املاک پرند
املاک پرند
مسکن مهر jpg

اجاره نشین‌های تهرانی در پرند خانه‌دار شدند / کاهش 20 درصدی قیمت خانه در پرند

رئیس اتحادیه املاک پرند می‎‌گوید: خرید و فروش مسکن در شهرهای حاشیه تهران رونق گرفته است و اجاره نشین‌های تهرانی در پرند خانه‌دار شدند.

به گزارش املاک پرند، به گفته رئیس اتحادیه املاک پرند، خرید و فروش مسکن در شهرهای حاشیه تهران رونق گرفته است و اجاره نشین‌های تهرانی در پرند خانه‌دار شدند.

هفته گذشته بود که محمد قمی، رئیس اتحادیه املاک کرج از توقف رشد قیمت خانه در کرج خبر داد. آنچه آژانس‌های معاملاتی مسکن می‌گویند وضعیت بازار مسکن راکد است و فعلا خرید و فروشی نمی‌شود. این معادله برای حاشیه شهر بر عکس شده است. یعنی مردم به جای رهن خانه‌ در تهران در حاشیه شهرها خانه‌دار شدند.

احمد محمد حسنی معتقد است: با اتفاق‌های اخیر در بازار مسکن و افزایش قیمت خانه در کلان شهرها خرید مسکن در شهرهای اطراف تهران بیشتر شده است. هر چند که وضعیت بازار مسکن راکد است اما برخی اجاره‌نشین‌های تهرانی با پول رهن توانستند در پرند مسکن مهر بخرند.

قیمت مسکن مهر پرند چند؟

رئیس اتحادیه املاک پرند درباره قیمت مسکن مهر به تجارت‌نیوز گفت: قیمت مسکن مهر در فاز چهار، پنج و شش شهر پرند متفاوت است. قیمت مسکن مهر در پرند از 270 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 600 میلیون تومان هم ادامه دارد. مساحت این پروژه‌های مسکن مهر هم 80 تا 90 متر متفاوت است.

محمد حسنی در بخش دیگر صحبت‌هایش از کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت خانه در شهر پرند خبر داد. او اظهار کرد: در 50 روز گذشته به دلیل کاهش میزان معاملات نسبت به سال گذشته قیمت خانه‌ها بین 10 تا 20 درصد ارزان شده است.

خبری که چندی پیش هم محمد قمی، رئیس اتحادیه املاک کرج آن را تاکید کرد و گفته بود: «قیمت خانه‌ها در این استان بین 15 تا 20 درصد ارزان شده است.»

قیمت زمین در پرند متری چند؟

رئیس اتحادیه املاک پرند همچنین درباره قیمت خانه در شهر پرند اعلام کرد: قیمت زمین در شهر پرند از متری چهار تا پنج میلیون تومان شروع می‌شود و به متری 10 میلیون تومان می‌رسد. قیمت آپارتمان‌های نوساز (شخصی‌سازها) هم بین 10 تا 15 میلیون تومان است.

حسنی در توصیه‌ای به مردم گفت: با توجه به دسترسی رباط کریم و شهر پرند به اتوبان‌های تهران – قم و تهران-ساوه این منطقه پتانسیل سرمایه‌گذاری دارد. در آینده با بهره‌برداری از خط مترو آن نیز قیمت مسکن در این شهر افزایش پیدا می‌کند.

منبع : تجارت نیوز

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها