املاک پرند
املاک پرند
1 پرند

معرفی پروژه هسا+فیلم نقد‌و‌بررسی

2 پرند

پروژه هسا پرند که مخفف ( هواپیما سازی ایران ) شامل 4 بخش هسا 1 ؛ هسا 2 و هسا 3 و هسا 4 است؛ پروژه هسا در جنوب فاز 6 پرند واقع شده است .

 

پروژه هسا 1 و هسا 4 که در نزدیکی خیابان اصلی پرن که به چهار بانده معروف است و اسم حال حاضر آن بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و در گذشته نام آن بلوار جمهوری بوده است واقع شده از استقبال بیشتری نسبت به هسا 3 و هسا 2 برخوردار است چرا که دسترسی آن به خیابان اصلی و امکانات شهری نسبت به هسا 3 و هسا 2 بیشتر است.

 

یکی دیگر از مزایای هسا 1 و هسا 4 تحویل بودن واحد آن است و سکونت مالکان و در نتتیجه عمران و آبادانی و خدمات شهری بهتر نسبت به هسا 2 و 3 میباشد .

 

بطور کلی اگر بخواهیم نگاهی به پروژه هسا بیندازیم باید صادقانه بگویم که این پروژه واقعا از تقاضای خوبی برخوردار است چه برای سرمایه گذاری در آن که بیشتر در پروژه هسا 2 و هسا 3 انجام میشود و چه برای سکونت که در هسا 1 و هسا 4 انجام میشود .

 

اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر و کارشناسی به عنوان کارشناس املاک . مستغلات در پرند به این پروژه بیندازیم به باید نکاتی را به عرض برسانیم ؛ اگر قصد خرید آپارتمان در پرند و پروژه هسا پرند را دارید باید توجه داشته باشید که در این پروژه بسیاری از واحد های غیر تحویلی به صورت تهاتری هستند و حتی ثبت در سیستم عمران هم نشده اند و متاسفانه در بازار بفروش میرسند و لذا املاک پرند هشدار جدی می دهد که قبل از خرید حتما با مشاور املاک معتبر و امین مشورت داشته باشد تا خدای نکرده در دام کلاه برداران نیوفتاده و واحدهای مشکل دار را خریداری نکنید چرا که اگر واحدهای تهاتری جانمایی نشده ای را بخرید که در سیستم ثبت نشده باشند ! صاحب اول و آخر آنها خود شما هستید !

 یکی از راه های شناسایی این واحد ها سه برگی بودن سند آنهاست ؛ این نکته را همیشه یادتان باشد که سند مسکن مهر 6 برگ است که به 5 برگی معروف است چرا که برگ اول مشخصات خریدار و فروشنده را در آن قید شده و 5 برگ دیگر مفاد قرارداد است .

 

نکته دیگری که املاک پرند از شما خواهش میکند در نظر داشته باشد در زمان خرید آپارتمان در پرند رعایت کنید موضوع جابه جایی اسناد است ! دقت کنید که فقط به مبایعه نامه بسنده نکنید و حتما در دفتر خانه اسناد رسمی وکالت رسمی از مالک بر مبنای مبایعه بگیرید و بعد چک بین بانکی را تحویل مالک دهید . 

ناگفته نماند که برای مبایعه نامه ای که در دفتر املاک هم مینویسید حتما کد رهگیری بگیرید .

 

پروژه حسابداری یک از پروژه های مسکن مهر پرند می باشد که ۵۲۰ بلوک و جمع آن ۱۰ هزار واحد دارد این پروژه از واحدهای تحویلی که آماده سکونت هستند و واحدهای غیر تحویلی که هنوز تحویل داده نشده و آماده سکونت نیست و در آینده‌ای بسیار نزدیک تحویل مالکان داده خواهد شد تشکیل شده است واحدهایی که تحویل مالک آن شده است دارای وام بانکی هستند که این وام ها از ۳۰ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان شامل می شود همچنین واحدهای غیر تحویل پروژه حصار دارای مبلغ واریزی به شرکت عمران هستند که مبالغ مختلفی را شامل می‌شود.

 

در حال حاضر برای واحدهای یک خوابه مبلغ ۲۶ میلیون تومان میلیون تومان که متراژ این واحدها ۵۸ متر می باشد و برای واحدهای دو خوابه که متراژ آنها ۷۵ و ۸۴ متر می باشد مبلغ ۳ البته ۳۸ میلیون تومن واریزی در نظر گرفته شده است البته ممکن است در آینده این مبالغ افزایش پیدا کند که به آن افزایش واریزی گفته می شود لازم به ذکر است که وام‌های آموزش بانکی پروژه حصار پرند ۴ درصد می باشد

 

این پروژه تمامی امکانات رفاهی درمانی خدماتی آموزشی را دارد و یکی از بهترین پروژه های پرند است خصوصا از لحاظ نقشه های داخلی واحدها که به صورت کاملاً فلت و بهترین استفاده را از فضای قابل استفاده برده است

 

لازم به ذکر است تمامی واحدهای مسکن مهر پرند دارای وامهای بانکی با مقادیر مختلف هستند که با توجه به زمان تحویل واحدها تغییر میکند تا به حال مبالغ این وام ها ۲۵ میلیونی ۳۰ میلیونی  ۴۰ و ۴۵ میلیونی بوده است.

 

بلوک های سه طبقه واحدهای تک خوابه پروژه حساب دارای متراژهای ۵۴ و ۵۸ واحدهای دو خوابه پروژه حساب دارای متراژهای ۷۰ و ۷۴ متری و ۷۷ متری هستند

 

پروژه هسا دارای بلوک های ۴ طبقه ای و ۶ طبقه ای نیز می باشد در بلوک های چهار طبقه ای مشابه بلوک های ۳ طبقه ای پروژه حساب از آسانسور خبری نیست و فاقد آسانسور میباشد

 

در بلوک های ۳ طبقه ای و ۴ طبقه ای هسا ۱ پرند در هر طبقه ۳ واحد و در مجموع ۹ و ۱۲ واحد را مشاهده می کنید می‌کنیم

 

بلوکهای ۶ و ۸ طبق های پروژه هسا پرند در هر طبقه ۴ واحد و دارای آسانسور میباشد.

 

قیمت پروژه هسا پرند در حال حاضر برای واحد های غیر تحویلی یا همان پیش فروش ها متری چهار میلیون و پانصد هزار تومان و برای واحد های آماده تحویل و فول امکانات از پنج تا پنج میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می شوند .

 

پرند
هسا پرند
1 پرند
هسا 1 پرند



چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زری
زری
1 سال قبل

میشه خواهش کنم از واحد‌های هسا ۳ هم اطلاعات دقیقی بدین …از سال ۹۱ یک واحد دوخوابه از بنگاه خریداری کردم و با وجودیکه واریزی ۲۲ میلیونی مجدد رو یکسال و نیم قبل واریز کردیم هنوز دفترچه ی قسط رو هم دریافت نکردیم . خواهش میکنم راهنماییم کنید

زری
زری
1 سال قبل

سلام ممکنه ازتون خواهش کنم عکسی از واحد‌های هسا۳بگذاربد ، واحد ۴۸۲..من خارج از کشورم بخاطر درمان بیماری …دو سال قبل ۲۲ میلیون مجدد واریزی داشتم و گفتند دفترچه ی قسط رو بهتون میدیم .لی هنوز هم هیچ خبری از واگذاری و دفترچه نیست . لطف میکنین اگه بهم اطلاعات دقیق بدین ….یعنی هسا ۳ کارهای ساختمانیش پایان نگرفته یا مشکلات دیگه ای داره ؟ ضمنا من این واحد رو سال ۹۰ از بنگاه خریدم .یک دنیا ممنونم بابت پاسخگویی