املاک پرند
املاک پرند
مترو-پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

تاثیر مترو پرند بر قیمت مسکن پرند

با رشد شهری سریع و گسترش جمعیت، اهمیت و تأثیر وسایل نقلیه عمومی بر بازار مسکن افزایش یافته است. در این مقاله در املاک پرند به بررسی تاثیر مترو پرند بر قیمت مسکن و بازار مسکن در شهر جدید پرند می‌پردازیم.

 

تاثیر افتتاح مترو پرند بر قیمت مسکن

 

تاثیر راه‌اندازی خطوط مترو روی قیمت مسکن شهر جدید پرند، به طور قطع تأثیر مثبتی روی قیمت املاک و در نتیجه رکود بازار مسکن داشته و سبب افزایش قیمت در پروژه مسکن مهر و مسکن ملی و شخصی ساز و خصوصا زمین در پرند خواهد شد ،همچنین تاثیرات مثبت مترو پرند قطعا در سایر مناطق همجوار پرند در جنوب غرب تهران می‌شود.

 

با ایجاد خطوط مترو در شهر جدید پرند، تقاضا برای خرید یا اجاره مسکن افزایش می‌یابد. افرادی که به دنبال مسکن مهر هستند و خودروی شخصی ندارند، به دلیل دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی، به خصوص مترو، به شدت ترجیح می‌دهند.

 

 اثر مثبت بر بازار مسکن مهر و ملی

با شروع به کار خطوط مترو، قیمت‌ها با کاهش شتاب گرفته و این امکان به خریداران می‌دهد که با قیمت مناسب‌تر به مسکن دست یابند. با اتمام پروژه مترو و کاهش عرضه خانه‌های خالی، قیمت‌ها به سرعت افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به تأثیرات مثبت مترو پرند بر بازار مسکن، پیش‌بینی می‌شود که خرید و فروش امتیاز مسکن ملی پرند نیز با استقبال خوبی روبه‌رو خواهد شد و به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت تبدیل خواهد شد.

 

تأثیر بلندمدت و تغییرات جمعیتی

همیشه در اقتصاد با بهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا قیمت ها دستخوش تغییراتی میشوند

پیشنهاد سردبیر
پروژه مسکن ملی کمیته امداد فاز صفر پرند

همانطور که اطلاع دارید بازار املاک پرند از اردیبهشت ماه به دلالیل گوناگون از جمله مالیات 60 درصدی بر خرید و فروش متععد ! باعث شده تا تقاصا برای خرید در شهر با کاهش قابل توجه ای روبه رو شود و در رکود عمیقی فرو رود!

حال با افتتاح مترو و افزایش تقاضا برای خرید، قطعا با افزایش حداقل 30 تا 40 روبرو خواهیم شد .
البته این نگاه کوتاه مدت به قیمت هاست و طبیعی ست که در طولانی مدت مثلا بازه 2 ساله افزایش قیمت ها خیلی بیشتر از 40 درصد خواهد بود .

از آنجایی که بافت جمعیتی شهر جدید پرند تحت تأثیرات مترو و دسترسی به اتوبان‌ها قرار دارد، پیش‌بینی می‌شود که در طولانی مدت، جمعیت و ساختار ساکنین تغییر کرده و به تبع آن، نیازها و تقاضاهای مسکن نیز تغییر یابد.

امکانات دسترسی به فرودگاه

باید توجه داشته باشیم که در طولانی مدت بافت جمعیتی پرند قطعا تغییر خواهد کرد ، و به دنبال آن ساکنین فعلی پرند رفته رفته جای خود را به مستاجران تهرانی که دیگر تحمل افزایش قیمت اجاره در شهر تهران را ندارند و ناگزیر باید به حاشیه شهرها مهاجرت کنند .

پرند با توجه به دسترسی های قابل توجه ای که دارد ، از جمله اتوبان های متععد و حالا با افتتاح مترو پرند به تکامل میرسد . 

بد نیست به فرودگاه امام خمینی که در نزدکی این شهر قرار دارد هم نگاهی داشته باشیم و به جذابیت جذب مسافرین این فرودگاه برای اجاره خانه در پرند به جای هتل های گران سرمایه گذارن را به این فکر می اندازد که با  خرید یک واحد مسکن مهر در این شهر ، اقدام به اجاره واحد به مشافرین ایرانی و خارجی نمایید و درآمدی بسیار بیشتر از اجاره طولانی مدت را تجربه نمایند.

پیشنهاد سردبیر
معرفی پروژه هسا+فیلم نقد‌و‌بررسی

فرودگاه امام خمینی نیز به‌عنوان یکی از امکانات بزرگ شهر جدید پرند، باعث جذب مسافران داخلی و خارجی می‌شود. این موقعیت فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران با خرید مسکن مهر در این شهر، اقدام به اجاره واحد به مسافران نمایند و درآمد بیشتری کسب کنند.

نتیجه‌گیری

برای دسترسی به تمامی اطلاعات املاک در پرند و آشنایی با پروژه‌ها، می‌توانید از اپلیکیشن املاک پرند استفاده کنید.

**نصب اپلیکیشن املاک پرند از فایل‌های کاسبی (زیر قیمت بازار) نیز بهره‌مند شوید.**

برای نصب اپلیکیشن املاک پرند، به [کافه بازار] مراجعه کنید.

**با ذخیره شماره تلفن 09121281328 و دنبال‌کردن ما در شبکه‌های اجتماعی، از لایوها و اخبار روزانه بازار مسکن پرند به صورت رایگان استفاده بفرمایید..**

 

 

 

اینستاگرام املاک پرند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

نظر شما برای ما مهم است ❤️

  1. حسن کلیدساز
    حسن کلیدساز 2 آذر 1402

    کینه و عقده های کوری که از احمدی‌نژاد دارید قابل التیام نیست . چون حرام خوری در ذات وجودتان رخنه کرده .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *