املاک پرند
املاک پرند
پروژه ۹۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران

آنچه در این مقاله میخوانید!

کلنگ احداث پروژه ۹۲۴ واحدی مسکن ایثارگران در پرند

 

۲۸ هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مستأجر هستند

پروژه مسکن ملی ایثارگران پرند


مسکن ملی پرند

مراسم کلنگ‌زنی ساخت پروژه ۹۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران (مسکن ملی ) در شهر پرند با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی همچنین جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

 

 

  سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم کلنگ‌زنی ساخت پروژه ۹۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: در طول تاریخ اگر قدمی برای رشد، کمال و آرامش انسا‌ن‌ها برداشته شده حرکتی بوده که در حضرت سیدالشهداء(ع) برداشته شده است.
وی در بخشی دیگر با اشاره به سخن مهم حضرت امام(ره) در خصوص بنیاد شهید که خدمت در بنیاد شهید خدمت به پیامبر گرامی اسلام نبی اکرم است، ادامه داد: امروز باید افتخار کنیم که با همت مسؤولان شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی مسکن ملی برای خانواده محترم شهدا و ایثارگران هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: البته در این خصوص بابت تأخیر چهل ساله و عقب افتادگی باید از خودمان انتقاد هم بکنیم که در استان تهران حدود ۲۸ هزار نفر از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران صاحب خانه نیستند.
اوحدی در بخش دیگری از سخنان خود از اشتغال جامعه ایثارگر را از مشکلات جدی و اساسی خواند و عقب ماندگی در این مسیر را توجیه ناپذیر خواند و یادآور شد: متأسفانه هم اکنون ۱۳۰ هزار فرزند خانواده‌های شهید و جانباز بالای هفتاد درصد ما بیکارند که در این مسیر برای حل مشکل با وزارت صمت و بازرگانی مکاتباتی داشته‌ایم.

پیشنهاد سردبیر
حضور پررنگ سرمایه‌گذاران در بازار مسکن

 

پروژه ۹۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن هم تفاهم‌نامه‌ خوبی با وزیر مسکن داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت حدود سی‌هزار زمین را تأمین کنیم و ۵۵ هزار مسکن آماده و تحویل شود که این اتفاق با کار ۱۷ سال گذشته در خصوص مسکن برابری می‌کند.
معاون رئیس جمهور عنوان کرد: برای تحقق این هدف تصمیم گرفتیم که هر هفته سه‌شنبه‌ها سفری به استان‌ها داشته باشیم و تاکنون توانسته‌ایم در ده استان حضور پیدا کنیم.
اوحدی در ادامه گفت: تاکنون در ۶ استان موضوع مسکن به صورت کامل حل شده که امیدواریم این اتفاق برای دیگر استان‌ها هم بیفتد.
وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان حاضر درخواست کرد که ان‌شاء‌الله با عزم و همت همه شما عزیران این طرح مسکن هم به خوبی انجام شود.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره مسکن ملی پرند می توانید به این مقاله مراجعه فرمایید.

اسامی پروژه های مسکن ملی پرند 
 

همچنین برای اطلاع از خرید و فروش امتیاز مسکن ملی با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ یا با کلیک روی لینک زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

👇جهت مشاوره رایگان خرید و فروش امتیاز مسکن ملی پرند  کلیک کنید 👇👇

خرید و فروش مسکن ملی پرند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

پیشنهاد سردبیر
امکان حل بخشی از مشکل اجاره مسکن تهران با راه‌اندازی مترو پرند

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

نظر شما برای ما مهم است ❤️

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *