املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

امروزه تجارت خارجی نقش اساسی در اقتصاد کشورها بازی مي کند و در اين راستا چگونگی و دستيابي به بازارهاي جهاني از اهميت بسیار زیادی برخوردار است. در اين ميان نقش نمايشگاهها به عنوان عامل بسيار مهمی در زمينه کسب بازارهای جهانی و ایجاد تحرک در اقتصاد کشورها بر کسي پوشيده نيست. امروز ديگر از نمايشگاهها بعنوان محلي براي خريد و فروش کالا صحبت نمي‌شود بلکه نقش نمايشگاهها در ايجاد تحرک و تحول در اقتصاد کشورها مطرح است. اكسپو يك نمايشگاه جهاني است كه هر ساله در يك كشور از پيش تعيين شده برگزار ميشود. نمايشگاه اکسپو شهر جديد پرند با مساحت 300 هکتار، يكي از اركان اصلي عرضه و معرفی کالا در نيل به اهداف استراتژيك بخش بازرگاني کشور محسوب شده و مي تواند نقش بسزایی در فعاليت‌هاي صنعتي – تجاري – بازرگاني، منطقه ايفا نمايد. همجواري نمايشگاه اکسپو با يکي از بزرگترين فرودگاههاي بين المللي خاورميانه در کنار آزادراه تهران – ساوه، آزاد راه تهران- قم، راه آهن  تهران جنوب و وجود ناحيه 300 هکتاری صنعتي، مي تواند نقشي جهاني براي شهر جديد پرند به همراه آورد. بطور کلی مي توان نمايشگاهها را در 6 گروه خلاصه نمود: نمايشگاههاي بين المللي بازرگاني عمومي، بازرگاني تخصصي، اطلاعاتي، ملي، منطقه اي، جهاني و اختصاصي.

   در اين ميان نمايشگاههاي اکسپو هر چهار يا پنج سال يکبار در سطح بسيار گسترده اي و با اهداف مختلف اقتصادي، بازرگاني و اجتماعي و به منظور نزديك نمودن ملل جهان به يكديگر براي مدت طولاني که حداقل پنج يا شش ماه طول مي کشد در يک نقطه اي از جهان برپا مي شود. در اين نمايشگاهها معمولا” کشورهاي شرکت کننده به نمايش کليه فعاليتهاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي خود مبادرت مي ورزند و در واقع كليه مشخصات يک کشور به صورت یک مجموعه به معرض نمايش جهانیان قرار مي گيرد.

پیشنهاد سردبیر
اگر ملکی رو ميخواید خریداری بکنيد

برگزاري چنين نمايشگاههايي در کنار اهداف فرهنگي خود مي تواند خريداران و مصرف کنندگان زيادي را در يک بازار بزرگ و با فروشندگان متنوع به صورت مجتمع در يک مکان جمع آوري نمايد. ارائه کنندگان کالاهای مشتريان بيشتري بسويشان جذب خواهد شد و در مقابل نيز مصرف کنندگان کالاهاي بهتر و ارزانتري بدست مي آورند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *