املاک پرند
املاک پرند
مسکن مهر پرند

مسکن مهر پرند

 

 

مسکن مهر پرند

مسکن مهر پرند رو 200 پیمانکار مختلف خارجی و ایرانی ساختن؛

مسکن مهر پرند فقط تعدادی پروژه نیست !

با توجه به اصول شهر سازی مدرن پرند پیمانکاران موظف بودن که طبق برنامه ریزی شهری؛ پروژه ها رو اجرا کنن!

معروف ترین پروژه های خارجی این شهر مثل کوزو و کیسون و خیلی از پروژه های ایرانی از تقاضای زیادی برخوردارند.

از سال ۱۳۸۶ که طرح مسکن مهر کلید زده شد قیمت خونه درتهران بیش از 1000 درصد معادل 10 برابر افزایش پیدا کرده!
قیمت املاک در 40 سال گذشته بیش از 2000 درصد افزایش پیدا کرده!

 



فازهای 3 تا 6 پرند املاک مسکن مهر است
اسم  شرکت های پیمانکار و نشانی پروژه در عکس های زیر :

 

فاز۳ و ۴

 

پرند
نقشه پرند

فاز ۴ و۵


فاز ۵و۶

شاید براتون جالب باشه بدونید طبق آمار رسمی جمعیت غیر ثابت تهران حدود 30 میلیون نفر رسیده است و نسبت به 20 سال گذشته به دلیل تغیرات آب و هوایی،شرایط اقتصادی وآموزشی و…..مهاجرت به استان تهران  10 برابر شده است.
یکی از مناطق همجوارِ تهران پرندِ که نسبت به تهران گاهی از شرایط بهتری برخورداره!


گفته می شود سرعت رشد جمعیت در پرند ۲۵ درصد است که حدود ۲۰ برابر میانگین رشد شهرهای کشور محسوب می‌شود.
مسکن مهر پرند از سال ۱۳۸۸ با هدف ساخت ۹۶ هزار واحد مسکونی شروع شد و در گذر زمان به دلایل مختلف  به ۹۰ هزار واحد کاهش یافت که تاکنون تعداد۷۰ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و تعداد ۹ هزار واحد دیگر در مراحل تحویل یا تکمیل نهایی و نصبیات پروژه‌ها است و به زودی تحویل میشن.



بیشترین تعداد مسکن مهر  در شهر پرند ساخته شده!
به جز سه پروژه از جمله کیسون، صدرانو و اساس گسترش شهر، بقیه واحدهای مسکن مهر (حدود ۶۰۰۰ واحد) تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.


عمده واحدها از نظر ابنیه تکمیل شده اما اغلب معطل زیرساخت‌ها و
.انشعابات هستند

تکمیل و آماده افتتاح بودن پنج هزار واحد مسکن مهر در فازهای چهار، پنج و شش این شهر در 22 بهمن امسال انجام شد.

مساله مهم دیگر در بستن پرونده مسکن مهر به متقاضیان غیر موثر برمی‌گردد که با وجود تکمیل واحد خود نسبت به تکمیل موجودی و تحویل واحد خود اقدام نمی‌کنند. پروژه‌هایی داریم که بعد از ۳ یا ۴ سال هنوز به صورت متوسط ۵۰ نفر آنها نسبت به تحویل واحد خود اقدام ننموده‌اند که باید برای آنها به صورت ویژه تصمیم‌گیری شود.

 

 

 مسکن مهر پرند از نظر شکلی و نزدیکی به شهر تهران با مسکن مهر پردیس قابل مقایسه است؛ اما تفاوت اصلی آن با پردیس این است که بخشی از متقاضیان ما جزو متقاضیان موثر (متقاضی سکونت) نبودند و برای سرمایه گذاری واحد را تقاضا کرده‌اند. متقاضی موثر از نظر من دو دسته هستند.

 کسانی که از نظر مالی موثر هستند و به موقع موارد مالی را پرداخت می‌کنند و دیگری کسانی که متقاضی سکونت هستند. معمولا کسانی که متقاضی سکونت نیستند، موارد مالی را نیز به موقع پرداخت نمی‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که صاحبان حدود ۱۳ هزار واحد آماده شده‌ مسکن مهر پرند از تحویل آن‌ها خودداری می‌کنند، گفت: بیشتر این واحدها توسط دلالان خریداری شده و بانک مسکن اخطار داده که اگر از تحویل امتناع کنند، سود تسهیلات آن‌ها را از ۴ به ۱۸ درصد افزایش می‌دهد.

 

افق جمعیت پرند 500 هزار نفر است که هم اکنون بر اساس برآوردهای غیر رسمی در حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار نفر در این شهر ساکن شده‌اند.

خبر خیلی خوب اینکه مدیر عامل عمران پرند وعده احداث بزرگ راه جدیدی  از کنارگذر جنوبی تهران از مسیر آبیک به سمت پرند رو داده .

 


طرح جایگزین مسکن مهر کلید خورده است

 

حبیب‌اله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برنامه مهم دیگر شهرهای جدید که مورد تاکید رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قرار دارد عرضه ۲۰۰ هزار واحد مشارکتی تا سال ۱۴۰۰ است که اقدامات اولیه انجام شده و ستاد خاصی در شرکت مادر شکل گرفته که پیشبرد این پروژه‌ها را مانیتور می‌کند. امیدواریم در قالب مشارکت مدنی با همکاری بخش خصوصی این برنامه محقق شود.



خرید و فروش مسکن مهر

متقاضیان خرید و فروش این واحدها می توانند با مراجعه به کارگزاری مسکن مهر که در شهر جدید پرند قرار گرفته ابتدا درخواست خود را به منظور انتقال مالکیت اعیان این واحدها به منظور انجام معامله خرید و فروش مطرح کنند و از این مسیر اقدام به انجام معامله کنند.

معاملات قانونی مسکن مهر را دارای مزایای بسیار زیاد و قابل توجهی برای هر دو سمت خریدار و فروشنده این واحدهاست؛ خریداران با مراجعه به کارگزاری های مسکن مهر می توانند از آخرین وضعیت پرداختی های انجام شده برای واحد مورد معامله اطلاع حاصل کنند و علاوه بر آن مالکیت واحد را در همان زمان با جایگزینی نام خریدار با نام فرد فروشنده و انتقال اقساط وام به نام وی، به ثبت برسانند.

این در حالی است که انجام معاملات قانونی نیز این مزیت را برای فروشنده به همراه دارد که با انتقال تعهد بازپرداخت وام مسکن مهر به فرد دیگر و ملزم شدن وی به پرداخت اقساط ماهانه دیگر خطری از بابت عدم پرداخت اقساط از سوی خریدار و ایجاد بار مالی و اجبار به پرداخت اقساط از سوی مالک اول وجود نداشته باشد؛ در معاملات زیرزمینی و غیر قانونی از آنجا که تعهد پرداخت اقساط تسهیلات بانکی به نام خریدار جدید منتقل نمی شود همواره این خطر برای فروشنده وجود دارد که به دلیل عمل نکردن خریدار به تعهدات مالی خود در این زمینه فروشنده مجبور به پرداخت اقساط و تحمل مشکلات و درگیری های بعدی شود؛از این رو خرید وفروش غیر قانونی و زیر زمینی واحدهای مسکن مهر با توجه به آنکه مسیر سهل و آسانی به منظور انجام این معاملات به صورت قانونی فراهم است به هیچ وجه توصیه نمی شود.

نکته های حقوقی خرید و فروش مسکن مهر
زمین‌هایی که واحدهای مسکن مهر در آن ساخته شده است به دو نوع ملکی و اجاره 99 ساله تقسیم می‌شوند. در واحدهایی که عرصه و زمین اصطلاحا به‌صورت ملکی است، یعنی متقاضیان زمین ملک را نیز تملک می‌کنند، زمین و ساختمان (عرصه و اعیان) قابل انتقال است. ولی در مجتمع‌های اجاره 99 ساله، تنها اعیان (ساختمان) منتقل می‌شود.

دستورالعملی که در خرداد ماه سال 1393 از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد، خرید و فروش واحدهای مسکن مهر آزاد شد.
خرید و فروش مسکن مهر در حال ساخت، پس از واگذاری و تحویل یا پس از تنظیم اسناد مالکیت امکان پذیر است.

 در خرید و فروش مسکن مهر ملکی، عرصه و اعیان یعنی زمین و ساختمان هر دو منتقل می‌شود. در مورد واحدهای مسکن مهر ملکی (خود مالک) که فروش اقساطی قطعی یا تدریجی آن انجام گرفته باشد، طرفین نقل و انتقال (اعم از انتقال‌دهنده و انتقال گیرنده) به‌صورت همزمان برای تغییر نام مدیون به بانک مراجعه و بانک عامل پس از انجام تشریفات قانونی و تسویه بدهی معوقه و به‌روزرسانی اقساط، نسبت به تغییر نام مدیون در دفترچه فروش اقساطی اقدام کند.

در نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر اجاره 99 ساله، تنها اعیان یعنی ساختمان ملک منتقل می‌شود و زمین در مالکیت دولت باقی می‌ماند و به‌صورت 99 ساله به متقاضی اجاره داده می‌شود. در این املاک، طرفین نقل و انتقال (انتقال دهنده و انتقال گیرنده) برای تغییر نام مدیون هم زمان به بانک مراجعه و بانک پس از انجام تشریفات قانونی و تسویه بدهی معوقه و به‌روز رسانی اقساط، مراتب را به مرجع صدور معرفی نامه (اداره کل راه و شهرسازی/ شرکت عمران شهر جدید/ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) جهت جایگزینی مستأجر در قرارداد اجاره عرصه اعلام می‌کند.

پیشنهاد سردبیر
تحویل باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر تا پایان سال

در مواردی که برای واحد مسکن مهر، قرارداد پیش فروش بین سازنده و متقاضی منعقد شده، ولی هنوز مراحل مربوط به واحد و فروش اقساطی انجام نشده است، باید ابتدا مراحل لازم برای تخصیص وام و دریافت دفترچه اقساط انجام شود و سپس به ترتیبی که در مورد واحدهای ساخته شده بیان شد، برای انتقال مالکیت اقدام شود.

 

برای این کار واحد مورد نظر باید حتما شرایط زیر رو داشته باشه:

 

 ۱ـ در قرارداد پیش‌فروش یا صورتجلسه تخصیص واحد، نام پروژه، بلوک، طبقه و واحد تعیین و قید شده باشد.

۲ـ سفت‌کاری واحد مورد نظر به اتمام رسیده باشد.

 

۳ـ پروژه‌ای که واحد در آن قرار دارد، قابلیت دریافت وام و تسهیلات و اخذ دفترچه اقساط را داشته باشد. (شرایط دریافت وام مسکن)


۴ـ تا زمانی که واحدهای مسکن مهر سند رسمی ندارند، استعلام مالکیت آنها از اداره ثبت اسناد امکان پذیر نیست. مرجع اطلاع از مالکیت مسکن مهر، شرکت‌های عمران شهرهای جدید یا اداره کل راه و شهرسازی است.

 

۵ـ یکی از شرایط نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر، نداشتن بدهی معوقه و تسویه بدهی‌های گذشته در مورد آن واحد است. فروشنده واحد مسکن مهر نباید در رابطه با اقساط وام بانکی بدهی داشته باشد. همچنین، واحد مسکن مهر نباید به سازمان ملی زمین و مسکن یا شرکت عمران شهرهای جدید یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بدهی داشته باشد. در صورتی که واحد در این مورد بدهی داشته باشد، باید برای تسویه بدهی‌های مذکور اقدام شود. قابل توجه است که شخص خریدار واحد مسکن مهر صرفا می‌تواند یک واحد مسکن مهر را خریداری کند و تغییر نام مدیون در بانک و انتقال سند اعیانی را به انجام برساند.

 

مدارک لازم برای انتقال مسکن مهر در شرکت‌های عمران مسکن شامل، مدارک شناسایی خریدار و فروشنده، قرارداد و صورتجلسه انتخاب واحد، حضور همزمان خریدار و فروشنده برای انتقال الزامی است،‌ مالکان دارای کارت قسط باید ابتدا برای انتقال تسهیلات به بانک مسکن مراجعه کنند. در این مرحله مواردی از جمله معرفی ضامن و مدارک مربوط به ضمانت نیز لازم است. امکان تنظیم سند رسمی ملک در صورتی وجود دارد که کار ساخت واحد به اتمام رسیده و برای واحدها، پایان کار ساختمانی صادر شده باشد. پس از آن برای اخذ اسناد تفکیکی اقدام می‌شود و در این مرحله، مالکان می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم در گرفتن سند مجزای واحد خود به شرکت‌های عمران شهرهای جدید مراجعه کنند.

نکاتی برای خریداران عزیز
۱ـ مهم ترین نکته داشتن تضمین برای خریدار میباشد که با مبلغ سفته۵۰ میلیونی که فروشنده امضا و تسلیم خریدار میکند( جهت ضمانت انجام کار و تضمین سلامت واحد ) انجام میگیرد.

۲ـ ضمانت دوم توسط دفتری که عقد قرارداد را انجام میدهد هست که توسط مهر معتبر با جواز بدون تنظیم مبایعه در صورت فوت فروشنده وکالت باطل میگردد.

۳ـ استعلام قرارداد واگذاری واحد از دبیرخانه کارگذاری مسکن مهر پرند(پرونده واحد فاقد شکایت ومسدودی حساب به عنوان مهریه زوجه و… باشد )

۴ـ استعلام حساب از موجودی واریز شده به حساب مسکن مهر پرند با مهر بانک مسکن

۵ـ موجود بودن اصل فیش های واریزی ( سال ۹۱فیش های واریزی خرید و فروش میشده در صورت نبودن هر احتمالی اعم از واگذاری به شخص دیگر و.. وجود دارد)

۶ـ موجود بودن قرارداد واگذاری با ۲مهر برجسته (در صورت نبودن به دلیل عدم چاپ قرارداد از سمت کارگذاری مسکن مهر احتمال دارد طبقه وجهت و بلوک اعلامی تا چاپ قرارداد تغییر نماید)

 ۷ـ تنظیم وکالت محضری با ذکر مشخصات کامل واحد

۸ـ تنظیم تعهد نامه محضری و اقرار نامه در صورت فوت فروشنده

۹ـاستعلام از سایت مسکن مهر و گرفتن پیرینت از مشخصات واحد که شامل شماره پرونده واحد و مشخصات فردی ثبت نام کننده میباشد

۱۰ـ در پایان با کلیه مدارک به کارگذاری مسکن مهر مراجعه و شماره موبایل نفر اول را به شماره خود تغییر داده وانتقال قطعی سند را انجام دهید

بعد  از آن‌که خرید و فروش مسکن مهر در سال ۹۳، آزاد و قراردادهادی پنج برگی ارایه شد، مردادماه سال ۱۳۹۷  روند واگذاری عرصه نیز  که زمینه اعطای سند مالکیت است کلید خورد. هم‌اکنون متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبالغی که البته به شکل اقساطی و با تخفیف ارایه می‌شود اقدام به دریافت سند تک برگی کنند.

 

در شهر جدید پرند قیمت عرصه در اواخر سال گذشته بین شش تا ۹ میلیون تومان تعیین و البته هنوز به‌روزرسانی نشده است. نحوه‌ی پرداخت مبلغ قدرالسهم نیز به دو روش پرداخت نقدی شامل ۳۰ درصد تخفیف و هم‌چنین پرداخت اقساطی با ۲۰ درصد پیش پرداخت و الباقی به صورت اقساط پنج ساله و بدون بهره خواهد بود. کسانی هم که دست چک ندارند می‌توانند سفته بدهند. در همین رابطه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفته است: درآمد حاصله از فروش عرصه صرفا در سایت مسکن مهر هزینه می‌شود که این موضوع باعث تسریع در احداث مترو و ریل باس و افزایش خدمات رفاهی شهروندان در سایت مسکن مهر خواهد شد. ضمنا قیمت عرصه‌ی مسکن مهر پرند برای متقاضیان مربوطه یک سوم قیمت روز محاسبه شده است.


قرارداد رسمی پیش فروش مسکن مهر چهار برگی است که به «دفترچه چهار برگی» نیز معروف است. این قرارداد در حال تبدیل شدن به دفترچه های 5 برگی است. از جمله مندرجات این قرارداد نام پروژه، بلوک، تخصیص و تعیین واحد، طبقه، جهت، مساحت و قیمت تمام شده واحد است.

 

این قرارداد که توسط کارگزاری مسکن مهر در شرکت عمران به متقاضی مسکن مهر تحویل می شود، از معتبرترین سند واحدهای مسکن مهر محسوب که از ویژگی های منحصر بفرد آن مصونیت در برابر جعل نام برده شد! جهت خرید و فروش مسکن مهر ، موجود بودن اصل قرارداد 5 برگی الزامی است، در غیر اینصورت احتمال هرگونه واگذاری به غیر و… وجود دارد.

 

تنظیم و صدور سند مالکیت به نام متقاضی در اداره ثبت، منوط به ارائه نقشه با مختصات UTM به این اداره و طی مراحل خاص شامل تفکیک عرصه و صدور سند عرصه و نهایتاً انجام تفکیک آپارتمانی که در دست اقدام می باشد، است. تحویل اسناد اعیانی واحدهای مسکونی مهر به متقاضی به منزله تصفیه متقاضی با دستگاه های متولی احداث این واحدها (بانک مسکن، شرکت عمران شهر مربوطه) خواهدبود.

 

بنابراین متقاضیان برای دریافت سند مالکیت باید براساس بخشنامه ابلاغی مورخ 27/08/1393 که از جمله آن «دریافت دفترچه قسط ، فقدان بدهی بدهی معوق بابت اقساط تسهیلات به بانک عامل و در رهن بانک عامل بودن سند اعیانی واحد» است، اقدام نمایند. ادارات ثبت اسناد نیز ملزم گردیدند با رعایت انجام موارد ذکر شده نسبت به تحویل سند اعیانی به متقاضی اقدام نمایند.

به موجب بخشنامه مورخ 13/03/1393 وزیر مسکن با عنوان «دستورالعمل اجرایی معاملات ثانویه واحدهای مسکونی مهر (اعم از تمام شده و نیمه تمام)»، امکان نقل و انتقال واحدها با شرایط درج شده در دستورالعمل مجاز گردید که از جمله این شرایط، نقل و انتقال هر واحد مسكن مهر صرفاً با شرط عدم بدهی معوق انتقال دهنده به بانك عامل از بابت اقساط تسهیلات دریافتی به دولت (سازمان ملی زمین و مسكن/ شركت عمران شهرهای جدید) از بابت اجاره عرصه و یا با تسویه بدهی های معوق مذكور و سایر بدهی های احتمالی مربوط به واحد مسكن مهر (اعم از استفاده از تنخواه سازمان ملی زمین و مسكن، شركت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی برای تكمیل واحد و یا تسویه كامل سهم آورده به سازنده) است.

 

قرارداد اجاره به شرط تملیک را که «قرارداد اجاره به شرط مشروط» نیز نام نهاده اند، عقدی است که در آن، مستاجر در طول مدت اجاره، مالک منافع می شود ولی حق دارد به شرط عمل به تعهدات، در پایان مدت اجاره مالک عین مورد معامله شود. به تعبیر قضایی، «شرط بیع در ضمن عقد اجاره كه با پرداخت تمام اقساط ،مستأجر (مشروط له) مالك عین مستاجره می‌شود.

پیشنهاد سردبیر
اخطار سه ماهه به مسکن مهری‌ها

 

صرف نظر از اختلاف نظراتی که در خصوص ماهیت حقوقی عقد اجاره به شرط تملیک وجود دارد و برخی نظر دارند که با توجه به مقررات مواد 10 و 219 و220 قانون مدنی، ماده 15 اصلاحی قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب 62 و قانون الحاق دو تبصره به ماده 15 مصوب 76 ، مواد 11، 59 ، 65 و  57 آیین‌نامه اعطائی تسهیلات بانکی مصوب 14/10/1362 با اصلاحات بعدی آن و مواد 6 و 16 و 17 دستورالعمل اجرایی قرارداد اجاره به شرط تملیک شورای پول و اعتبار مصوب 1362 این عقد یکی از عقود معین نوظهور در سیستم حقوقی است که ماهیت مستقلی از عقود اجاره و بیع دارد، باید گفت ماهیت آن عقد اجاره ای است که در آن شرط تملیک عین مستأجره به صورت مشروط صورت می گیرد به نحوی که انتقال عین در زمان وقوع عقد حاصل نشده بلکه تنها بعد از پرداخت آخرین قسط اجاره بهاء صورت می گیرد و از این زمان است که مستأجر مالک عین مستأجره می شود و به همین جهت برخی آن را عقد اجاره به شرط تملیك به عنوان عقد بیع نیز می دانند.

 

بدیهی است که با پرداخت آخرین قسط اجاره، مستأجر که مالک عین مستأجره شده، در صورتی که سند هنوز به نام مؤجر صادر نشده می تواند، پس از طی تشریفات مذکور در بخشنامه، نسبت به انتقال رسمی در شرکت عمران به نام خود و متعاقب آن با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک برای دریافت سند مالکیت به نام خود اقدام کند.

مسکن مهر پرند دیوار
مسکن مهر پرند فاز 6
مسکن مهر پرند شیپور
مسکن مهر پرند پروژه مپسا
مسکن مهر پرند کیسون فاز 7
مسکن مهر پرند نی نی سایت
مسکن مهر پرند پروژه کیسون
مسکن مهر پرند کجاست
مسکن مهر پرند اینتاپارس
مسکن مهر پرند ارش ارمه
مسکن مهر پرند اجاره
مسکن مهر پرند اساس گستر شرق
مسکن مهر پرند احجام
مسکن مهر پرند اخبار
مسکن مهر پرند اپارتمان
مسکن مهر پرند استقلال
مسکن مهر پرند بهتره یا هشتگرد
مسکن مهر پرند بهتر است یا پردیس
مسکن مهر پرند بهتر است یا هشتگرد
مسکن مهر پرند بستاب بنا
مسکن مهر بهزیستی پرند
خرید مسکن مهر پرند با وام
مسکن مهر پرند سابیر بین الملل
پیگیری مسکن مهر پرند با شماره پرونده
تماس با مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند پروژه سابیر بین الملل
مسکن مهر پرند پروژه توسار
مسکن مهر پرند پروژه هسا 2
مسکن مهر پرند پروژه سامان 2
مسکن مهر پرند پروژه هسا 1
مسکن مهر پرند پروژه تک ایستا
مسکن مهر پرند تهران
مسکن مهر پرند تحویل
مسکن مهر پرند تهران دیوار
مسکن مهر پرند تهران کجاست
مسکن مهر پرند تی نیوز
مسکن مهر پرند توسار
مسکن مهر پرند تلفن
قیمت مسکن مهر پرند تهران
مسکن مهر پرند ثبت نام
ثبت نام مسکن مهر پرند 97
ثبت نام مسکن مهر پرند 98
ثبت نام مسکن مهر پرند در سال 98
ثبت نام مسکن مهر پرند ۹۸
ثبت نام مسکن مهر پرند تهران
ثبت نام مسکن مهر پرند بدون متقاضی
ثبت نام مسکن مهر پرند 96
ثبت نام مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند جهاندیده
مسکن مهر جدید پرند
مسکن مهر پرند خبر جدید
مسکن مهر شهر جدید پرند
جمعیت مسکن مهر پرند
جزئیات مسکن مهر پرند
اخبار جدید مسکن مهر پرند
اخبار جدید مسکن مهر پرند کوزو فاز 6
مسکن مهر پرند متری چند
مسکن مهر پرند فاز چهار
از مسکن مهر پرند چه خبر
چگونگی ثبت نام مسکن مهر پرند
چه خبر از مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند حسا۱
مسکن مهر پرند حسا۱ کی تحویل میدهند
مسکن مهر پرند هسا یک قیمت دیوار
مسکن مهر پرند هسا یک دیوار
مسکن مهر پرند خرید
مسکن مهر پرند خوبه
مسکن مهر پرند خرید و فروش
مسکن مهر پرند-کارشناسی-خرید و فروش-سبحانی
خریدار مسکن مهر پرند
خرید مسکن مهر پرند دیوار
خانه مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند در شیپور
مسکن مهر پرند دریای نور
مسکن مهر در پرند
مسکن مهر در پرند تهران
قیمت مسکن مهر پرند در سال 97
قیمت مسکن مهر پرند دیوار
سرمایه گذاری در مسکن مهر پرند
قیمت خانه در مسکن مهر پرند
ثبت نام در مسکن مهر پرند
قیمت آپارتمان در مسکن مهر پرند
خرید خانه در مسکن مهر پرند
اجاره آپارتمان در مسکن مهر پرند
خرید آپارتمان در مسکن مهر پرند
فروش آپارتمان در مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند رهن
مسکن مهر پرند رباط کریم
قیمت روز مسکن مهر پرند
کد رهگیری مسکن مهر پرند
سایت رسمی مسکن مهر پرند
اخبار روز مسکن مهر پرند
روابط عمومی مسکن مهر پرند
رهن کامل مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند زیرساخت ارین
مسکن مهر پرند کیسون زون 6
مسکن مهر پرند کیسون زون 2
زمان تحویل مسکن مهر پرند کوزو فاز 6
زمان تحویل مسکن مهر پرند پروژه کیسون
زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا 2
زمان تحویل مسکن مهر پرند
زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا
مسکن مهر پرند سایت
مسکن مهر پرند سابیر
مسکن مهر پرند سامان 2
مسکن مهر پرند سنگسر
قیمت مسکن مهر پرند سال 98
مسکن مهر پرند شرکت سابیر بین الملل
مسکن مهر پرند شرکت عمران
مسکن مهر پرند شهرک سلام
مسکن مهر پرند شهرک آفتاب
مسکن مهر پرند شرکت کیسون
مسكن مهر پرند شركت كوزو
مسکن مهر پرند شرکت
ضامن وام مسکن مهر پرند
شرایط ضامن وام مسکن مهر پرند
طرح مسکن مهر پرند
طرح ملی مسکن مهر پرند
مسکن مهر عمران پرند
سایت مسکن مهر عمران پرند
عرصه مسکن مهر پرند
عکس مسکن مهر پرند
عکس مسکن مهر پرند فاز 5
عکسهای مسکن مهر پرند
قیمت عرصه مسکن مهر پرند
مسکن مهر غدیر پرند
مسکن مهر پرند فاز 6 سابیر بین الملل
مسکن مهر پرند فروشی
مسکن مهر پرند فاز 4
مسکن مهر پرند فاز 5
مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو
مسکن مهر پرند فاز ۶
مسکن مهر پرند فاز۵
مسکن مهر پرند قیمت
اخبار مسکن مهر پرند قطره
خرید مسکن مهر پرند قیمت
قیمت مسکن مهر پرند کیسون
قیمت مسکن مهر پرند کوزو فاز 5
قیمت مسکن مهر پرند فاز 6
قیمت مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون
مسکن مهر پرند کیسون
مسکن مهر پرند کوزو فاز 5
مسکن مهر پرند کوزو ۶
مسکن مهر پرند کیسون فاز 9
مسکن مهر پرند کیسون فاز 10
مسکن مهر پرند کیسون فاز 8
مسکن مهر آشیان گستر پرند
گوگل مسکن مهر پرند پروژه کیسون
گروه تلگرام مسکن مهر پرند
گران شدن مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند پروژه لادن
لیست پروژه های مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند میثم نهاجا
مسکن مهر پرند مپسا
مسکن مهر پرند متقاضیان
مسکن مهر پرند مترو
مسکن مهر پرند متقاضی
مسکن مهرماه پرند
مسکن مهر پرند ورود متقاضیان
مسکن مهر پرند صنف نقاشان
مسکن مهر پرند پروژه نیلوفر
نقشه مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند ورود
مسکن مهر پرند و پردیس
مسکن مهر ویلایی پرند
سایت مسکن مهر پرند ورود متقاضیان
مقایسه مسکن مهر پرند و پردیس
مسکن مهر پرند هسا 1
مسکن مهر پرند هسا
مسکن مهر پرند هسا 2
مسکن مهر پرند هسا 3
مسکن مهر پرند هسا 4
مسکن مهر پرند هسا یک
مسکن مهر پرند هسا دیوار
مسکن مهر پرند هشتگرد
مسکن مهر پرند یا پردیس
مسکن مهر پردیس بهتره یا پرند
مسکن مهر پرند هسا 1 فاز 6
قیمت مسکن مهر پرند هسا 1
زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا 1
قیمت مسکن مهر پرند فاز 2
مسکن مهر پرند فاز 6 هسا 2
مسکن مهر پرند فاز 3
مسکن مهر پرند پروژه هسا 3
قیمت مسکن مهر پرند فاز 3
قیمت مسکن مهر پرند فاز 6 هسا 3
قیمت مسکن مهر پرند فاز 4
فروش مسکن مهر پرند فاز 4
خرید مسکن مهر پرند فاز 4
فروش امتیاز مسکن مهر پرند فاز 4
فاز 4 مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا
مسکن مهر پرند فاز 5 کیسون
مسکن مهر پرند فاز 5 کوزو
قیمت مسکن مهر پرند فاز 5
قیمت مسکن مهر پرند فاز 5 کوزو
قیمت مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا
خرید مسکن مهر پرند فاز 5
سند 5 برگی مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون
مسکن مهر پرند کوزو 6
مسکن مهر پرند فاز 6 فرابتن
مسکن مهر پرند فاز 6 هسا
فاز 6 مسکن مهر پرند
نقشه فاز 6 مسکن مهر پرند
فاز 6 کیسون مسکن مهر پرند
قیمت مسکن مهر پرند در سال 96
قیمت مسکن مهر پرند در سال 98
پیشنهاد سردبیر
خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر پرند + زمان تحویل

مسکن مهر پرند
قیمت مسکن مهر پرند کوزو فاز 5
قیمت مسکن مهر پرند فاز 6
قیمت مسکن مهر پرند کیسون
جدیدترین اخبار مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند ورود متقاضیان
اخبار جدید مسکن مهر پرند
مسکن مهر شهر جدید پرند
مسکن مهر پرند هسا 1
ثبت نام مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند هسا 1 فاز 6
خبر مسکن مهر پرند
قیمت مسکن مهر پرند در سال 99
عکس مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند دیوار
مسکن مهر شهر پرند
قیمت روز مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند شرکت کیسون
مسکن مهر پرند شیپور
سایت ثبت نام مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند کیسون فاز 6
نقشه مسکن مهر پرند
قیمت مسکن مهر پرند در سال 97
مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو
مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون
مسکن مهر پرند کوزو 6
مسکن مهر پرند فاز 6
مسکن مهر پرند فاز 5
مسکن مهر پرند کیسون
مسکن مهر پرند تهران
مسکن مهر پرند هسا
مسكن مهر پرند شركت كوزو
مسکن مهر پرند هسا یک قیمت دیوار
ثبت نام مسکن مهر پرند 99
جدیدترین اخبار مسکن مهر پرند قطره
اخبار مسکن مهر پرند قطره
خرید مسکن مهر پرند قیمت
دیوار مسکن مهر پرند فاز 6
مسکن مهر پرند کجاست
مسکن مهر پرند کیسون فاز 7
گران شدن مسکن مهر پرند
نوبت گیری مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند کیسون فاز 8
فاز 6 مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند قیمت
مسکن مهر پرند کیسون فاز 10
قیمت مسکن مهر پرند فاز 6 سابیر بین الملل
مسکن مهر پرند فاز ۶ کیسون
مسکن مهر پرند عمران
قیمت عرصه مسکن مهر پرند
مدیر عامل مسکن مهر پرند
طرح ملی مسکن مهر پرند
طرح مسکن مهر پرند
ضامن وام مسکن مهر پرند
مسکن مهر شهر پرند تهران
مبلغ عرصه مسکن مهر پرند
عکس از مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند فروش
ثبت نام مسکن مهر پرند 98
صدور کارت قسط مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند فروشی
مسکن مهر پرند فاز ۴
مسکن مهر غدیر پرند
مسکن مهر پرند فاز 6 سابیر بین الملل
مسکن مهر پرند فاز 6 فرابتن
گروه تلگرام مسکن مهر پرند
مسکن مهر هشتگرد پرند
مسکن مهر پرند یا پردیس
مسکن مهر پرند بهتره یا هشتگرد
مسکن مهر پرند هسا یک
مسکن مهر های پرند
مسکن مهر پرند هسا 3
قیمت مسکن مهر در فاز 4 پرند
مسکن مهر پرند هسا 4
خرید مسکن مهر پرند فاز 4
ثبت نام مسکن مهر پرند 1400
مسکن مهر پرند پروژه هسا 1
قیمت مسکن مهر پرند فاز 3
قیمت مسکن مهر پرند فاز 6 هسا 3
قیمت مسکن مهر پرند فاز شش هسا 3
قیمت مسکن مهر پرند فاز 2
مسکن مهر پرند پروژه سامان 2
قیمت مسکن مهر پرند هسا 1
مسکن مهر پرند هسا 2
مسکن مهر پرند پروژه هسا 2
فاز 4 مسکن مهر پرند
وضعیت مسکن مهر در پرند
مسکن مهر پرند متقاضی
مسکن مهر مپسا پرند
مسکن مهر پرند پروژه مپسا
قیمت مسکن مهر پرند مپسا
مسکن مهر پرند مشهد
مسکن مهر پرند میثم نهاجا
مسکن مهر پرند فاز 4
مسکن مهر پرند پروژه لادن
لیست پروژه های مسکن مهر پرند
قیمت مسکن مهر پرند میثم نهاجا
مسکن مهر پرند پروژه نیلوفر
مسکن مهر پرند کوزو فاز 5
مسکن مهر پرند در دیوار
مقایسه مسکن مهر پرند و پردیس
مسکن مهر و پرند
قیمت مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا
مسکن مهر پرند شهرک سلام
مسکن مهر ویلایی پرند
سند 5 برگی مسکن مهر پرند
کارگزاری مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند سایت شیپور
ثبت نام مسکن مهر پرند سال 99
ثبت نام مسکن مهر پرند ۱۴۰۰
ثبت نام مسکن مهر پرند در سال 98
ثبت نام عرصه مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند ثبت نام
مسکن مهر پرند کی تحویل داده می شود
مسکن مهر پرند تحویل
مسکن مهر پرند توسار
مسکن مهر پرند تحویلی
مسکن مهر پرند تی نیوز
سامانه ثبت نام مسکن مهر پرند
قیمت ثبت نام مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند چیست
مسکن مهر پرند متری چند
عرصه مسکن مهر پرند چیست
از مسکن مهر پرند چه خبر
جزئیات مسکن مهر پرند
فروش مسکن مهر پرند جدید
مسکن مهر پرند جهاندیده
مسکن مهر جدید پرند
قیمت مسکن مهر پرند جدید
مسکن مهر پرند تهران دیوار
مسکن مهر پرند تهران کجاست
مسکن مهر پرند اینتاپارس
مسکن مهر پرند ارش ارمه
مسکن مهر پرند اپارتمان
مسکن مهر پرند ارزان
مسکن مهر پرند اساس گستر شرق
مسکن مهر پرند استعلام
مسکن مهر پرند کیسون فاز 9
مسکن مهر پرند نی نی سایت
مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا
مسکن مهر پرند اجاره
مسکن مهر پرند بهتر است یا هشتگرد
مسکن مهر پرند بهتر است یا پردیس
کدام پروژه مسکن مهر پرند بهتر است
تماس با مسکن مهر پرند
ورود به مسکن مهر پرند
بي توجهي به مسكن مهر پرند شهرك سابيربين الملل
کدام فاز مسکن مهر پرند بهتر است
مسکن مهر پرند شرکت سابیر بین الملل
خرید مسکن مهر پرند با وام
پیگیری مسکن مهر پرند با شماره پرونده
مسکن مهر پرند سابیر بین الملل
چگونه در مسکن مهر پرند ثبت نام کنیم
همه چیز درباره مسکن مهر پرند
روابط عمومی مسکن مهر پرند
اخبار روز مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند کیسون زون 6
مسکن مهر پرند کیسون زون 2
راهنمای خرید مسکن مهر پرند
کد رهگیری مسکن مهر پرند
سرمایه گذاری در مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند رهن شیپور
مسکن مهر پرند رهن
مسکن مهر پرند پروژه شهرری
مسکن مهر پرند کیسون زون هشت
زمان تحویل مسکن مهر پرند پروژه کیسون
مسکن مهر پرند سامان
قیمت مسکن مهر پرند سال 98
قیمت مسکن مهر پرند سال 99
قیمت مسکن مهر پرند سابیر بین الملل
مسکن مهر پرند سایت
اجاره زمین مسکن مهر پرند
زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا 1
زمان تحویل مسکن مهر پرند پروژه کیسون فاز 6
زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا 2
اجاره آپارتمان در مسکن مهر پرند
ثبت نام در مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند خوبه
مسکن مهر پرند-کارشناسی-خرید و فروش-سبحانی
مسکن مهر پرند سه خوابه
خرید مسکن مهر پرند دیوار
مسکن مهر پرند خرید
استعلام حقوقی مسکن مهر پرند
چگونگی ثبت نام مسکن مهر پرند
چه خبر از مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند حسا۱
خرید مسکن مهر پرند کوزو
مسکن مهر پرند در شیپور
آپارتمان در مسکن مهر پرند
کلاهبرداری در مسکن مهر پرند
در مورد مسکن مهر پرند
قیمت خانه در مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند نوبت دهی
اجاره مسکن مهر پرند دیوار
مسکن مهر پرند دریای نور
مسکن مهر پرند دو خوابه
مسکن مهر در پرند تهران
مسکن مهر پرند شرکت عمران

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد آرا: 170

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها