املاک پرند
املاک پرند
پارک شهدای هسته ای

آنچه در این مقاله میخوانید!

بوستان شهدای هسته ای پرند

ورزشگاه شهدای هسته ای پرند با طرح معماری دایره ای شکل خود دارای سه قسمت مجزا برای قرار گیری تماشاچیان و یک جایگاه VIP با ساختمان دو طبقه در ضلع جنوب آن می باشد.

 

 
 یکی از موارد دارای اهمیت نداشتن ستون در محل قرار نشستن تماشاچیان می باشد . به همین دلیل بیشتر سایبان های ورزشگاه بصورت کنسولی و یا مهار با کابل طراحی و اجرا می گردند. در ورزشگاه شهدای هسته ای پرند به علت طول کم محل قرارگیری تماشاچیان از طرح کنسول به فرم آرک با طول کنسول ۶ متر استفاده شد و ستون های سایبان در پشت دیوار ورزشگاه قرار گرفتند.

 

استاندار تهران با اشاره به توسعه فضای فیزیکی شهرک صنعتی پرند نیز گفت: ۲۵۰ هکتار به شهرک صنعتی پرند اضافه می‌شود و این امر به توسعه و تکمیل آن کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استقلال و تعیین حوزه سرزمینی پرند یکی از خواسته‌های مردم این شهر است، بیان کرد: تبدیل شهر پرند به بخش حق قانونی شهروندان است و این روند ظرف ۲ هفته آینده با تشکیل جلسه‌ای با حضور نماینده وزارت کشور، تسریع می‌شود.

شهدای هسته ای

«محسنی بندپی» خاطر نشان کرد: یکی از مطالبه‌های دیرینه مردم پرند بهره‌مندی از مترو بوده و اکنون ۲ کیلومتر تا پایان مترو پرند باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه اتمام این طرح از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود و تجهیزات نیز به مرور در این خط نصب می‌شود، ابراز امیدواری کرد خط مترو پرند تا پایان سال یا فروردین سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی تامین آب شرب یکی دیگر از مطالبه‌های مردمی این شهر است که از محل کانال الغدیر اجرا می‌شود.

پیشنهاد سردبیر
آغاز گام دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

محسنی بندپی تاکید کرد: بهره‌برداری از طرح‌ها و زیرساخت‌ها به رونق تولید در استان تهران کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: طی هفته دولت ۱۴ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان طرح با اشتغالزایی برای ۱۹ هزار و ۹۵۰ در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از کاهش نرخ بیکاری خبر داد و گفت: نرخ بیکاری این استان در بهار سال جاری به ۸.۶ درصد رسید در حالی که این رقم در سال گذشته ۱۰.۱ درصد و طی سال ۱۳۹۷ حدود ۱۲.۸ درصد بود.

 

به گزارش املاک پرند شهر جدید پرند در کیلومتر ۳۰ آزادراه تهران – ساوه قرار دارد و  آزادراه تهران – ساوه، آزادراه تهران – قم، راه‌آهن تهران – جنوب و مترو تهران – پرند از راه‌های دسترسی به این شهر محسوب می‌شود.

ورزشگاه شهدای هسته ای پرند در پارک شهدای هسته ای قرار دارد .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *