املاک پرند
املاک پرند
مترو پرند

مترو پرند افتتاح میشود

مترو پرند

به گزارش دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند ، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه‌های اقدسیه و مرزداران متروی تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شهرداری تهران و شرکت مترو توانستند آخرین حلقه خط ۳ مترو که ایستگاه اقدسیه است را به بهره‌برداری رسانده و این خط  را تکمیل کنند. خط ۶ مترو را نیز به چهار فاز تقسیم کرده‌اند و امروز ایستگاه مرزداران که یک ایستگاه پر مسافر است و امکان جذب روزانه ۳۵ هزار مسافر را دارد، به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه خطوط مترو هم در داخل شهر تهران و هم در حومه یکی از نیازهای مبرم مردم است، به احداث متروی برون شهری اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی خط مترو به سمت هشتگرد را احداث کرده است، اما امروز قطارها با  فاصله زمانی زیاد در این خط حرکت می‌کنند. سیگنالینگ این خط تمام شده و به زودی افتتاح می‌شود، بنابراین ان شاءالله شهرداری و شرکت مترو، زمان حرکت این مسیر را به حداقل نیم ساعت برسانند که مردم عزیز هشتگرد بتوانند از ظرفیت مترو به شکل مطلوب بهره‌مند شوند.

اسلامی ادامه داد: با آقای حناچی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که با یک کار مشترک و فوری خط متروی پرند را تکمیل کنیم تا علاوه بر قطار حومه‌ای که روزانه ۱۳ تا ۱۴ رام به پرند اعزام دارد، بتوانیم با تکمیل و بهره‌برداری از متروی پرند، مردم عزیز پرند را نیز از تعمت مترو بهره‌مند کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمام خطوط متروی برون شهری با سرمایه گذاری داخلی وزارت راه و شهرسازی از منابع شرکت شهرهای جدید احداث می‌شود، به متروی پردیس نیز اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه اولیه احداث متروی پردیس نیز به امضا رسیده و طراحی‌های مقدماتی این خط انجام شده است. هماهنگی با سازمان محیط زیست در دست اقدام است که بتوانیم مسیر را نهایی کنیم و خط بدون معارض باشد. عملیات اجرایی پس از نهایی شدن پیمان به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه و قرارداد اولیه، قرار است متروی پردیس ۴۸ ماهه احداث شود. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها