پرداخت کرده بود، اما در سال جاری تمایل دارد ۱۲۰ میلیون تومان به عنوان رهن همان خانه پرداخت کند و مابقی را به صورت کرایه بدهد، مالک به سادگی موافقت نمی‌کند. این موضوع به دلیل اینکه پرند یک شهر مسکن مهری است و اکثر ملک‌ها دارای وام تسهیلات مسکن هستند، پیش می‌آید.

با توجه به این که بازار مسکن در پرند برای سرمایه‌گذاری مناسب است، تقاضای خرید بالا رفته است که در نتیجه، تقاضای بیشتر و تعداد کمتر ملک، باعث بالا رفتن ارزش ملک می‌شود. این روند باعث سخت شدن شرایط کاری برای متخصصین املاک شده است. به علاوه، حضور دلالان در بازار مسکن پرند بدون نظارت موجب افزایش سود مالکان شده است.

قیمت خانه در پرند اردیبهشت 1402

 

مبلغ پیشنهادی برای رهن کامل یک خانه با مساحت 72 مترمربع در فاز 4 پرند، 150 میلیون تومان است. همچنین، برای رهن کامل یک واحد با مساحت 135 مترمربع در فاز 1 این شهر، 550 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

در فاز 2 این شهر، یک واحد با مساحت 59 مترمربع با مبلغ رهن 50 میلیون تومان و اجاره ماهانه 4 میلیون و 500 هزار تومان قابل دسترس است.

علاوه بر این، برای رهن یک آپارتمان با مساحت 110 مترمربع در فاز 3، 300 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 2 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد سردبیر
وظایف مدیر ساختمان

جمع بندی مقاله قیمت خانه در پرند در اردیبهشت 1402

این مقاله در مورد قیمت خانه‌ها در فاز‌های مختلف شهر پرند در ماه اردیبهشت سال جاری (2023) است. مبالغ پیشنهادی برای رهن کامل واحدهای مختلف از جمله یک خانه 72 متری در فاز 4 پرند (150 میلیون تومان)، یک واحد 135 متری در فاز 1 (550 میلیون تومان) و یک آپارتمان 110 متری در فاز 3 (300 میلیون تومان) بیان شده است.

همچنین، قیمت اجاره ماهیانه برای یک واحد 59 متری در فاز 2 (4 میلیون و 500 هزار تومان) و یک آپارتمان 110 متری در فاز 3 (2 میلیون و 500 هزار تومان) ذکر شده است. این مقاله به افرادی که قصد خرید یا اجاره خانه در شهر پرند را دارند، می‌تواند کمک کند تا قیمت‌های مختلف را مقایسه کرده و تصمیم به خرید یا اجاره مناسب‌تری بگیرند.

 

منبع

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *