املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

خط اتوبوس از ایستگاه راه آهن (ریل باس) به مقصد فاز ۶ شهر پرند با حضور حمیدرضا اله یاری شهردار پرند، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و معاونین خدمات شهری و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری، عصر امروز آغاز به کار کرد.

 

 

 

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند در جریان افتتاح این خط اتوبوس، اظهار داشت: بهره مندی شهروندان عزیز از ناوگان حمل و نقل عمومیِ مناسب، یکی از مهمترین اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند به شمار می رود و ما با اشراف کامل به این نیاز اساسی شهروندان به دنبال توسعه حمل و نقل درون و برون شهری هستیم.

شهردار پرند افزود: با توجه به استفاده جمعیت زیادی از شهروندان گرامی از قطار شهری جهت سفر به تهران و عدم وجود پایانه تاکسی و اتوبوس در این ایستگاه، خط اتوبوس به طور آزمایشی از ایستگاه ریل باس به فاز ۶ در دو مسیر رفت و برگشت راه اندازی شد.

اله یاری در پایان خاطر نشان کرد: مسیر این خط اتوبوس میدان استقلال، بلوار جمهوری و بلوار شهید سلیمانی تا انتهای فاز ۶ را در بر می گیرد و کلیه شهروندان می توانند از آن استفاده نمایند و یقینا در صورت استقبال شهروندان و همچنین بر اساس نیاز سنجی، این خط توسعه خواهد یافت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

پیشنهاد سردبیر
اجباری شدن کد رهگیری معاملات مسکن از امسال

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *