قیمت مسکن ملی پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

مدت زمان ساخت مسکن ملی پرند چقدر است؟

 

مسکن ملی پرند طرحی بزرگ بود که از سال ۹۸ با نام اقدام ملی مسکن شروع شد و در سال ۱۴۰۰ با تغییر نام به نهضت مسکن ملی  همچنان در حال اجرا می‌باشد.

در این طرح قرار بود ۴ میلیون واحد مسکونی به مردم تحویل داده شود .

که در طول سالها طرح های جایگزین مثل ، اهدای زمین در طرح فرزندآوری و …. بخشی از آن است!

در واقع  طرح مسکن ملی که ادامه طرح مسکن مهر است که از سال ۱۳۸۸ شروع شده و بعضا  هنوز در مناطقی مثل پرند تحویل متقاضی نشده است و بلاتکلیف هستند ! مثل پروژه هسا ، کیسون ، مپسا و…..

مسکن ملی شهر جدید پرند در مناطق مختلفی از شهر ساخته شده که بافت شهر یک سطح شود و اختلاف طبقاتی از بین برود !

مثلا در فاز صفر و یک که از مناطق شخصی ساز است و املاک نسبتا گران تری دارد پروژه مسکن ملی داریم تا فاز ۷ که در حین اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرند احداث شد و یکی از بزرگترین پروژه های  شهر پرند به نام پروژه ۴۴۵ هکتاری در این فاز در حال ساخت است .

مسکن ملی پرند از ابتدای ورودی شهر با پروژه ۱۴۵ هکتاری شروع میشه

در فاز یک پرند ابتدای بلوار چهارباغ پروژه ایثارگران که جز بهترین پروژه های مسکن ملی پرند است ( از لحاظ متریال ساخت و کم بودن تعداد بلوک ها و از همه مهمتر لوکیشن عالی و بی نظیرش!

در ادامه  فاز ۳ پرند که جز مناطق متوسط پرند محسوب می‌شود نیز پروژه مسکن ملی امام حسن (ع)  در حال ساخت است که از لحاظ متریال متاسفانه lsf کار شده و نمای روی آن فقط سنگ کار شده که کمی گمراه کنندست!

اما از لحاظ لوکیشن و زمان تحویل ( با توجه به پیشرفت زیاد پروژه و اینکه بیشتر متقاضیان که بیشتر از ۴۰۰ میلیون آورده اولیه داشتند در مرحله فراخوان برای گرفتن ۳ برگی سند هستند و به شرکت سازنده واقع در شهریار مراجعه می‌کنند و با مبلغ ۸۰ میلیون دارای سند ۳برگی هم خواهند شد.

مرحله ی بعدی گرفتن ۵ برگی که با کامل کردن مبلغ علی الحساب ۱ میلیارد و شروع پرداخت مبلغ وام بانکی که وام مسکن ملی هم از ۵۵۰تومن به یک میلیارد افزایش پیدا کرده است.

و در نهایت سند تک برگ صادرمی‌شود البته بعد از تسویه کامل یعنی مبلغ آورده اولیه + وام + تسویه مبلغ عرصه و همچنین هزینه نگهداری و….

فاز ۶ پرند که قبلاً تماماً املاک مسکن مهر در آن اجرا شده بود پروژه‌های مسکن ملی پرند هم به آن اضافه شده و بخشی از  فاز ۶ شمال  پروژه‌های مسکن ملی پرند اختصاص داده شده مثل پروژه  ۸۸ هکتاری و پروژه ۱۳۰ هکتاری و همچنین پروژه فرهنگیان پروژه ثمین پروژه رهدشت پیام پولاد پادیر  غیره می‌باشد

فاز ۷ پرند به طور کلی تماماً شامل پروژه های مسکن ملی  پرند است  مهم‌ترین آنها پروژه ۴۴۵ هکتاری است که همانطور که از اسم آن  پیداست پروژه انبوه سازی بسیار بزرگیست و مساحت آن ۴۴۵ هکتار است البته ناگفته نماند که در کنار این پروژه عظیم سیاری از پروژه‌های دیگر نیز در حال ساخت هستند

در ابتدا قرار بود متقاضی مسکن ملی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد و ۱۰۰ میلیون تومان هم وام بانکی به پروژه تعلق بگیرد و با ۲۰۰ میلیون تومان مردم صاحب خانه شوند خانه‌هایی که قرار بود تعداد آنها ۴ میلیون واحد مسکونی در کل کشور باشد اما متاسفانه با بالا رفتن قیمت دلار و به تبع آن افزایش قیمت مصالح ساختمانی و همچنین دستمزد کارگران که مهم‌ترین هزینه‌های ساخت یک مسکن می‌باشد هم بالا رفت و ناگزیر دولت مجبور شد که افزایش آورده متقاضی و همچنین وام بانکی را هم افزایش دهد ، تا بتواند این واحدها را تحویل مردم دهد!

اما مشکل اصلی اینجاست که این مردمی که در این طرح تایید شدند، اصلاً توانایی پرداخت همچین پولی رو ندارند و ناگزیر هستند جای خود را با کسانی که توانایی پرداخت این پول را دارند عوض کنند از این رو بیشتر افرادی که در طرح مسکن ملی ثبت نام نمودند قصد فروش امتیاز خود را دارند

اگر شما هم قصد فروش امتیاز مسکن ملی خود را در شهر پرند دارید لطفاً با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی صادقان و رایگان  کارشناسان ما استفاده بفرمایید تا معاملاتی بی‌خطر و امن را تجربه بفرمایید

مدت زمان ساخت مسکن ملی چقدر است؟

یکی از موارد و سوالاتی که در مورد امتیاز مسکن ملی مطرح است، مدت زمان ساخت و تمام شدن آن است. زمان استاندارد برای ساخت واحدهای مسکونی ملی معمولا بین 2 تا 3 سال است. مواردی مثل زمان واریز پول و سرعت کار پیمانکاران نیز در زمان و تایم دقیق تحویل واحدهای مسکونی تاثیرگذار است. به همین دلیل نمی توان تایم دقیقی را برای مدت زمان ساخت تمام این واحدها عنوان کرد.

نتیجه گیری

با توجه به بررسی هایی که انجام شده، امتیاز مسکن ملی شهر پرند با توجه به تصویب دولت قابل اجرا می باشد. بسیاری از تعاونی ها و مراکز مختلف شروع به ثبت نام متقاضیانی کرده اند که علاقه مند به شرکت در این طرح می باشند. در مورد اطلاعات دقیق مثل مدت زمان واگذاری واحدها و مبلغ کلی که برای ساخت این واحدها مورد نیاز است، باید با کارشناسان و مشاورین  متخصص املاک پرند  صحبت کرد.

کارشناسان املاک پرند ، قطعا اطلاعات لازم در مورد جزئیات این طرح را نیز داشته و به افراد ارائه می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 21

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *