املاک پرند
املاک پرند

آنچه در این مقاله میخوانید!

ایستگاه قطار پرند-تهران که به زودی در فاز 5 پرند افتتاح خواهد شد و جایگاه فعلی آن به مترو پرند تعلق می‌گیرد. ؛ یکی از مقرون به صرفه ترین وسایل نقلیه به حساب آمده و برای ساکنین پرند که بیشتر نیاز به رفت و آمد به تهران دارند واقعا نیازی اصاصی به حساب می آید.
در ادامه با مروری کامل خواهیم داشت به قطار پرند- تهران 

معرفی قطار حومه ای تهران پرند

سفر با قطارهای حومه ای یکی از جذاب ترین روش ها برای رسیدن به مقاصد کوتاه به حساب می آید. قطارهای حومه ای این امکان  را برای مسافرانی که دوست دارند به جای سوار شدن اتوبوس و تاکسی سفری بی دردسر را تجربه کنند بسیار مفید است.

در این مقاله یکی از پر رفت و آمد ترین مسیرهای ریلی کشور، یعنی قطار حومه ای تهران پرند، که برای کارمندان و دانشجویان از اهیمت بالایی برخوردار است را با هم بررسی می کنیم.

قطار حومه ای چیست؟

قبل از هر چیز، بد نیست کمی درمورد قطارهای حومه ای صحبت کنیم تا اطلاعات خود را در خصوص این نوع از قطارهای پر طرفدار بیشتر کنیم. به زبان ساده، قطارهای حومه ای به قطارهایی گفته می شود که توسط حمل و نقل ریلی، شهرهای حومه ای را به کلان شهرها متصل می کند. استفاده از قطارهای حومه ای در سراسر دنیا مرسوم است در کشور ما نیز کلان شهرهایی مانند، تهران، مشهد، اهواز و تبریز دارای قطارهای حومه ای هستند تا مسافران این شهرها بتوانند در اسرع وقت خود را به شهرهای اطراف برساندد.

قطار حومه ای پرند، تهران، مسیر روزانه کارمندان تهرانی

شهر جدید پرند یکی از شهرهای بزرگ حومه تهران به حساب می آید. این شهر جدید در سال های اخیر و با توجه به پروژه مسکن مهر پرند و افزایش جمعیت چشمگیری که در این شهر حومه ای اتفاق افتاده است به یکی از مهم ترین شهرهای اطراف تهران تبدیل شده است. با توجه به مهاجرت ساکنین شهر بزرگ تهران به پرند مشکلات حمل و نقل مسافران هر روزه در این شهر برای مردم بسیار قابل تامل است چرا که حجم گسترده ای از افرادی که در پرند زندگی می کنند در تهران شاغل هستند و باید مسیر تهران تا پرند را روزانه طی کنند.

پیشنهاد سردبیر
فرصت دو هفته ای به مالکان خانه های خالی

 

مسیر جاده ای تهران پرند، یکی از مسیرهای شلوغ جاده ای به حساب می آید چرا که در این راه مسافران هر روزه تهران قم هم دیده می شوند. پس با این حساب مسافران پرند باید به دنیال راه بهتری برای طی کردن روزانه این مسیر در نظر بگیرند و در اینجا هیچ انتخابی بهتر و اقتصادی تر از سفر با قطار حومه ای تهران پرند به نطر نمی رسد.

قطار حومه ای تهران پرند، مسیر پر تردد دانشجویی

شهر اروپایی پرند شامل دو دانشگاه مختلف است و روزانه این دو دانشگاه میزبان جچم گسترده ای از دانشجویانی هستد که برای تحصیل به پرند می آیند. بیشتر دانشجویان این دو دانشگاه اهل تهران هستند و برای شرکت در کلاس های دانشگاه مجبور به طی کردن مسافت طولانی هستند. اما طی کردن این مسیر طولانی با اتوبوس و تاکسی چندان هم جذاب به نظر نمی رسد. پیشنهاد سامتیک برای دانشحویان پرندی استفاده از قطارهای حومه ای است که روزانه مسافران زیادی را به مقصد می رساند.

 

 

ساعت حرکت قطار حومه ای تهران، پرند و پرند، تهران

قطار حومه ای تهران پرند یکی از مهم ترین و پر مسافر ترین قطارهای حومه ای در کشور به حساب می آید. به همین دلیل این قطار در بازه های زمانی متفاوتی در روز خدمات حمل و نقل مسافران را انجام می دهد تا مسافران با رضایت خاطر بتوانند در زمان دلخواه خود این مسیر کوتاه را با قطار طی کنند.

اولین ساعت حرکت قطار حومه ای تهران در روز، ساعت ۳:۳۰ بامداد است و آخرین ساعت جرکت این قطار ساعت ۲۱ شب به حساب می آید. با این تفاسیر می توان این حدس را زد که این قطار حومه ای در روز تردد زیادی دارد.

ساعت حرکت قطار تهران پرند ساعت حرکت قطار پرند تهران
از تهران به پرند از پرند به تهران
۳:۳۰ ۴:۳۵ ۴:۵۰ ۵:۵۵
۴:۲۰ ۵:۳۵ ۵:۴۰ ۶:۵۵
۵ ۶:۲۵ ۶:۳۵ ۸
۶:۱۵ ۷:۲۰ ۷:۵۵ ۹
۷:۳۰ ۸:۳۵ ۸:۵۵ ۹:۵۵
۹:۲۵ ۱۰:۴۰ ۱۰:۵۵ ۱۲:۰۵
۱۳:۴۰ ۱۴:۴۵ ۱۵ ۱۶
۱۴:۲۵ ۱۵:۳۵ ۱۶:۱۰ ۱۷:۱۰
۱۶:۲۵ ۱۷:۳۰ ۱۸:۰۵ ۱۹:۰۵
۱۷:۳۰ ۱۸:۴۰ ۱۸:۵۰ ۲۰
۱۸:۲۰ ۱۹:۴۰ ۱۹:۴۵ ۲۰:۵۵
۱۸:۵۵ ۲۰:۲۰ ۲۰:۴۰ ۲۱:۴۰
۲۰:۱۰ ۲۱:۱۵ ۲۱:۴۰ ۲۲:۵۰
۲۱ ۲۲:۲۰ ۲۲:۵۰ ۰:۰۰
پیشنهاد سردبیر
پرند فاز 6 پروژه ی آبادگران معدن

قطار حومه ای تهران پرند و بالعکس، در روز بیش از ۱۲ بار مسافران زیادی را جا به جا می کند. پس اگر ساکن این شهر هستید و تا قبل از این برای سفرهای روزمره خود از تاکسی و اتوبوس های شلوغ و خسته کننده استفاده می کردید برای یکبار هم که شده با بلیط قطار پرند تهران مسیر خود را کوتاه تر و جذاب تر کنید و بدون دغدغه فاصله محل زندگی و محل کارتان را طی کتید.

طول مسیر قطار حومه ای تهران پرند

اگر قرار باشد مسیر تهران تا پرند را با اتوبوس و مترو و یا حتی تاکسی های خطی طی کنیم بایذ در نظر داشته باشیم که این مسیر نزدیک ۲ ساعت طول خواهد کشید چرا که ترافیک های جاده شلوغ و پر رفت و آمد تهران قم گاهی قابل پیش بینی نیست. همچنین مسافران یاید در نظر داشته باشند که هیچ یک از اتوبوس ها و یا تاکسی های پایانه های اتوبوس رانی زمان دقیق و مشخصی برای حرکت کردن ندارند و گاهی مسافران باید بیش از نیم ساعت از زمان خود را در اتوبوس بی حرکت بگذرانند تا مسافران دیگر هم سوار اتوبوس شودند و سپس حرکت کنند.

اما قطارهای حومه ای این مسیر را یک ساعته طی می کنند. علاوه بر این اگر مسافر قطارهای حومه ای باشید و از زمان دقیق حرکت این قطار اطلاع کافی داشته باشید می توانید با انتخاب بهترین زمان از نظر خودتان کمی در زمان معطلی خود صرفه جویی کنید.

قطار ارم ریل باس، بهترین قطار مسیر تهران پرند

در حال حاضر تنها قطاری که خدمات مسافربری را برای مسیر تهران پرند انجام امی دهد، قطار ارم ریل باس نام دارد. این قطار یکی از درجه یک ترین قطارهای اتوبوسی کشور به حساب می آید که بیشتر با نام قطار حومه ای معروف است چرا که در بیشتر مسیرهای قطارهای حومه تنها نام قطار ارم ریل باس به گوش آشناست.

پیشنهاد سردبیر
آینده پرند

 

قطار ارم ریل باس به عنوان قطار اتوبوسی درجه یک کشور با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در کمترین زمان ممکن مسافران را به مقصد مورد نظرشان می رسانند. از دیگر ویژگی های این قطار، خود کششی یودن آن است که باعث شده با دیگر قطارهای اتوبوسی تفاوت داشته باشد. اگر می خواهید در مورد این قطار اتوبوسی اطلاعات بیشتری داشته باشید تا در هنگام سفر خود با خدمات و امکانات قطاری که قرار است طول مسیر را در آن بگذرانید آشنایی بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می کنم خواندن مقاله معرفی قطار ریل باس ارم را از دست ندهید.

قیمت بلیط قطار تهران پرند

قیمت بلیط قطارهای حومه ای، همیشه یه عنوان ارزان ترین و بهینه ترین قیمت ها برای بلیط قطار معروف است. اگر برای سفر روزانه خود به پرند راه دیگری را جز قطار انتخاب کنید محبور به پرداخت هزینه بیشتری هستید اما جالب است بدایند؛ برای خرید بلیط قطار تهران پرند تنها لازم است ۱۵۰۰۰ ریال بپردازید.

شما می توانید با خرید بلیط قطارهای حومه ای علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در وقت حود نیز صرفه جویی کنید چرا که در کمترین زمان و با استفاده از کمترین هزینه می توانید بدون دردسر خود را به مقصد مورد نظر برسانید. پیشنهاد می کنم علاوه بر طی کردن این مسیر برای سفرهای روزانه خود، این بار امتحان کردن این مسیر هیجان انگیز را به دوستان خود نیز پیشنهاد کنید.

 

منبع

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *