املاک پرند
املاک پرند
خرید و فروش مسکن ملی اسلامشهر

فروش مسکن ملی اسلامشهر

۲۰۰ واحـــد مسکونی نهضت مسکن ملی اسلامشهر تا پایان سال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
مجتبی صادقی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر در سه سایت در حال انجام است، افزود: سایت مسکن ملی شهید همت با ۲ هزارو ۶۶۸ واحد در منطقه عدل‌آباد اسلامشهر، ۸۰۰ واحدی شهید سلیمانی در منطقه واوان و سایت کلانتری ۷۷۰ واحدی ملک‌آباد آغاز به کار کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ واحد از ۸۰۰ واحدی شهید سلیمانی با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال تحویل متقاضیان مسکن می‌شود و ۶۰۰ واحد دیگر هم با رایزنی‌های انجام شده در ماه جاری تعیین تکلیف می‌شود. این مسئول با اشاره به جزئیات پیشرفته کار گفت: پروژه ۲ هزارو ۶۸۰ واحدی عدل آباد که از سوی ۱۲ پیمانکار تجهیز کارگاه و گودبرداری انجام شده و از شهرداری اسلامشهر پیگیر اخذ پروانه‌های ساختمانی هستیم که در هفته جاری انجام می‌شود.

صادقی افزود: پروژه ۷۷۰ واحدی ملک‌آباد (سایت شهید کلانتری) در ده عباس که کارگزار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، موضوعاتی با آستان مقدس امام داشتیم که با مدیریت مجموعه شهرستان فرماندار، نماینده محترم مجلس، دستگاه قضا و پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مرتفع شد و در حال حاضر عملیات اجرایی ژئوتکنیک و خاک‌شناسی آن در حال انجام است. وی تصریح کرد: ابلاغیه‌هایی برای واریز وجه به پیمانکار داده شده برخی از این پروژه‌ها در زمان مقرر واریز نشد که موجب کند شدن سرعت اجرای برخی پروژه‌ها شده است، مشکل دیگر نقشه‌های اجرایی بود که باید در کمیسیون‌های ذی‌ربط نهایی شود که در موعد مقرر آماده نبود، آنچه برای ما در حال حاضر دغدغه است، اینکه تا پایان دوره دولت این ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان بدهیم. در شهرستان اسلامشهر در راستای خانه‌دار شدن ۷ هزار خانوار، عملیات اجرایی احداث واحد‌های ارزان‌قیمت در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

 

 

 

شرایط خرید و فروش مسکن ملی اسلامشهر

شرایط خرید و فروش مسکن ملی اسلامشهر

  1. تنظیم مبایعه نامه جهت انتقال مالکیت مسکن ملی اسلامشهر
  2. اخذ سفته از فروشنده  
  3. عقد اقرارنامه و تعهد نامه در دفتر اسناد رسمی

خرید و فروش مسکن ملی میبایست زیر نظر کارشناسان املاک حرفه ای صورت پذیرد تا در آینده هر دو طرف معامله دچار مشکل نشوند ,کارشناسنان املاک پرند همواره میکوشند تا شما معاملات برد بردی را تجربه کنید ,قبل از انجام معامله و اطلاع از قیمت مسکن ملی اسلامشهر با شماره 09121281328 در تماس باشید.

مشاوره-خصوصی