املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

📌دیدار و گفتگوی فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم به همراه فرمانده سپاه حیدر کرار پرند با سرپرست شرکت عمران پرند

🔸 فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم جناب سرهنگ شهیری به همراه سرهنگ دوم حسینی فرمانده سپاه حیدر کرار پرند و همراهان با حضور در دفتر شرکت عمران پرند با سرپرست جدید این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

🔸به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند؛ در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم ضمن تبریک انتصاب آقای صیادی به عنوان مدیر انقلابی و مردمی ، حمایت خود را از ایشان به عنوان سرپرست شرکت عمران پرند در دولت سیزدهم جهت خدمت به مردم اعلام نموده و بر تامین سرانه های مورد نیاز شهر پرند از سوی دستگاه‌های دولتی خدمات‌رسان تحت فرماندهی شرکت عمران تاکید نمودند.

🔸فرمانده سپاه حیدر کرار پرند ، احداث شهرپرند را از ثمرات و حاصل نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودند و بر هویت بخشی و افزایش فعالیتهای فرهنگی ،اجتماعی در شهر پرند تاکید نمودند.

🔸آقای صیادی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم و شهر پرند ، از اقدامات مهم شرکت عمران پرند در دولت سیزدهم ، احداث پروژه نهضت ملی مسکن  یا همان مسکن ملی در شهر پرند می باشد که در مناطق مختلفی از شهر عملیات اجرائی ساخت و سازها آن آغاز شده است .ضمنا در این دیدار آقای مهندس صمیمی فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند نیز حضور داشتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

پیشنهاد سردبیر
«پرند» بزرگ می‌شود

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *