املاک پرند
املاک پرند
مترو پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

شرکت عمران از اتمام مترو پرند در هفته دولت خبر می دهد؟

ساحل وعده ها کجاست؟

💠 پانزده سال پیش رییس وقت دولت سنگ بزرگی در پرند روی زمین انداخت که هنوز بعد از گذشت این همه سال کسی نتوانسته آن را  بردارد

💠 طرح احداث مترو پرند از زمان آغاز، فراز و فرودهای زیادی داشته تا جایی که در دولت قبل با وجود تلاش های زیاد مقرر شده بود که سوم خرداد ۱۴۰۰ مترو راه اندازی شود اما به خاطر بی پولی هر بار این پروژه به تعویق افتاد.

💠 در ادامه پیگیری ها برای تکمیل مترو پرند  در اوایل دولت کنونی، تلاشهای زیادی صورت گرفت تا بودجه مناسبی از محل تهاتر زمین های شرکت عمران ، اعتبارات ویژه برای این پروژه اختصاص یابد

💠 این تلاش ها حتی بخشی از کار را هم پیش برد و تا جایی که فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی وارد ایستگاه پرند شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند.

💠 در همان گیر و دار در اواخر سال گذشته رئیس جمهور به پرند سفر کرد و در بازدید از این پروژه وعده تامین اعتبار مترو  تا خرداد ماه ۱۴۰۲ را مطرح کرد که بعدها معلوم شد به خاطر نبود اعتبار کافی و آماده نبودن تجهیزات این پروژه در زمان تعین شده افتتاح نمی شود.

💠 در سالهای اخیر خیلی تلاش شد تا این زمان افتتاح مترو پرند مشخص شد به سرمنزل مقصود برسد،اما افزایش جانفرسای قیمتها، تغییر پیمانکاران و تخصیص نیافتن اعتبارات دولتی همه چیز را خراب کرد

💠 امروز در حالی وعده ی مترو پرند وارد پانزدهمین سال خود شده که شرکت عمران  با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه، زمان مسافر گیری مترو پرند را هفته دولت سال جاری اعلام کرده است

پیشنهاد سردبیر
نرخ‌هایی برای نفروختن در بازار مسکن!

💠 ما به عنوان شهروند از اینهمه وعده خسته شدیم، خوب است که دولتمردان و اهالی وعده های بی سرانجام در این فقره اینقدر خستگی ناپذیرند.

💠 به نظر شما این بار مترو در زمان اعلام شده افتتاح می شود یا باز هم اسیر وعده ها می شود…؟

آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پرند اظهار کرد: در جلسه‌ای در نهاد ریاست جمهوری و در استانداری تهران با حضور استاندار موانع بهره‌برداری از متروی پرند مورد بررسی قرار گرفت که عمده موانع بحث‌های مالی پروژه بود.

وی با بیان آنکه بحث عملیات عمرانی مترو، ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: در جلسه استانداری تعیین شد که بخشی از منابع پروژه که منابع دولتی بودند و باید از محل بودجه عمومی پرداخت می‌شد، به سرعت به پروژه تزریق شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند افزود: بخشی از منابع پروژه، مربوط به ۷۵۰ میلیون تومان تعهدی بود که شرکت عمران پرند لازم بود به شکل تهاتری در اختیار پروژه قرار دهد که مجوزهای قانونی آن نیز صادر شده است و نهایتا تا ۱۵ روز آینده به پروژه تزریق می‌شود.

صیادی با بیان آنکه تجهیزات مترو تامین شده است، ابراز کرد: استاندار نیز زمانی را برای افتتاح پروژه مشخص کردند که قرار بر این شد در هفته دولت مسافرگیری متروی پرند انجام شود که قبل از آن نیز تست گرم قطار انجام خواهد شد.

منبع

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

پیشنهاد سردبیر
آورده متقاضیان تهرانی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟

میانگین امتیازات 4.9 / 5. تعداد آرا: 233

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *