املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن گفت: در دولت سیزدهم ۷۰ هزار واحد مسکن مهر تا کنون تکمیل و تحویل شده و فروش حدود ۱۶۵ هزار واحد هم به صورت اقساطی در حال انجام است.

 ابوالفضل نوروزی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن گفت: در دولت سیزدهم ۷۰ هزار واحد مسکن مهر تا کنون تکمیل و تحویل شده و فروش حدود ۱۶۵ هزار واحد هم به صورت اقساطی در حال انجام است.

به گفته نوروزی هم اکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.
وی از ثبت نام حدود ۶ میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت برای اجرای این طرح تا کنون بیش از ۲۴ هزار هکتار زمین تغییر کاربری پیدا کرده است.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن تصریح کرد : در حوزه عملیات اجرایی فرآیند طراحی در طرح نهضت ملی مسکن حدود ۷۰۰ هزار واحد تعریف واحد عملیاتی شده است؛ بدین معنا که متقاضی شناسایی، اراضی تامین و عملیات اجرایی آغاز شده است.

به گفته وی از این ۷۰۰ هزار واحد حدود ۵۵۰ هزار واحد به شکل انبوه‌سازی توسط پیمانکاران در حال ساخت است و ساخت حدود ۱۴۰ هزار واحد نیز به شکل خودمالکی است.

نوروزی یکی از معضلات بخش مسکن را تامین مسکن در بافت ‌های فرسوده و مقاوم سازی واحدهای این بافت‌ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدو ۱۰۹ هزار واحد مسکونی در حوزه بافت فرسوده در حال نوسازی است.

وی یکی از معضلات موجود را تامین مسکن در بافت های فرسوده عنوان کرد و گفت : حدود ۳۰ درصد از جمعیت شهری در بافت های فرسوده سکونت دارند.

پیشنهاد سردبیر
«پرند» بزرگ می‌شود

منبع

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

نظر شما برای ما مهم است ❤️

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *