املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

 

مترو پرند در تونل تناقض‌گویی‌ها/ مترو، خردادماه افتتاح می‌شود؛ افتتاح نمی‌شود!

🔻 روزشمار مترو پرند حالا از 13 ساله شدن اين پروژه خبر می‌دهد؛ پروژه‌ای که کلنگ آن به اميد بهبود وضعيت به زمين زده شد اما حالا سازه‌های نيمه‌کاره آن در سطح شهر به مختل کننده رفت و آمد شهری تنزل يافته‌اند.

🔻 امروز و فردا کردن مترو پرند تا جایی ادامه پیدا کرد که اواخر سال گذشته رئیس جمهور کشورمان در جریان بازدید از شهر پرند، نوید راه‌اندازی متروی پرند در سوم خردادماه امسال را داد.

🔻 در حالی مردم پرند برای افتتاح مترو پرند در خرداد ماه روزشماری می‌کردند که فرماندار شهرستان رباط‌کریم در نماز جمعه هفته گذشته شهر پرند در سخنانی از تاخیر در افتتاح این پروژه ملی بزرگ سخن گفت؛ طبق توضیحات آقای فرماندار مترو سه الی چهار ماه از زمان تعیین شده دیرتر راه‌اندازی می‌شود.

🔻 اما حالا تنها دو روز بعد از صحبت‌های فرماندار، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس زمان راه‌اندازی مترو پرند را خردادماه اعلام کرد! زمانی که رئیسی در سفر به پرند قولش را به مردم داده بود.

🔻 آنچه امروز قطعی به نظر می‌رسد هنوز بخشی از قطعات خط مترو و منابع مالی این پروژه تامین نشده است، به همین خاطر طبق گفته‌های فرماندار احتمال افتتاح و بهره‌برداری از آن در موعد مقرر ممکن نیست‌‌ و عملاً امکان استفاده نیم میلیون نفر جمعیت ساکن شهر پرند را سلب می‌کند.

🔻 این در حالی است که پروژه مذکور با حدود ۹۰ درصد پیشرفت به ارزش امروز پول رایج کشور، مبلغی فراتر از ۵ هزار میلیارد تومان است و اینکه نتوان از سرمایه‌گذاری هنگفت صورت‌گرفته تا به این لحظه استفاده برد، فرصت سوزی عجیبی به حساب می‌آید.

پیشنهاد سردبیر
شروع ساخت ۲۵۰۰ خانه در تهران/ قیمت هر واحد حدود ۱.۶ میلیارد تومان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

نظر شما برای ما مهم است ❤️

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *