املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست شورای تامین مسکن این استان افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود که در استان به خوبی در حال پیگیری است و به عنوان یکی از ۱۰ استان برتر در این حوزه ارزیابی شده‌ایم.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن، یک طرح پیشران است که نه تنها منجر به رونق اشتغال می‌شود بلکه از ابعاد دیگر نظیر رفع چالش مسکن جوانان و جوانی جمعیت نیز حائز اهمیت است.

وی با تعیین ضرب‌العجل یک ماهه برای واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت در استان، افزود: در شهرستان‌هایی که با کمبود زمین روبرو هستیم، می‌طلبد تا با همکاری بین‌بخشی این مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ارزیابی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن را ضروری دانست و گفت: گزارشی از عملکرد این دستگاه‌ها در نشست بعدی ستاد آماده و ارائه شود.

 قرار است طی چهار سال۴۰ هزار واحد شهری و ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری احداث شود که تاکنون عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد آن آغاز و تعدادی از واحدها در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

استان چهارمحال و بختیاری یک میلیون نفر جمعیت دارد که در ۴۳ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

 

پیشنهاد سردبیر
سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت

مبنع

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *