املاک پرند
املاک پرند
تحویل مسکن مهر

آنچه در این مقاله میخوانید!

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و ۷۷۰ درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده است.

 جعفر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در دهه۶۰ تعاونی‌های مصرف در ذهن مردم ثبت شدند زیرا کمک‌های بسیار خوبی به حاکمیت برای تولید کالای اساسی ارائه می‌دادند.

برای خرید آپارتمان در پرند و  اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند بر روی آنها کلیک کنید.

او ادامه داد: سیر تحول تعاون طوری پیش رفت که فروشگاه‌های زنجیره‌ای روی کار آمدند ما در حال حاضر ۹۴ هزار تعاونی در حوزه تولید، توزیع و خدمات داریم و ۵۴ درصد آنها در حوزه تولیدی و ۱۰۷ مردم کشور هم در حوزه تعاون در حال فعالیت هستند.

کبیری بیان کرد: در گذشته وزارت مسکن، مسئول سیاست‌های بخش مسکن بود و امکان بیشتری برای تعاونی‌های مسکن داشت که زمین‌های ارزان‌قیمت در اختیارشان قرار دهد اما با افزایش جمعیت و منابع محدود ارزی، روزبه‌روز فعالیت‌ها محدود شد، در حال حاضر ۹ هزار تعاونی فعال مسکن داریم.

او اضافه کرد: ۸۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و ۷۷ درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده، همچنین امروز ۳۸۳ پروزه در حوزه‌های مختلف تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۲۶ هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح می‌کنیم و انشااله بتوانیم در سال جهش تولید بیش از پیش موفق باشیم زیرا این تعاونی‌ها هستند که تاب‌آوری اقتصاد کشور ما را افزایش می‌دهند.

کبیری گفت: برای تعاونی‌های جوانان، زنان و دانش‌بنیان‌ها یک خط اعتباری ویژه در اختیار دادیم تا بتوانند تا سقف ۱ میلیارد تومان بدون وثیقه برای کار خود دریافت کنند.

پیشنهاد سردبیر
اجاره نشین‌های تهرانی در پرند خانه‌دار شدند / کاهش 20 درصدی قیمت خانه در پرند

منبع :ایسنا

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

این مطالب را هم بخوانید!
آغاز پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی
افزایش قیمت مسکن ملی پرند
قیمت مسکن ملی به متری 20 میلیون رسید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *