املاک پرند
املاک پرند

شهرک آسمان پرند کجاست؟

فاز ۶ پرند دارای پروژه بسیار عظیم و ترکیه ساز کوزو ۶ پرند است که شامل برج های ۱۴ طبقه بتنی می باشد،این برج ها دارای واحدهای تک خواب با متراژ ۶۲ متر و واحدهای ۲ خواب با متراژ ۷۸ و واحدهای ۳ خواب با متراژ ۸۸ متر می باشد.
نکته قابل توجه در پروژه کوزو 6 پرند این است که واحدهای ۱،۲،۳ خواب این پروژه از هم تفکیک شده اند و در برج های مجزا قرار گرفته اند.

نمونه واحد ۲ خواب پروژه کوزو ۶ پرند

مزایا و معایب پروژه کوزو ۶ پرند

پروژه کوزو ۶ پرند(شهرک آسمان) دارای مزایا و معایب فراوانی می باشد در اینجا به مواردی اشاره می کنیم;
مزایا:
1.دسترسی از دو بلوار انقلاب و بلوار جمهوری
۲.آب و هوای سالم و دور از آلودگی
۳.دسترسی به مراکز درمانی و خدماتی

معایب:
۱.امکانات رفاهی محدود
۲.عدم وجود وسایل نقلیه عمومی
۳.امنیت کم در محدوده شهرک

نمونه واحد ۳ خواب پروژه کوزو ۶ پرند

مشخصات بلوک های تک خواب کوزو شش پرند

بلوک های تک خواب پروژه کوزو ۶ پرند دارای ۱۵ طبقه با همکف می باشد که در هر طبقه ۸ واحد وجود دارد.
بلوک دارای دو لاین آسانسور می باشد، واحدهای تک خواب دارای متراژ ۶۲ متر می باشند که بسار خوش نقشه و قابل چیدمان می باشد.
از معایب بلوک های ۱ خواب پروژه کوزو ۶ پرند تعداد واحدهای موجود در آن می باشد که در مجموع ۱۲۰ واحد آپارتمان در یک بلوک قرار دارد که در هر طبقه ۸ واحد احداث شده است که متاسفانه مدیریت و امنیت در این بلوک ها با این تعداد واحد کمی دشوار است و نیازمند مدیریت ساختمان بسیار قوی می باشد.
از مزایای بلوک های تک خواب وجود دوربین های مداربسته در داخل و اطراف بلوک می باشد و به دلیل نداشتن پارکینگ مسقف در این پروژه مقداری امنیت اتومبیل ها را در اطراف این بلوک ها تضمین می کند ،اما همچنان باید در نظر داشت که وجود دوربین های مداربسته از دزدی و سو استفاده افراد نمی کاهد.
از دیگر مزایای بلوک های ۱ خواب پروژه کوزو فاز ۶ پرند می توان به دارا بودن آسانسورها به تگ های امنیتی برای ساکنین اشاره کرد که بدین صورت که افراد غریبه بدون داشتن این تگ ها امکان استفاده از آسانسورها را ندارند و عملا باید ۱۴ طبقه را بدون آسانسور طی کنند که بسیار دشوار است.

مشخصات بلوک های ۲ خواب کوزو شش پرند

بلوک های ۲ خواب در پروژه کوزو فاز 6 پرند دارای ۴ واحد در ۱۵ طبقه  می باشند که به نسبت بلوک های ۱ خواب تعداد واحدهای آپارتمان بسیار کمتر است.
آپارتمان های ۲ خواب کوزو شش پرند دارای متراژ ۷۸ متر می باشند و دارای ۲ اتاق خواب ۹ متری هستند،سازه بلوک ها بتنی و بسیار مستحکم هستند و مقاومت بسیار خوبی در برابر زلزله دارند.
از مزایای آپارتمان های ۲ خواب کوزو ۶ پرند می توان به مجهز بودن به ۲ لاین آسانسور اشاره کرد که یکی از آسانسورها مخصوص اثاث کشی و باربری می باشد که کار را برای ساکنین بسیار آسانتر می کند،همچنین در اطراف و داخل آپارتمان ها دوربین های مداربسته تعبیه شده است که توسط مدیریت بلوک کنترل می شود و امنیت ساختمان را تا حدی افزایش می دهد.

مشخصات بلوک های ۳ خواب کوزو ۶ پرند

بلوک های ۳ خواب در پروژه کوزو فاز 6 پرند دارای ۴ واحد در ۱۵ طبقه  می باشند که به نسبت بلوک های ۱ خواب تعداد واحدهای آپارتمان بسیار کمتر است.
آپارتمان های ۳ خواب کوزو شش پرند دارای متراژ ۸۸ متر می باشند و دارای ۲ اتاق خواب ۹ متری و ۱ اتاق ۶ متری هستند،سازه بلوک ها بتنی و بسیار مستحکم هستند و مقاومت بسیار خوبی در برابر زلزله دارند.
از مزایای آپارتمان های ۳ خواب کوزو ۶ پرند می توان به مجهز بودن به ۲ لاین آسانسور اشاره کرد که یکی از آسانسورها مخصوص اثاث کشی و باربری می باشد که کار را برای ساکنین بسیار آسانتر می کند،همچنین در اطراف و داخل آپارتمان ها دوربین های مداربسته تعبیه شده است که توسط مدیریت بلوک کنترل می شود و امنیت ساختمان را تا حدی افزایش می دهد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *