املاک پرند
املاک پرند
بستاب بنا فاز شش پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

معرفی پروژه بستاب بنا مسکن مهر پرند

پروژه بستاب بنا، یک پروژه مسکونی در شمال پرند می باشد که در فاز شش پرند قرار دارد. این پروژه دارای دو نوع واحد مسکونی، ۶۵ متری با یک خواب و ۸۰ متری با دو خواب می باشد و ساختار بتنی دارد. پروژه بستاب بنا، بدون پارکینگ مسقف است و در پنج طبقه قرار دارد، که در هر طبقه چهار واحد قرار دارد. همچنین، این پروژه دارای آسانسور می باشد و تمام واحدهای آن آماده سکونت و تحویلی می باشند.

این پروژه، در خیابان ادب شمالی در فاز شش پرند قرار دارد و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی، درمانی، آموزشی و سایر خدمات شهری دارد. به علاوه، موقعیت جغرافیایی مناسب آن، امکان دسترسی به خیابان های اصلی شهر را نیز به ساکنین ارائه می دهد.

معرفی پروژه بستاب بنا مسکن مهر پرند

برای اطلااع از پروژه های مسکن مهر پرند می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

معرفی پروژه های مسکن مهر پرند

بستاب-بنا-فاز-شش-پرند

از دیگر ویژگی های پروژه بستاب بنا، می توان به وجود فضای سبز در داخل واحدها و نزدیکی به پارک های عمومی اشاره کرد که می تواند برای ساکنین آن، فضایی خوشایند برای تفریح و استراحت باشد.

بستاب بنا، همچنین با توجه به طراحی و ساختار معماری خود، به ساکنین امکاناتی مانند نور و هوا بهتر در واحدها، صدا و ارتباط کمتر با واحدهای دیگر و همچنین حفظ حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهد.

ضمن اینکه بستاب بنا در محیطی آرام و دنج قرار دارد، اما همچنان دسترسی آسان به خدمات شهری و امکانات اجتماعی از جمله مراکز خرید، بازارها، بانک ها، کافه ها و رستوران ها را به ساکنین ارائه می دهد.

پیشنهاد سردبیر
معرفی پروژه 88 هکتاری پرند+خریدوفروش+قیمت+ویدیو

بستاب-بنا-فاز-شش-پرند 

علاوه بر این، نزدیکی به مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز از دیگر ویژگی های مهم پروژه بستاب بنا است. این امر می تواند برای ساکنین پروژه، در شرایط اورژانس و نیاز به درمان فوری، امکان دسترسی به خدمات پزشکی را به راحتی فراهم کند.

در کل، با توجه به تمامی ویژگی های مذکور، پروژه بستاب بنا یک گزینه خوب برای زندگی در املاک پرند است و می تواند برای ساکنین آن، فضایی آرام و دنج و به همراه امکانات شهری مناسب را فراهم کند.

همچنین برای اطلاع از خرید و فروش مسکن مهر پرند با شماره تلفن 09121281328 یا با کلیک روی لینک زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 
 
آگهی بیشتر...
پیشنهاد سردبیر
معرفی پروژه توسار فاز ۶ پرند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتیاز مسکن ملی نصیرشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *